Державний сектор

Місто Річмонд створює муніципальну платформу RVA311 на базі Microsoft Azure

~ 3 хв

Цей муніципальний портал нового покоління створений з метою інформування громадян про виконання їх заявок на ремонт і обслуговування міських систем, отримання соціальних послуг та іншого. На міському порталі розміщена загальнодоступна інформаційна панель, на якій відображаються всі запити

Richmond-Site

Підтримка неекстренних служб 311 (в США) типовий обов’язок кожного міста країни. За даними менеджера по технологіям міської служби підтримки та реагування, Річмонд (штат Вірджинія), відрізняється від інших муніципалітетів країни трьома рисами:

  • дотримання принципів справедливості, інклюзивності, прозорості та демократизації доступу до послуг;
  • використання технологій для включення RVA311 – онлайн-порталу для громадян і нових мобільних додатків, які доповнюють колл-центр Річмонда;
  • команда з 20 осіб, яка відповідає за поліпшення надання послуг, підвищення залученості громадськості та використання даних RVA311 для попереджувального виявлення і вирішення проблем по всьому місту.

AvePoint, найбільший постачальник рішень для управління даними Microsoft 365 і член партнерської мережі Microsoft, звернувся до міста з пропозицією про свою нову систему управління процесами, яка була заснована на Microsoft Azure і спочатку була розроблена у 2015 році для боротьби з торгівлею людьми.

У червні 2018 року в місті запустили муніципальну платформу RVA311. Незабаром після запуску платформи мер сформував Департамент обслуговування громадян і реагування, і Річмонд був на шляху до вдосконалення надання послуг, підвищення залученості громадян і використання даних RVA311 для прийняття стратегічних рішень. RVA311 пропонує понад 70 різних типів запитів для широкого спектру послуг: від повідомлення про вибоїни та графіті до запиту на ремонт вуличних ліхтарів і тротуарів до отримання соціальних послуг або запитів про податки на нерухомість і т. д.

Розширення прав і можливостей громадян

Грунтуючись на успіху RVA311, у березні 2021 року було запроваджено нову поліпшену платформу. Тепер громадяни можуть звернутися до служби декількома способами: зателефонувавши за номером 311, написавши повідомлення на веб-порталі та скориставшися мобільним додатком (як для Android, так і для iOS).

RVA311 нового покоління

Веб-портал і мобільні додатки RVA311 наступного покоління містять кілька нових функцій Azure, а також Microsoft Dynamics 365 і Microsoft Power BI, тому жителі Річмонда можуть:

  • підписатися на сповіщення і оголошення про важливі міські події (які будуть відправлені на їх мобільні телефони);
  • використовувати оптимізовані функції пошуку, щоб знайти тип запиту, що відповідний їх вимозі;
  • вивчити запити по місту, переглянути подробиці звернення і перевірити статус виконання за допомогою картки або повідомлення;
  • проголосувати “за” і відслідковувати запит замість того, щоб повторно надіслати запит.

Нова служба RVA311 забезпечує більшу вигоду для населення. Наявність технологічної платформи з багатоканальними входами дозволяє адміністрації міста розширити можливості звітності до моделі 24/7 без необхідності залучення великої кількості додаткових співробітників. Крім того, на міському порталі розміщена загальнодоступна інформаційна панель, на якій відображаються всі запити, які обробляються на території районів.

Фахівці Everest впроваджують системи комунікацій, які дозволять бізнесу стати більш функціональним, масштабованим та безпечним. Для детальної консультації звертайтесь до наших спеціалістів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;