Страхування

Провідний страховик з США використовує платформу J2EE для збільшення продажів і обслуговування полісів автострахування

~ 3 хв

Wipro запропонувала використовувати комплексне рішення J2EE для програми розширення продажів і обслуговування автострахування. Також була сформована основна група загальних служб, яка управляла компонентами і підтримувала технічні модулі по декількох каналах

J2EE Wipro

Компанія

Страхова компанія США, що входить у список Fortune 500 і є провідним страховиком майна і від нещасних випадків має в штаті 30 тисяч співробітників. Цей страховий гігант пропонує пенсійні плани, як особисті, так і бізнес-поліси, які охоплюють страхування житла, автострахування, страхування життя, страхування агробізнесу і т. д. Він здійснює операції по всій території США і продає страхові послуги через свої дочірні компанії.

Одночасно з тим, як страхові компанії вступають на шлях цифрової трансформації, вони також прагнуть до розширення своєї діяльності всередині країни і до скорочення локалізації свого бізнесу, щоб збільшити виручку. Саме тому компанією була зроблена спроба відкрити власні прямі канали за допомогою рішень від Wipro.

Клієнт хотів відмовитися від застарілих додатків, які сповільнювали роботу і робили процеси неефективними. Наприклад, продажі автострахування здійснювалися ексклюзивними агентами, які в основному використовували застарілі програми. Це призводило до втрати можливостей продажів, оскільки час, витрачений на котирування, був тривалим. В результаті було прийнято рішення відкрити онлайн-канали для стимулювання зростання продажів полісів, починаючи з автострахування.

Також необхідно було надати клієнтам можливість онлайн-самообслуговування для зниження витрат на сервісний центр і підвищення якості послуг. Компанія хотіла розширити канали прямих продажів у нових регіонах за допомогою нових продуктів, щоб збільшити доходи. Страховик прагнув створити цифрову платформу для послідовної реалізації продукту і даних по безлічі каналів, а також визначити архітектуру для підвищення гнучкості бізнесу та прискорення виведення на ринок.

Рішення

Wipro уклала партнерську угоду з клієнтом, щоб відкрити більше прямих каналів для продажу полісів і, зокрема, запропонувала комплексне рішення – платформу J2EE – для програми розширення продажів і обслуговування автострахування. Також Wipro сформувала основну групу загальних служб, яка управляла і підтримувала компоненти/технічні модулі по декількох каналах.

Рішення дозволило:

  • виконати перетворення архітектури додатків з багатоканальної на багаторівневу, тим самим створюючи передову платформу для прямих продажів і обслуговування;
  • створити окремий рівень представлення для кожного каналу з індивідуальним призначеним для користувача інтерфейсом, навігацією і варіативністю каналу;
  • зробити більш просте та швидке налаштування розгортання з декількома станами за допомогою призначених для користувача правил і призначеного для користувача інтерфейсу;
  • виконати додавання продуктів і функцій, таких як структура правил, структура метаданих. Це забезпечує плавне перемикання між супутніми продуктами;
  • відкрити прямі канали для розширення бізнесу автострахування, а також зробити поетапну відмову від нестратегічних додатків для продажу автострахування і консолідувати послуги на єдиній платформі продажів;
  • використовувати модель V-процесу в поєднанні з розподіленими гнучкими системами і клієнтський ESDM в итеративном режимі.

Процес онлайн-продажів спочатку був розгорнутий зі стандартними і нестандартними продуктами, які встановлювали базовий код, а потім реалізований у декількох інших станах.

Вплив на бізнес

  • стрибок продажів персональної лінійки продуктів – стандартних та спеціальних;
  • поліпшення продажів на рівні штату;
  • інтернет-додатки для продажів і обслуговування розгорнуті в 19 штатах за 18 місяців;
  • продажі у Джорджії зросли на 112%, а у Меріленді – на 220%;
  • скоротився час на отримання онлайн-пропозиції: з 15 до 9 хвилин за період трохи більше року (час отримання скоротився на 40%).
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;