Рітейл та eCommerce

Платформа MobileIron дозволяє Sally Beauty оптимізувати роботу відділу продажів

~ 3 хв

Sally Beauty використовує MobileIron, щоб дозволити філіям і локальним представникам отримувати доступ до продуктів на iPad, рекомендувати і доставляти корисні додатки, розширювати можливості торгових представників приймати замовлення на iPad і скорочувати витрати на використання паперових носіїв інформації

Sally Beauty store
Фото: prnewswire.com

Sally Beauty Holdings, Inc. – міжнародний спеціалізований ритейлер і дистриб’ютор професійних косметичних товарів. Через підрозділи Sally Beauty Supply and Beauty Systems Group (BSG) компанія продає та розповсюджує косметичну продукцію, в мережі налічується 4,5 тисячі магазинів, на території США, Латинської Америки і Європи.

Прагнучи підвищити ефективність своїх продажів і створити професійний імідж, Sally Beauty впровадила платформу MobileIron для управління мобільністю підприємства (EMM). Sally Beauty використовує MobileIron, щоб дозволити філіям і локальним представникам отримувати доступ до продуктів на iPad, рекомендувати і доставляти корисні додатки, розширювати можливості торгових представників приймати замовлення на iPad і скорочувати витрати на використання паперових носіїв інформації.

Скасування необхідності використання ноутбуків на робочому місці

Коли BSG оцінила те, як консультанти з прямих продажів (DSC) з ноутбуками взаємодіють з клієнтами, компанія зрозуміла, що необхідно не тільки підвищити їх ефективність, але і поліпшити враження, яке вони здійснюють на власників салонів. Провівши локальне дослідження, Sally Beauty Holdings встановила, що багатьом DSC набагато легше носити з собою роздруківки, ніж представляти брошури на своїх ноутбуках. Так з’явилося рішення зробити так, щоб інформація завжди була під рукою і зникла необхідність носити з собою ноутбук.

IT-відділ Sally Beauty Holdings знайшов життєздатне рішення: iPad. Поширюючи пристрій серед локальних продавців, а також співробітників магазинів, компанія розраховувала на те, що ця дія підвищить ефективність і імідж персоналу, що взаємодіє з клієнтами. Крім того, Sally Beauty Holdings був потрібен захист цих пристроїв і механізм управління ними. Тепер компанія може дозволити співробітникам використовувати свої корпоративні пристрої для бізнесу та особистого користування без порушення безпеки.

Безпека і зручність використання на одній платформі

В рамках одного скоординованого розгортання Sally Beauty передала захищені iPad до рук своїх DSC. Розгортання пристроїв відбувалося поступово серед співробітників у магазинах, вони могли отримати доступ до широкого спектру інтерактивної інформації про продукти. Незалежно від того, де знаходяться співробітники, вони можуть просто ввести пароль на своєму iPad для доступу до матеріалів, і представити клієнтові професійні лінії і запатентовані продукти BSG. MobileIron – це платформа, що дозволяє користувачам вести бізнес так, як їм зручно, зберігаючи при цьому безпеку пристроїв. Також є можливість видалити дані з пристрою, який було втрачено або вкрадено.

Контроль доступу до додатків

Ключовим елементом мобільної стратегії Sally Beauty Holdings є підключення співробітників до додатків, які допоможуть їм продуктивно працювати. Використовуючи MobileIron Apps @ Work, компанія створила фірмовий магазин додатків, що містить рекомендовані додатки для загальних завдань, такі як спільне використання файлів, сканування штрих-коду, перетворення документів, зберігання відео і пошук адрес. За рахунок частого використання Box, платформи безпечного обміну контентом, Sally Beauty різко спростила завдання управління і поширення інформації про продукти своїх постачальників.

Як нова мобільна стратегія Sally Beauty Holdings допомагає співробітникам краще продавати? Бачачи інтерактивну інформацію про продукти на iPad, клієнт не тільки купує кілька товарів, а й оцінює спосіб подачі інформації, як більш цікавий. Наявність необхідної інформації під рукою не тільки допомагає співробітникам Sally Beauty виглядати презентабельно і відчувати себе впевнено, але і сприяє збільшенню прибутку компанії. Поширюючи асортимент товарів по мережі магазинів у цифровому вигляді, компанія економить на витратах на поліграфічну продукцію.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;