Страхування

PEMCO: обробка претензій і управління серверами за допомогою Tableau

~ 3 хв

Компанія збільшила кількість закритих претензій, причому, всі необхідні дані фахівці відповідного відділу самі знаходять в таблицях, не привертаючи до процесу аналітиків. А додаткові інструменти Tableau дозволили оптимізувати управління тестовим, робітникам і службовим сервером

Компанія

PEMCO Insurance – американська страхова компанія, головний офіс якої розташований в Сіетлі; була заснована в 1949 році. В даний час річний дохід підприємства становить 458,4 млн.доларів.

Як PEMCO Insurance використовує Tableau?

Одним із способів використання Tableau у PEMCO є точне відстеження і моніторинг всіх поточних страхових претензій. Ці процеси значно покращують показники закриття претензій і забезпечують високий рівень задоволеності клієнтів. Комбінація інструментів, додатків і панелей управління Tableau дозволяє швидко і ефективно управляти сервером, при цьому конфіденційні дані надійно захищені.

Обробка претензій і відносини з клієнтами

Як і будь-яка страхова компанія, команда фахівців PEMCO з розгляду претензій постійно займається обробкою великих обсягів поточних страхових вимог, які знаходяться на різних етапах процесу врегулювання. До появи Tableau кожен фахівець мав відстежувати всі індивідуальні претензії вручну – через систему, в якій допускалися помилки, а деякі претензії залишалися без уваги або не розглядалися. Тепер фахівці бачать, які претензії знаходяться в роботі, а які вже вирішені. Вся інформація про поточні завдання відстежується через одну панель управління Tableau, яка безпосередньо підключається до сховища даних компанії.

Стан кожної заявки можна легко відстежити і перевірити, і кожен співробітник відділу обробки претензій самостійно витягує необхідні дані, а керівництво відділу у будь-який момент переглядає огляди і отримує повну картину роботу підлеглих. Результатом такої діяльності є значне поліпшення показників закриття претензій, що автоматично підвищує задоволеність клієнтів і загальну ефективність бізнесу.

Велике значення має можливість фільтрації, збереження настроюваного представлення і підписки в Tableau. При необхідності фахівці відділу обробки претензій самі можуть сформувати проміжний звіт, не чекаючи необхідної інформації від аналітиків.

Інструментальні панелі Tableau забезпечують ефективне управління сервером

В даний час PEMCO використовує 16-ядерне розгортання Tableau, надаючи всім 500 співробітникам цілодобовий доступ до всього спектру даних і аналітичних можливостей. З моменту впровадження у грудні 2016 року понад 50% співробітників стали щомісячними користувачами Tableau, і популярність сервісу в компанії швидко виросла. У відділі претензій використання таблиць ще вище – 76% співробітників переглядають інформаційні панелі щомісяця, 59% – щотижня, а 19% – щодня.

Обслуговування серверів

Компанія використовує ряд додаткових інструментів і додатків Tableau разом з Tableau Server. У PEMCO є сервер аварійного відновлення, тестовий сервер для перевірки оновлень перед перенесенням на робочий, а також службовий сервер, який використовується для моніторингу робочого сервера і тестових робіт на тестовому сервері. Для відстеження стану робочого сервера використовується TabMon, для тестового – TabJolt, а для завантаження файлів з робочого сервера – LogShark. Вся екосистема запускається і контролюється за допомогою 45 панелей моніторингу Tableau, які дають повний огляд усього обладнання і додатків, а також дозволяють проводити аудит дозволів і організацію контенту. Гнучкі дозволи підтримують безпеку даних у будь-який час. Вони використовуються для блокування доступу до конкретних проектів, а не до кожного запису. Хоча, наприклад, у тестових проектах дозволи спочатку встановлюються для кожного набору даних окремо. Коли аналітики публікують контент, вони можуть створити власну групу і надати доступ окремим співробітникам.

Функції автоматизації Tableau знизили робоче навантаження на команду аналітиків PEMCO. Крім того, використовуючи REST API Tableau Server, компанія спростила процес управління контентом, наприклад, архівування застарілих робочих книг. Це скоротило час, що витрачається на ручні завдання, одночасно підвищивши актуальність і якість даних.

;