Телекомунікації

NBN змінює підхід до аналітики і робить її основним інструментом для прийняття рішень

~ 3 хв

Австралійська організація NBN перевела команду фахівців з обробки даних з 80% підготовки даних на 80% аналітику, застосовуючи Alteryx

NBN-Image
Фото: technohoop.com

Огляд варіанту використання

Австралійська державна організація NBN перевела команду фахівців з обробки даних з 80% підготовки даних на 80% аналітику, застосовуючи Alteryx. Ця мета, до якої прагне кожна компанія, яка спирається на дані у своїй діяльності.

Бізнес-завдання, яке потрібно було вирішити

Група аналітиків компанії витрачала більшу частину свого робочого часу на підготовку і обробку даних. Після чого у них залишалося всього кілька годин, щоб екстраполювати дані і передати їх за призначенням. Такий нераціональний розподіл часу в кінцевому підсумку знижує ефективність праці, отже, бізнес-лідери стикаються з невиправданими очікуваннями і тим, що робочий процес сповільнюється. NBN вирішила цю проблему за допомогою Alteryx.

Опис робочого рішення

Процес трансформації почався з побудови архітектури даних, а потім моделювання на основі вимог, які компанія пред’являла до звітності та аналітики. Але збір даних був ключовою областю, в якій був задіяний Alteryx, з точки зору надання декількох джерел даних по всій сфері продажів і маркетингової діяльності NBN. І, нарешті, безпосередньо рішення полягало в управлінні даними компанії. На кожен відділ було потрібно, у середньому, 6-7 місяців для того, щоб повністю змінити існуючий підхід до даних та методів їх аналізу.

Аналітики розробили маркетингову стратегію і модель атрибуції в Alteryx. Основа цього прототипу полягала в тому, щоб централізувати велику частину даних з моделі, в яку входило близько сотні моделей лінійної регресії і моделей типу Random forest. Ця конкретна модель дозволила отримати уявлення про маркетингові функції, про найбільш ефективні канали для інвестицій, а також про гіперлокальний маркетинг. В результаті аналітики отримали більш детальне уявлення про сегментацію у певних областях роботи компанії. Як наслідок – ці дані дозволили проводити локальні маркетингові кампанії для залучення клієнтів у використанні послуг NBN.

На другому етапі використання платформи була проведена централізація платформи і перегляд інструментів управління. Наступним ключовим завданням була зміна звичного процесу звітності в Excel, щоб дати користувачеві можливість використовувати функцію самообслуговування через Tableau. Був знайдений спосіб отримання даних з уже проаналізованих масивів, щоб не довелося повторно проводити аналіз, і тільки аналізувати нову інформацію. Масштабування було змодельовано до рівня підприємства, також був впроваджений процес планування, узгодження, формування звітів про помилки та комунікації.

Переваги, яких досягла компанія

На різних етапах компанія отримала різні переваги. На етапі прототипування і експлуатації були виведені такі параметри, як крива зрілості, аналітика, автоматизація, опис та діагностика. На наступному, операційному етапі, були розширені можливості для проведення аналітики. На останньому етапі (хмарні великі дані) ведеться робота над прогнозуванням і предиктивною аналітикою. Компанія має намір більше орієнтуватися на обслуговування клієнтів і маркетингові функції, щоб мати більш якісне розуміння про те, що необхідно для прийняття правильних рішень.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;