Державний сектор

Microsoft 365 забезпечує компанії Atos безпечне віддалене робоче середовище

~ 3 хв

Після переходу на Microsoft 365, Atos почала користуватися перевагами своєї уніфікованої хмарної інфраструктури. На 50% скоротилася кількість звернень до служби підтримки IT-відділу компанії, на 25% – навантаження на сервер Configuration Manager. Економія, пов’язана з цими змінами, до кінця фінансового року, склала 1 млн. доларів

Atos it company, Microsoft 365

Atos – IT-компанія, яка співпрацює з великими підприємствами з метою забезпечення цифрової трансформації і здійснення бізнес-цілей підприємства, а також реалізації соціальних ініціатив. У компанії працює 110 тисяч співробітників, а філії Atos розташовані у 73 країнах світу. Atos була створена у 1997 році і утворилася в результаті поступового злиття і поглинання дрібніших компаній. Ці злиття спричинили за собою застосування різних технологічних рішень. Коли Atos почала шукати способи уніфікації та модернізації свого технологічного ландшафту, було зафіксовано зростання попиту на більш високопродуктивний мобільний зв’язок з боку співробітників. Персоналу потрібен був доступ до файлів компанії не тільки з їх особистих мобільних пристроїв, але і з кількох керованих компанією пристроїв. Це викликало стурбованість у зв’язку з безпекою даних.

Коли настав час більш щільно впровадити свою діяльність у хмару, Atos віддала перевагу Microsoft 365. Таким чином, співробітники отримали можливість працювати з будь-якого місця на різних пристроях (за власним вибором), одночасно підвищуючи безпеку даних за допомогою Microsoft Endpoint Manager. Цей перехід дозволив заощадити мільйони доларів, скоротити кількість запитів на IT-допомогу на 50% і надати більше свободи співробітникам. Сильною стороною Microsoft 365 є тісна інтеграція між операційною системою Windows 10, а також інструментами для підвищення продуктивності і спільної роботи, що входять в Office 365, поряд з простими у налаштуванні політиками управління даними, які застосовуються без необхідності присутності співробітника на робочому місці в офісі.

Оперуючи переважно локальною інфраструктурою, компанія знала, що внесення таких змін потребуватиме дорогого оновлення обладнання у центрах обробки даних. Інтеграція численних локальних впроваджень у багатьох країнах була складним завданням, з іншого боку, вона ж стала чудовою нагодою перейти на цифрову модель робочого місця. Atos вивчила доступні їй варіанти хмарних рішень і прийшла до висновку, що Microsoft 365 з Azure Active Directory (Azure AD), Microsoft Endpoint Manager, Office 365 і Windows 10 найкраще відповідає потребам компанії.

Початкові етапи переходу компанії у хмарне середовище включали перенесення посвідчень співробітників і файлів у Office 365. Основними завданнями цього етапу були Azure AD, Exchange Online, OneDrive для бізнесу і SharePoint для надання співробітникам простого стандартизованого входу у систему і онлайн-доступу до робочих файлів і електронної пошти. Після того, як Atos запустила процес прийняття Azure AD, стало очевидно, наскільки просто буде перейти до управління пристроями за допомогою Microsoft Endpoint Manager. Це уніфікована платформа, яка включає у себе Microsoft Intune і Configuration Manager. Процес цифрового перетворення у Atos був швидким і всеосяжним. Більшість локальних серверів були замінені хмарним робочим простором, і в даний час Microsoft Intune є невід’ємною частиною робочого середовища компанії.

Після переходу на Microsoft 365, Atos почала користуватися перевагами своєї уніфікованої хмарної інфраструктури. На 50% скоротилася кількість звернень до служби підтримки IT-відділу компанії, на 25% – навантаження на сервер Configuration Manager. Економія, пов’язана з цими змінами, до кінця фінансового року, склала 1 млн. доларів. Крім матеріальних переваг, компанія розширила спектр інклюзивних опцій: тепер електронні листи можна читати з синхронізованим виділенням, що зручно людям з дислексією. А фільтри з колірним кодуванням для дальтоніків допомагають таким людям побачити оновлення статусу проекту. Переважна більшість співробітників користуються такими інструментами, як Immersive Reader і субтитрами за запитом через PowerPoint.

Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;