Alteryx збільшив продуктивність і точність банківських процесів, дозволив оптимізувати великі обсяги даних, кластеризувати клієнтів і надати їм більш якісні банківські продукти
Національний комерційний банк (NCB) – відомий банк Саудівської Аравії, провідна фінансова установа регіону. Банк вважається найбільшим і першим, який отримав офіційну ліцензію у Саудівській Аравії. У відділі кредитних карт виникла необхідність оптимізувати великі обсяги даних, кластеризувати клієнтів і надати їм більш якісні продукти, створювати цікаві кампанії.
Для управління процесом прийняття рішень у бізнесі кредитних карт потрібен широкий спектр аналітичних даних. Підготовка та створення наборів даних вважаються відправними точками у роботі аналітиків. Важливою є також відмітка певних поведінкових транзакцій (наприклад, торгова галузь і регіон проведення – місцевий, міжнародний). Змішування, об’єднання даних – це другий важливий процес. Аналітики пов’язують різні набори даних на основі однієї або кількох загальних змінних, що дає бажаний результат.
Фахівцям важливо розуміти поведінку клієнтів, щоб організувати більш якісні кампанії, відповідні їх потребам, тому NCB прийняв рішення оптимізувати внутрішні дані. Спочатку складно було об’єднати і оптимізувати кілька джерел і форматів даних у простій і швидкій моделі. З іншого боку, вимоги ринку змінюються, оскільки поведінка клієнтів змінюється через COVID-19. Знаючи цільового клієнта і його поведінку, фахівці можуть збільшити кількість транзакцій по кредитних картах, щоб отримати більше прибутку.
У банківській галузі узгодження здійснюється між кількома зацікавленими сторонами. Будь-яке неправильне рішення може мати негативні наслідки, оскільки діяльність банків регламентується правилами SAMA, а також законом про боротьбу з відмиванням грошей, нормами місцевого та міжнародного права. Таким чином, зацікавлені сторони повинна усвідомлювати ризики, дотримуватися нормативних вимог, забезпечувати роботу служби підтримки клієнтів, маркетингові та фінансові процеси, роботу IT і т.д.
Спочатку аналітики банку створили матрицю скорингу, яка дає кожному клієнту оцінку, таким чином, можна визначити найбільш цінних клієнтів. Ґрунтуючись на матриці, були використані два набори даних – клієнт і транзакції – обидва файли представлені у форматі CSV.
Очищення даних було виконано в Alteryx Designer, а після створено робочу модель з такими процесами:
Alteryx збільшує продуктивність і точність процесів. Основні переваги використання платформи:
Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Більш детальну інформацію по платформі Alteryx і вартість впровадження рішень дізнавайтеся у наших менеджерів.