Рітейл та eCommerce

Mondelēz International підвищує прибуток і операційну ефективність разом з Tableau

~ 3 хв

За перші три роки використання аналітичного рішення, компанія підвищила операційну ефективність, збільшила прибуток і змогла досягти злагодженої роботи аналітичного і фінансового відділів

Tableau, Mondelez-International

Компанія

Mondelēz International, Inc. – найбільший у світі виробник печива, шоколаду та кондитерських виробів з прибутком понад 20 мільярдів доларів на рік, який реалізує свою продукцію у 160 країнах. До переліку продуктів компанії входять такі бренди, як Oreo, ChipsAhoy, BelVita, Toblerone, Lacta, Milka та інші.

Застосування Tableau і результати

Використовуючи Tableau, всього за три роки команда аналітиків Mondelēz підвищила операційну ефективність, збільшила прибуток і заощадила компанії 60 мільярдів доларів (з урахуванням прямих і непрямих постачальників). Tableau застосували для перетворення традиційних закупівель у цифровий процес.

У минулому системи закупівель, управління ризиками та фінансування представляли собою дані загальною кількістю у 42 мільйони транзакцій на рік (в тому числі витрати на закупівлю сировини, оплату рахунків і платежі). Аналітики приступили до реалізації стратегії цифрових закупівель, поставивши перед собою дві глобальні цілі:

1) створити єдине сховище даних для всіх транзакцій;

2) створити інфраструктуру для підтримки і візуального аналізу цих транзакцій за допомогою Tableau.

Інтегрувавши всі дані у центральний репозиторій, фахівці отримали стандартне глобальне рішення для стійкої аналітики, яке застосовується до складного ланцюжка поставок. В результаті підвищилася якість аналітики, зросли ключові показники ефективності, а співробітники компанії стали більш відповідально підходити до своєї роботи.

Платформа цифрових закупівель та аналітики підвищує ефективність управління витратами і знижує їх

До застосування Tableau фінансові дані та інформація про закупівлі передавалися у застарілих системах, які вимагали запровадження спеціальних інтерфейсів для вилучення потрібних даних. Аналіз займав багато часу і уповільнювався електронними таблицями, не даючи команді аналітиків даних ефективно структурувати інформацію з урахуванням необхідних кінцевих користувачів.

В якості центрального сховища було використано SAP HANA, а Tableau виконувала функції аналітичної платформи для обліку і аналізу витрат компанії. Тепер у відділу закупівель була повна картина витрат і комплексна інтеграція даних для моделі стійкої аналітики, а на звіти потрібно було значно менше часу.

Наявність точної інформації про витрати 28 тисяч постачальників дозволяє зрозуміти, які постачальники витрачають більше, отже, до них застосовані інші умови оплати, наприклад, до 90 або 120 днів. Ця ж інформація повідомляє, як підвищити віддачу від існуючих постачальників або запланувати скорочення деяких з них. Об’єднавши інформацію про витрати і постачальників, Mondelēz створила 10 простих, але інформативних панелей управління Tableau, які обслуговують 475 бізнес-користувачів, що спеціалізуються на всіх категоріях товарів, в регіонах по всьому світу.

Співпраця із зацікавленими сторонами для визначення ключових показників ефективності та підвищення економії

Використовуючи Tableau для забезпечення узгодженої роботи компанії, керівництво департаментів може зрозуміти, на чому слід зосередитися. Впевненість у даних підвищується, так як KPI чітко визначені і стандартизовані. Звіти, які раніше займали від одного до двох годин, тепер представлені у виді візуалізацій, які можна зрозуміти за декілька хвилин.

У сукупності фінанси і закупівлі розглядають такі ключові показники витрат для підвищення операційної ефективності:

  1. Цикл конверсії коштів з точки зору ланцюжка поставок.
  2. Термін погашення кредиторської заборгованості (DPO).
  3. Спрощення ланцюжка поставок.

Фінансовий відділ і відділ закупівель, співпрацюючи, змогли встановити важливий, але раніше відсутній у звітності компанії аспект: послідовність. Спільними зусиллями фахівці почали вести послідовну звітність через загальні бази даних та інформаційні панелі Tableau, вимагаючи пояснення будь-яких відмінностей. Дискусії навколо невідповідностей були зосереджені на спільній меті –  скороченні витрат в обох департаментах.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;