Рітейл та eCommerce

Power BI: аналітика ефективності маркетингових кампаній

~ 3 хв

До партнеру Microsoft, компанії Predica, звернувся великий представник польського фармацевтичного ринку, щоб дізнатися, які маркетингові акції найбільш ефективні для клієнтської аудиторії. Для аналізу і якісної візуалізації даних був обраний простий і інтуїтивно зрозумілий для користувача інструмент Power BI

Компанія

Партнер Microsoft, компанія Predica створює інструменти аналітичної звітності, які може використовувати будь-який співробітник без попереднього навчання. За допомогою інтуїтивного інтерфейсу користувач сам може створити навіть складні візуалізації без досвіду в дизайні.

Завдання

До Predica звернулася велика польська фармацевтична компанія, дистриб’юторська мережа якої охоплює ринки Центральної та Східної Європи, Кавказу та Центральної Азії. Маркетингова служба цієї компанії займалася підвищенням ефективності рекламних акцій, оцінкою їх впливу на аудиторію. Основним завданням було дізнатися, які маркетингові акції найбільш ефективні.

Проведення маркетингової діяльності на регульованому фармацевтичному ринку – складний процес, проте жодна компанія не може уникнути його в умовах високої конкуренції. У цьому випадку повинен проводитися аналіз безлічі параметрів і даних, і для нього був обраний простий у використанні інструмент – Power BI.

Цілями проекту були:

  • Предиктивна аналітика з продажів і маркетингу, тобто, аналіз «що, якщо», який показує, як різні маркетингові дії впливають на продажі і доходи у короткостроковій і довгостроковій перспективі.
  • Рекомендації про те, як розподіляти маркетинговий бюджет і як оптимізувати медіаплан (яким чином будувати співпрацю з медіа-агенціями) з урахуванням сезонності та інших факторів.
  • Використання зовнішніх і неструктурованих даних для розуміння того, як такі фактори, як погодні умови або пилок (алерген), впливають на продажі і, а отже, і на маркетингову діяльність.

Використовуючи Power BI, Predica розробила повністю масштабовану платформу на основі машинного навчання Azure і деяких локальних компонентів, таких як служби інтеграції SQL Server і служби основних даних SQL Server, які дозволили клієнту збирати, управляти і покращувати внутрішні і зовнішні дані, а також застосовувати до них розширену аналітику. 

Переваги використання Power BI

  • Автоматизований процес завантаження даних з інструментами для бізнес-користувачів для управління основними даними.
  • Маркетингові кампанії на основі рекомендацій і аналізу «що, якщо».
  • Більш точний прогноз продажів і доходів.
  • Після впровадження Power BI, збір інформації та її надання користувачам в потрібний час перестали бути проблемами. Використовуючи Power BI, співробітники компанії отримали зручні інформаційні панелі з відмінною навігацією, що виводять необхідні дані, зібрані з внутрішньої соціальної мережі Yammer (інформація надходила в загальну базу даних, аналізувалася і в надавалася користувачам в простій формі).

В процесі були задіяні такі елементи платформи:

  • Функції Azure: фрагмент коду Azure, що виконується без сервера. Його мета – імпортувати дані з джерел даних в загальне сховище.
  • Сховище Azure: проміжне сховище даних для файлів і даних
  • Logic App: ключовий елемент рішення. Logic App реалізує логіку введення та обробки даних, а потім організовує весь процес.
  • Azure Cognitive Services/аналіз тексту: використовується для визначення настрою повідомлень у внутрішній соціальної мережі Yammer.
  • База даних SQL Azure: остаточне сховище даних, де зберігається інформація з Yammer.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;