Співпраця з Qlik значно підвищила як операційну ефективність Openreach, так і якість обслуговування клієнтів, і підштовхнула фахівців до більш детального аналізу даних
Openreach – британський постачальник послуг цифрового зв’язку. Місія компанії полягає у створенні кращої з можливих мереж з найвищою якістю обслуговування. Компанія працює від імені понад 600 провайдерів зв’язку: таких як SKY, TalkTalk, Vodafone і BT, її волоконно-оптична широкосмугова мережа є найбільшою у Великобританії, і прокладена в 27 млн. приміщень. Openreach також є платформою для процвітаючої цифрової економіки Великобританії, що входить до Великої двадцятки (G20). За останнє десятиліття в розвиток компанії було вкладено 11 мільярдів фунтів стерлінгів і, незважаючи на охоплення території країни від Шотландії до Корнуолла і від Уельсу до східного узбережжя, мережа продовжує розширюватися.
Openreach є незалежно керованим підрозділом BT Group і є строго регульованим бізнесом, причому більше 90% доходів компанії генерується за рахунок послуг Ofcom. Openreach уклав контракт з Qlik, щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів за допомогою аналітики і скоротити час обслуговування, необхідне для підключення користувачів оптоволоконного широкосмугового зв’язку.
Qlik збирає дані з декількох систем Openreach і представляє їх у зручному для користувача форматі, даючи менеджерам більш чітке уявлення про характер діючих замовлень клієнтів (включаючи те, який період часу кожна заявка чекала завершення), забезпечуючи більш швидкий час відгуку і прийняття рішення або дії. Перший етап співпраці з Qlik стартував у 2017 році за підтримки команди Fibre and Network Delivery (FND). Ця команда відповідає за розгортання оптоволоконних кабелів у Великобританії, приділяючи особливу увагу підприємствам і основним клієнтам Ethernet-провайдерів послуг, таким як школи, лікарні і мобільні стільникові мережі. В даний час Qlik використовують тисяча польових менеджерів з усієї команди FND, і Openreach планує ще більше розгорнути Qlik, щоб включити у нього відділ обслуговування і, в кінцевому рахунку, своїх польових інженерів.
Робота з Qlik значно підвищила як операційну ефективність Openreach, так і якість обслуговування клієнтів, і підштовхнула фахівців до більш детального аналізу даних.