Страхування

ReMark International унікалізує підхід до клієнтів завдяки Alteryx

~ 2 хв

В ході застосування платформи, страхові фахівці створили робоче рішення, яке дозволило зрозуміти найбільш потужні предиктори, керуючі діями клієнтів протягом циклу «до» і «після» продажу страхової послуги. Аналітики стали краще розуміти, якою має бути послуга, щоб клієнт залишився з компанією після першого року обслуговування

ReMark

Компанія

ReMark International – консалтингова компанія, що надає послуги в сфері прогнозного моделювання в області страхування життя і страхового маркетингу. Компанія займається розробкою та проведенням аналітичних експертиз. Діючі бізнес-моделі ReMark International в даний час орієнтовані на сегменти B2B, B2B2C і D2C, а рішення по дистрибуції, маркетингу, андеррайтингу, продуктам і претензіями підтримуються за допомогою технологічних інструментів і рішень для аналізу даних протягом усього циклу життєдіяльності компаній-клієнтів. ReMark International надає послуги на різних ринках, в тому числі Bancassurance, Life & Health, Takaful (ісламське страхування), Banking і Affinity.

Проблема

ReMark є не тільки одним з передовиків в області прогнозного моделювання для страхування життя, а й дійсно орієнтується на клієнта, зосередившись на аналізі життя людини (замість того, щоб фокусуватися тільки на процесі покупки послуги). У цьому контексті у компанії виникла потреба «об’єднати» прогностичні моделі по реакціях клієнтів, конверсії і помилок, щоб зрозуміти найбільш потужні предиктори, керуючі діями клієнтів протягом циклу «до» і «після» продажу страхової послуги. Експерти ReMark розуміли, що недостатньо зосередитися тільки на якомусь одному виді діяльності клієнта, і що за допомогою моделювання та аналітики можна поліпшити якість і цінність одержуваної ним послуги. Справитися з таким завданням зміг би тільки комплексний інструмент аналітичної спрямованості, ним став Alteryx.

Робоче рішення

За допомогою Alteryx аналітики ReMark створили робоче рішення, що включало в себе кілька важливих етапів:

  1. Зіставлення даних відстеження продажів за один рік з даними про продажі і маркетинговими даними (всі не персоналізовані).
  2. Побудова 3-х прогнозуючих моделей: продаж (незалежно від того, чи була запланована покупка), конверсія (незалежно від того, чи оплачений перший рахунок), сталість клієнта протягом 1 року (незалежно від того, чи відбулася відмова від послуги на 13-му місяці).
  3. Порівняння результатів моделі по ключових сегментах і профілів клієнтів.
  4. Залучення інструменту візуалізації (наприклад, Tableau) для представлення результатів.
  5. Тестування моделі на практиці: оцінка оверлею (метод програмування, при якому створюються програми, що займають більше пам’яті, ніж встановлено в системі) і стратегії оптимізації.

В результаті застосування Alteryx компанія досягла таких практичних результатів:

  • Навчилася створювати сегменти клієнтів не тільки на основі тенденції «купити послугу», а й за принципом «купити і залишитися».
  • Додатково продемонструвала можливості аналітики і моделювання, що охоплюють весь ланцюжок створення цінності протягом усього терміну обслуговування клієнта.

Для консультації щодо платформи Alteryx в Україні звертайтесь до наших менеджерів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;