Банки

Prosper застосовує data-платформу Segment для цифрової аналітики

~ 2 хв

В результаті застосування аналітичної платформи, компанія скоротила процес обслуговування вендорів (громадян або юридичних осіб, яким було видані термінові кредити) до декількох хвилин. Крім того, фахівці відділу аналітики швидко приступили до роботи з Adobe SiteCatalyst і випробували нові категорії інструментів

Prosper

Компанія

Prosper – це платформа онлайн-кредитування для фізичних осіб і установ, які хочуть отримати споживчий кредит. На флагманському ринку персональних кредитів позичальники Prosper отримують доступ до термінових особистих кредитів з фіксованою ставкою. Інвестори мають можливість отримувати солідний прибуток за допомогою моделі андеррайтингу, що заснована на даних. На сьогоднішній день через платформу Prosper вже видано кредитів на загальну суму понад 16 мільярдів доларів (в тому числі для консолідації заборгованостей або здійснення великих покупок, таких як проекти з благоустрою будинку, медичні витрати і спеціальні заходи).

Проблема

Команда розробників Prosper потребувала швидкої інтеграції інструментів аналітики і маркетингу. Аналітика – тільки один з обов’язків команди, тому фахівцям часто доводилося розставляти пріоритети між поліпшенням якості кінцевого продукту, а не у тривалому супроводі клієнта.

В результаті, коли відділ маркетингу попросив встановити Adobe SiteCatalyst (продукт SaaS для здійснення цифрової аналітики), команді розробників довелося відкласти цей процес на місяці, перш ніж вони змогли виділити час для правильної інтеграції сервісу.

Рішення

Використовуючи Segment Customer Data Platform для збору, перекладу і маршрутизації внутрішніх аналітичних даних в усі свої сторонні аналітичні інструменти, Prosper дозволила всім департаментам активувати необхідні інструменти одним клацанням мишки. Коли експерти Prosper почали використовувати Segment, було вирішено тимчасово припинити роботу над прямою інтеграцією Adobe SiteCatalyst, на яку експерти до того моменту витратили кілька місяців. Segment стала основою платформою для збору, перекладу і маршрутизації внутрішніх аналітичних даних на внутрішні інструменти аналітики.

Встановлення Customer Data Platform від Segment зайняло одну тиждень, а потім маркетингова команда змогла підключити Adobe SiteCatalyst за лічені хвилини. Крім Adobe SiteCatalyst, компанія Prosper також отримала миттєвий доступ до нових інструментів для живого чату, альфа і бета-тестування, показників конверсії та ефективності кампаній у соціальних мережах через панель управління Segment.

В результаті застосування аналітичної платформи компанія Prosper скоротила процес обслуговування вендорів (громадян або юридичних осіб, яким було видано термінові кредити) до декількох хвилин. Крім того, фахівці відділу аналітики змогли швидко приступити до роботи з Adobe SiteCatalyst, перевірити активність конкурентів і випробувати нові категорії інструментів. Увімкнення і відключення сервісів стало таким легким, що співробітники активують аналітичні інструменти тільки на час маркетингових кампаній. Наприклад, вони вмикають службу чату у режимі реального часу, коли випускають нові цільові сторінки, і відключають її, коли отримують достатньо відгуків.

;