Телекомунікації

Quigley-Simpson використовувала Alteryx для оптимізації робочих процесів і стандартизації звітності

~ 3 хв

Прискорення обробки, підсумовування, перехресного табулювання і форматування всіх цих наборів даних додало елемент стандартизації у звітність компанії. Разом з цим підвищилася швидкість і точність обробки даних

Компанія

Quigley-Simpson (QS) – рекламне агентство з повним спектром послуг, що спеціалізується на стратегічному плануванні, маркетингу, медіаплануванні, створенні бренду, креативному розвитку, виробництві та мультикультурній рекламі. Агентство поєднує пряму рекламу з брендингом для створення ефективних рекламних кампаній, що підвищують рентабельність інвестицій (ROI).

Проблема

Будь-яка компанія може володіти даними, купувати їх і зберігати. Пошук креативних додатків для використання даних з метою прийняття обґрунтованих рішень і пошуку можливостей на ринку – це основа будь-якого сучасного бізнесу, особливо у сфері комунікацій. Quigley-Simpson є рекламним агентством в медіаіндустрії, компанія стикається з такими проблемами, як управління швидко змінюваними ринками за допомогою десятків різнорідних наборів даних і підтримкою команд співробітників з різними потребами у звітності. Перед фахівцями стояло завдання впровадити індивідуальні рішення для кожного відділу з метою підвищення ефективності та осмислення великих даних, що надходять в агентство.

Вимірювання мультимедіа в значній мірі залежить від якості збору, змішування і моделювання даних, тому Alteryx використовували в якості централізованої середовища для обробки всіх цих даних різних форматів. Кожен відділ компанії був зацікавлений в тому, щоб автоматизувати їх «pain points» (больові точки), пов’язані з даними і звітами, а також з системою покупки реклами у ЗМІ.

Огляд варіанти використання Alteryx

Quigley-Simpson застосувала Alteryx Server для розробки і реалізації користувальницьких додатків, які дозволили співробітникам агентства використовувати всі переваги Alteryx без знань в області програмування. За допомогою аналітичних додатків всі співробітники QS виконують свої робочі завдання в зручному і простому інтерфейсі.

Деякі workflow показували покупку медіафайлів, історію поширення реклами в клієнтській аудиторії, інші –відображали показники цифрових і соціальних медіа, дослідження демографічного і психографічного ринку МРТ GfK, дані телеприставок TIVO TRA в поєднанні з даними про лояльність покупців, авторизацією MediaTools і стратегічним плануванням на рівні бренду, а також показники comScore для активності на веб-сайті та ефективності онлайн-кампаній.

Прискорення обробки, підсумовування, перехресного табулювання і форматування всіх цих наборів даних додало елемент стандартизації у звітність Quigley-Simpson. Саме такої складової компанії не вистачало раніше. Разом з цим підвищилася швидкість і точність обробки даних. В ході workflow було створено понад 50 звітів, які поширювалися по всій компанії протягом 3 хвилин (раніше такий процес займав цілий день).

Деякі з робочих процесів змішують і готують дані для візуалізації на власній платформі компанії «Data Intelligence Platform», заснованій на Tableau. Ці дані потім використовуються для оптимізації рекламних кампаній і максимального задоволення вимог клієнтів. Додатки для створення звітів стали набагато точнішими, надійнішими і прозорішими, крім того, компанія заощадила тисячі годин ручного введення даних.

Оптимізація процесів документообігу дозволила значно скоротити час завантаження співробітників, зберігаючи цілісність даних і підвищуючи їх точність. Платформа Alteryx надала всім співробітникам інструменти для розширення бази знань і кар’єрного зростання за рахунок поліпшення доступу до даних, Економія робочого часу на момент початку використання Alteryx (2016 рік) склала 4227 годин на рік.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні зі статусом Premier Partner. Якщо ви бажаєте дізнатись детальну інформацію або вартість ліцензії Alteryx Designer та Alteryx Server, звертайтесь до нас.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;