Транспорт та логістика

Розширені можливості цифрового додатку та аналіз даних від Segment для автосервісу

~ 3 хв

Рішення дозволяє сформувати чітку картину попиту та реагування клієнтів і вносити зміни до сервісу в залежності від їх побажань і пріоритетів при виборі опцій

цифровий додаток та аналіз даних від Segment

Суть проблеми 

Заснована в 2015 році, компанія Smartcar пропонує API, який дозволяє додаткам одержувати доступ до даних автомобілів і відправляти їм цифрові запити на реалізацію того чи іншого цифрового рішення – незалежно від виробника автомобіля й без необхідності в установці додаткового апаратного забезпечення. Завдяки спільній інтеграції деяких рішень із різними компаніями автопрому, Smartcar усуває ряд проблем для розробників додатків, допомагаючи їм адаптувати кращі інноваційні технології в автомобільній індустрії.

Будучи новачком на ринку, Smartcar мав проблему з браком зворотного зв’язку від своїх клієнтів та, відповідно, – не отримував достатньо інформації про те, як саме розробники використовують API компанії, що, в свою чергу, вкрай важливо для подальшого поліпшення сервісу. В основному, розробники Smartcar орієнтувалися лише на «живі» відгуки користувачів, яких було критично мало для закріплення позитивного результату й усунення можливих недоліків. Компанія потребувала ефективного рішення з аналітики даних для регулярного отримання їх розширеного аналізу та формування нових бізнес-цілей і прогнозів для розвитку. 

Що пропонує Segment?

Segment – це платформа-постачальник послуг Customer Data Infrastructure (CDI) для роботи з інформацією про клієнтів. Спрощує збір, аналіз, трактування та архівування даних, отриманих із цифрових джерел (веб-сайтів і додатків). Дозволяє спростити процес обробки інформації, підключення нових діджитал-інструментів для моніторингу продуктивності, інформування про процеси прийняття рішень і створення унікальних користувальницьких інтерфейсів. Є додаткові інструменти для визначення особи користувача та об’єднання даних окремих споживчих груп з метою отримання цілісного уявлення про їхні дії та пріоритети у здійсненні покупок.

Як Smartcar використовує Segment?

Segment, по суті, пропонує «безшовну» інтеграцію з сотнями постачальників аналітики даних, і, отже, не вимагає створення ніякої додаткової команди для удосконалення й масштабування сервісу. За допомогою Segment компанія Smartcar змогла об’єднати всі свої дані з наявними цифровими інструментами для поліпшеної роботи програми. Крім того, Segment дозволяє інтегрувати дані відразу з декількох джерел, за рахунок чого можна сформувати чітку картину попиту та реагування клієнтів, налагодити взаємодію з кожним користувачем і головне – отримувати регулярний зворотний зв’язок як від розробників, так і безпосередньо від власників транспортних засобів.

Smartcar також використовувала Segment для відправки даних з панелі управління свого додатку на Mixpanel – це надало більш детальне уявлення про специфіку використання сервісу та дозволило виділити найбільш часто застосовувані користувачами опції. Важливо й те, що за допомогою Segment компанії вдалося проаналізувати активність зареєстрованих і незареєстрованих користувачів і порівняти їх потреби. Таким чином з додатку були виключені «незручні» запити при реєстрації клієнтів, які відмовлялися від неї (і в підсумку від самого сервісу) на певному етапі процесу заповнення форми.

В цілому, після всіх перетворень, компанія не лише розширила свої цифрові можливості та спектр послуг, а й істотно збільшила кількість постійних користувачів програми, відстеження побажань і пріоритетів яких більше не є проблемою для планування майбутнього.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;