Транспорт та логістика

Обробка та управління інформацією про клієнтів від Segment для ефективної роботи маркетингового та логістичного відділів

~ 2 хв

Рішення забезпечує збір, аналіз, трактування та акумуляцію даних користувачів із можливістю оцінювати їх пріоритети й формувати попит

Суть проблеми

Instacart – онлайн-сервіс доставки продуктів у США, що користується особливою популярністю завдяки своїй бізнес-моделі: компанія співпрацює з найбільшими супермаркетами у різних містах, які також збільшують свої доходи за рахунок активних онлайн-продажів. Instacart доступний у вигляді додатку на смартфоні або веб-інтерфейсу на стаціонарному комп’ютері. Користувачі здійснюють покупки, обираючи доставку з одного або відразу декількох магазинів. Є також можливість забрати замовлення самостійно зі зручної точки.

Сервіс добре технологічно підкований з точки зору реалізації схеми здійснення закупок і формування замовлень. Проте, компанія мала ряд труднощів із логістикою через недостатній досвід аналітики всіх даних про клієнтів, що надходять, а також потребувала інструментів розширення аудиторії покупців і планування гнучкої та своєчасної доставки. Instacart потребувала послідовної стратегії збору та управління інформацією для розуміння, як користувачі проявляють активність у режимі реального часу на різних онлайн-платформах, а також для ефективної роботи як маркетингового, так і логістичного відділів.

Що пропонує Segment?

Segment – це платформа-постачальник послуг Customer Data Infrastructure (CDI) для роботи з інформацією про клієнтів. Спрощує збір, аналіз, трактування та архівування даних, отриманих із цифрових джерел (веб-сайтів і додатків). Дозволяє спростити процес обробки інформації, підключення нових діджитал-інструментів для моніторингу продуктивності, інформування про процеси прийняття рішень і створення унікальних користувальницьких інтерфейсів. Є додаткові інструменти для визначення особи користувача та об’єднання даних окремих споживчих груп з метою отримання цілісного уявлення про їхні дії та пріоритети у здійсненні покупок.

Як Instacart використовує Segment?

Instacart використовує Segment для збору даних, їх обробки за допомогою додаткових цифрових інструментів і формування спільного бачення поведінки та дій клієнтів. Segment забирає необхідну інформацію з різних додатків iOS/Android і з хмарних сервісів (Zendesk/SendGrid/Facebook Ads), й акумулює їх у сховище для подальшої обробки, аналізу та схематизації. Таким чином, Instacart цілком володіє баченням ситуації щодо дій і побажань клієнтів, підключаючи в процесі маркетингові інструменти для просування тієї чи іншої позиції товару, який може бути актуальним і корисним для конкретного покупця. Використовуючи рішення у вигляді сегментування джерел даних і їх аналізу за допомогою «сканування» активності клієнтів у додатках, Instacart заощадив сотні годин часу на розробку власних аналогічних інструментів, розширив призначену для користувача базу й організував більш ефективну роботу логістичного відділу.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;