Рітейл та eCommerce

NPD Group використовує Trifacta для швидкої підготовки даних і аналітики

~ 2 хв

Аналітична платформа замінила застарілі способи вивчення даних, а також дозволила фахівцям з ринку самостійно створювати звіти і візуалізації, без постійного залучення IT-фахівців до цих процесів

NPD Group використовує Trifacta

Компанія

NPD Group, Inc. (NPD) – американська дослідницька компанія, що базується в Порт-Вашингтоні (Лонг-Айленд, США). У NPD є представництва у 20 країнах, а аналітична потужність компанії застосовується більш, ніж в 20 галузях. Основна спеціалізація NPD – аналіз купівельної поведінки і споживчої активності за будь-яких каналах продажів. Компанія отримує дані від ритейлерів, дистриб’юторів, точок громадського харчування і споживачів і проводить оцінку якості продажів у 300 000 магазинів по всій території США. Крім того, NPD Group надає послуги прогнозування ринків, успіху нового продукту, food series та retail series.

У будь-якого бізнесу є спільне завдання – залишатися актуальним на конкурентному ринку, особливо в умовах мінливої ​​економічної ситуації. Для надання своїм клієнтам максимально зручної та вигідної взаємодії NPD вибрала Trifacta. Саме ця аналітична платформа допомагає ефективно обробляти ці дані і, відповідно, використовувати їх для збільшення обсягів продажів.

Застосування Trifacta

У якості платформи підготовки, обробки та аналізу даних була обрана Trifacta. Завдяки цьому NPD змогла перейти на сучасний стек даних і видалити старі ETL і будь-які застарілі інструменти, які практично не підтримуються. Застарілі системи, які у даний час використовують деякі ритейлери, обмежують конкурентоспроможність брендів, оскільки вартість управління цими системами занадто висока. Крім того, все складніше знаходити фахівців, які володіють навичками обслуговування застарілих систем обліку і обробки даних, і ще більше складно навчати цим умінням співробітників компаній.

Чим більш застарілий підхід до аналітики використовується у компанії, тим вище залежність персоналу від IT-служби, і тим вище завантаженість співробітників інформаційно-технічного відділу. Це нераціонально, з огляду на те, який обсяг роботи може виконати IT-відділ, якщо буде займатися своїми прямими обов’язками. Відмова від застарілих інструментів і впровадження сучасних і кращих у своєму класі платформ допомагають домогтися продуктивної і корисної аналітики, а значить, покращують взаємини NPD з клієнтами. Trifacta застосовується для підготовки аналітичної звітності, а зручний інтерфейс дозволяє налаштовувати категорії, географічне охоплення, створювати метрики і набори атрибутів. Таким чином NPD отримує унікальну ринкову аналітику по будь-якому магазину або бренду, звітність надається у зручному форматі, отримані дані зручно передавати і використовувати спільно в рамках однієї компанії.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;