Рітейл та eCommerce

Mr Price економить 500 годин робочого часу на тиждень з Alteryx

~ 4 хв

За допомогою Alteryx команда аналітиків MRP компенсувала тимчасові витрати у розмірі 500 годин (які мали місце під час виконання завдань, пов’язаних з даними, до застосування аналітичного рішення)

Mr Price (MRP) – це публічна роздрібна компанія з Південної Африки, що спеціалізується на виробництві текстилю, товарів для дому та спортивного одягу. Представництва компанії є у 11 країнах, однак у Африці розташована найбільша кількість магазинів, у них працює 19 тисяч співробітників. Команда аналітиків MRP використовує Alteryx для переміщення даних в свою базу даних Snowflake і управління ними, а також для моделювання даних в хмарі для створення звітів самообслуговування за допомогою Tableau.

Даний кейс показує, які кроки були зроблені для перенесення мільярдів записів у хмарне середовище, а також те, як команда, яка не має досвіду програмування, сформувала новий процес створення звітів корпоративної торгової аналітики. Цей процес, в свою чергу, розширив загальний масштаб аналітики MRP. За допомогою Alteryx команда аналітиків MRP компенсувала тимчасові витрати у розмірі 500 годин (які мали місце під час виконання завдань, пов’язаних з даними, до застосування Alteryx).

Проблема

MRP стрімко розвивалася у останні роки. Наприклад, одного разу компанія відкрила за 1 день відразу 18 магазинів по всьому світу, тим самим значно змінивши критерії звітності і створивши більше джерел даних. Потреба у розумінні бізнесу з часом зростала і існуюча інфраструктура компанії, пов’язана з аналітикою, не встигала за нею.

Спочатку вся робота MRP виконувалася у Excel, з різними джерелами даних, агрегованих з допомогою різних ієрархій і сегментів, що значно ускладнювало точний аналіз. MRP намагалася встановити, які товари реалізуються більш ефективно. У компанії було багато чистих даних у хмарі Snowflake, але доступ до них мав тільки IT-відділ та невелика група аналітиків. Тому було прийнято рішення придбати Alteryx, щоб краще зрозуміти фактори, що лежать у основі продажів, ефективності продуктів і магазинів.

Робоче рішення

Використовуючи Alteryx, MRP реалізував шар міграції даних для підключення всіх своїх джерел даних. Сюди увійшли всі транзакції MRP, рекламні акції, управління складом, логістика, дані з соціальних мереж і дані про погоду. Alteryx організував кілька функцій, включаючи реплікацію своїх баз даних, переміщення і вилучення даних через XML або JSON, а також використання сховища об’єктів для потокової передачі подій через Apache Kafka. Всі ці дані у кінцевому підсумку потрапляють у Snowflake і повертаються в Alteryx для команди, яка створює корпоративні моделі і звіти, а потім публікуються через Alteryx Gallery і розгортаються у Tableau.

Вся вихідна архітектура є локальною, і за допомогою Alteryx аналітики створюють завдання для зчитування даних по кожному з джерел. Вони запитують найостанніший набір даних або реплікують всю базу даних, а потім поміщають її у хмару Microsoft Azure за допомогою Alteryx. Також відбувається процес моделювання та обробки даних і створюється те, що MRP називає «схемою досвідченого користувача». Щоб виконати міграцію у хмару, дані зчитуються з існуючої таблиці, упаковуються у плаский файл, застосовуються кращі практики, а потім кожен файл індексується; у цей момент ці дані стають частиною озера даних. Озеро даних зберігає всі коли-небудь завантажені дані.

Потім група аналітиків використовує Alteryx для створення сценарію і сегментації інформації з озера даних. Після цього дані стискаються, і команда використовує командний рядок копії Azure для розробки необхідних параметрів з декількома динамічними змінними. Далі файл переміщують у хмару, після чого вони ще перевіряють дані, щоб переконатися у їх цілісності. Утиліта командного рядка дозволяє фахівцеві виконувати завдання у хмарі, завантажувати дані і переміщати їх між різними схемами, видаляти дублікати і т. Д. З Alteryx вони можуть об’єднати створити один єдиний макрос, і потім, як користувач MRP, можуть взяти будь-які дані, використати цей макрос, вказати бажану таблицю, ввести свої облікові дані та запустити робочий процес.

Результати

Alteryx розширив можливості аналітиків і фахівців по роботі з даними без попереднього навчання інструментам бізнес-аналітики і без додаткових знань у області програмування. В середньому кожен користувач MRP економить 16 годин на тиждень (два повних робочих дні, які він може присвятити іншим завданням). Для 35 користувачів у одному магазині така економія часу становить 500 годин на тиждень.

За допомогою Alteryx компанія за кілька хвилин може здійснювати такі дії, як перевірку ефективності продажів товарів у різних магазинах; стан форвардних контрактів; загальний робочий час, заощаджений за тиждень і інші аналітичні процеси, на які раніше було потрібно 4 і більше години.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні зі статусом Premier Partner. Якщо ви бажаєте дізнатись детальну інформацію або вартість ліцензії Alteryx Designer та Alteryx Server, звертайтесь до нас.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії

    ;