Банки

NCB аналізує дані та поведінку клієнтів за допомогою Alteryx

~ 3 хв

Alteryx збільшив продуктивність і точність банківських процесів, дозволив оптимізувати великі обсяги даних, кластеризувати клієнтів і надати їм більш якісні банківські продукти

Alteryx for data analytics

Огляд варіанту використання

Національний комерційний банк (NCB) – відомий банк Саудівської Аравії, провідна фінансова установа регіону. Банк вважається найбільшим і першим, який отримав офіційну ліцензію у Саудівській Аравії. У відділі кредитних карт виникла необхідність оптимізувати великі обсяги даних, кластеризувати клієнтів і надати їм більш якісні продукти, створювати цікаві кампанії.

Бізнес-завдання

Для управління процесом прийняття рішень у бізнесі кредитних карт потрібен широкий спектр аналітичних даних. Підготовка та створення наборів даних вважаються відправними точками у роботі аналітиків. Важливою є також відмітка певних поведінкових транзакцій (наприклад, торгова галузь і регіон проведення – місцевий, міжнародний). Змішування, об’єднання даних – це другий важливий процес. Аналітики пов’язують різні набори даних на основі однієї або кількох загальних змінних, що дає бажаний результат.

Фахівцям важливо розуміти поведінку клієнтів, щоб організувати більш якісні кампанії, відповідні їх потребам, тому NCB прийняв рішення оптимізувати внутрішні дані. Спочатку складно було об’єднати і оптимізувати кілька джерел і форматів даних у простій і швидкій моделі. З іншого боку, вимоги ринку змінюються, оскільки поведінка клієнтів змінюється через COVID-19. Знаючи цільового клієнта і його поведінку, фахівці можуть збільшити кількість транзакцій по кредитних картах, щоб отримати більше прибутку.

У банківській галузі узгодження здійснюється між кількома зацікавленими сторонами. Будь-яке неправильне рішення може мати негативні наслідки, оскільки діяльність банків регламентується правилами SAMA, а також законом про боротьбу з відмиванням грошей, нормами місцевого та міжнародного права. Таким чином, зацікавлені сторони повинна усвідомлювати ризики, дотримуватися нормативних вимог, забезпечувати роботу служби підтримки клієнтів, маркетингові та фінансові процеси, роботу IT і т.д.

Опис робочого рішення

Спочатку аналітики банку створили матрицю скорингу, яка дає кожному клієнту оцінку, таким чином, можна визначити найбільш цінних клієнтів. Ґрунтуючись на матриці, були використані два набори даних – клієнт і транзакції – обидва файли представлені у форматі CSV.

Очищення даних було виконано в Alteryx Designer, а після створено робочу модель з такими процесами:

  • прогнозування потенційних наслідків рішення при різних змінних або різних сценаріях;
  • модель оцінки споживчої цінності, що дозволяє бізнесу оцінити наявні можливості для зростання;
  • аналіз оптимізації витрат і аналіз скарг клієнтів.

Переваги, яких досяг банк

Alteryx збільшує продуктивність і точність процесів. Основні переваги використання платформи:

  • економія коштів: створення такої моделі зазвичай коштує дорого за рахунок передачі діяльності на аутсорсинг;
  • економія часу завдяки відсутності коду. Модель була побудована за три дні;
  • якість. Alteryx робить процес моделювання простим і зрозумілим, а спостереження за кожним етапом процесу аналізу підвищує якість моделювання даних;
  • окупність інвестицій. Обробляючи і отримуючи дані за короткий період часу, банк може запустити сегментовану кампанію, яка позитивно вплине на прибуток.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Більш детальну інформацію по платформі Alteryx і вартість впровадження рішень дізнавайтеся у наших менеджерів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії

    ;