Рітейл та eCommerce

PepsiCo підвищила швидкість складання звітів про продажі на 90%

~ 3 хв

За допомогою аналітичної платформи Trifacta PepsiCo спростила процес створення звітів і почала виконувати візуалізацію даних в таблицях Tableau. Скоротився час, що витрачається на підготовку даних, а також покращилася якість готових звітів про кількість реалізованої продукції

Компанія

Компанія PepsiCo, заснована в 1965 році в результаті злиття Pepsi-Cola і Frito-Lay, є одним з найвідоміших і успішних ритейлерів у світі. Станом на 2014 рік чистий прибуток компанії склав 66 млрд. доларів. Асортимент компанії, крім Pepsi-Cola, включає такі продукти і напої як Frito-Lay, Gatorade, Quaker і Tropicana. Під маркою PepsiCo в світі реалізується 22 бренди, роздрібні продажі яких приносять компанії більше 1 мільярда доларів щорічно. У компанії працює 271 тисяча працівників, а її представництва є у 30 країнах світу.

Проблема

Основа ефективного управління роздрібними продажами в PepsiCo полягає в чотирьох процесах:

  • спільна робота;
  • планування;
  • прогнозування;
  • поповнення запасів.

Команда менеджерів відповідає за співпрацю з великими роздрібними продавцями, і постачає необхідну кількість товарних позицій на склади і магазини. Для PepsiCo важливо дотримуватися балансу: поставляючи занадто велику кількість товару компанія ризикує витратити ресурси даремно, а якщо не спрогнозувати поставку правильно, прибуток буде втрачено. Дефіцит поставок також збільшує ризик того, що споживач купить товар конкурента, що в довгостроковій перспективі негативно позначається на іміджі компанії.

Щоб утримувати правильний баланс і досягти мінімальної маржі своїх продуктів, PepsiCo повинна постійно поліпшувати якість прогнозування продажів. Найбільшою проблемою для рітейлера була швидкість складання цих прогнозів. Кожен новий звіт вимагав від аналітиків команди планування і прогнозування створення інструменту, що об’єднує всі дані про роздрібні продажі.

До застосування платформи Trifacta команда аналітиків працювала, в основному, в Excel і Access, і вручну перетворювала і компілювала дані. Це було неефективно і тягло за собою велику кількість помилок. Так звані «брудні» дані робили процес трудомістким і тривалим. Кожен постачальник надавав PepsiCo звіти, в яких була інформація про магазинні і складські запаси, і компанія PepsiCo звіряла вхідні дані зі своїми власними.

У різних постачальників були свої кошти стандартизації даних, що не збігаються з іншими (не кажучи вже про власну системі обліку PepsiCo). Наприклад, PepsiCo використовувала коди UPC для ідентифікації кожного продукту, а клієнти створювали свої власні внутрішні номери. Аналітики знали, що можливість швидкої стандартизації даних у всіх роздрібних мережах мала вирішальне значення для швидкої підготовки звітів, а значить, для прогнозування і планування.

Рішення

За допомогою аналітичної платформи Trifacta PepsiCo спростила процес створення звітів і почала виконувати візуалізацію даних в таблицях Tableau. Раніше процес підготовки вимагав, щоб аналітики компанії завантажували звіти з серверів PepsiCo, пропускали ці звіти через базу даних Access і в кінцевому підсумку запускали їх знову на серверах PepsiCo. Для більшої ефективності та масштабності PepsiCo вирішила впровадити інструмент Hadoop як середовище для посадки і підготовки даних змішаних типів. У той же час аналітикам був потрібний зручний інтерфейс для доступу до даних і перетворення інформації. Було прийнято рішення використовувати платформу Trifacta як майданчик для роботи аналітиків і роботи з даними про роздрібні продажі в Hadoop.

В результаті час, що витрачається на підготовку даних, скоротився. Також покращилася якість готових звітів. Тепер вони запускалися безпосередньо на Hadoop (без участі кількох серверів Access і PepsiCo), що дозволяло аналітикам безпосередньо маніпулювати даними за допомогою Trifacta і публікувати підготовлені набори даних в Tableau для візуалізації та більш широкого використання фахівцями компанії. Завдяки платформі Trifacta, PepsiCo скоротила час виконання аналізу поставок до 70%. В даний час аналітики проводять більшу частину робочого часу, аналізуючи вже підготовлену інформацію замість того, щоб вручну збирати дані для обробки, а швидкість формування звітів про продажі підвищилася на 90%.

Переваги використання Trifacta:

  • швидка реакція на тенденції продажів, як наслідок – максимізація товарно-матеріального потенціалу та отримання конкурентної переваги перед іншими ритейлерами;
  • виявлення повторюваних або відсутніх замовлень – для більш точного планування запасів;
  • скорочення часу аналізу поставок на 70%;
  • збільшення швидкості формування звітів про продажі на 90% (завдяки платформі на складання такого звіту потрібен всього один день).
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;