Компанія зробила перетворення своїх бізнес-процесів і збільшила можливість виявлення шахрайства на 10%, перейшовши на модель, засновану на машинному навчанні
Marlette Funding – банківська компанія, яка розробила власний споживчий бренд Best Egg. Вона є постачальником фінансових технологій, і її мета – зробити фінансові кошти доступними для клієнтів. Команда Marlette Funding поєднує десятиліття банківського досвіду з глибокими знаннями клієнтів і інтелектуальними технологіями для того, щоб надавати цифрові продукти, послуги та досвід більш актуальним чином.
Сьогодні Best Egg є онлайн-платформою для особистих позик, на якій клієнти можуть миттєво переглядати пропозиції про позику, не впливаючи на свій кредитний рейтинг, і отримувати кошти всього за 1 робочий день. З березня 2014 року платформа онлайн-кредитування надала кредитів на суму понад 9,6 млрд. доларів з високою кредитною ефективністю.
Це завдання вимагає від компаній, що надають фінансові послуги, підвищеної уваги. Однак, незважаючи на ці проблеми, деякі установи перевершують всі інші, працюючи над передовими технологіями в області науки про дані у додатках, які покращують їх бізнес-результати і якість обслуговування клієнтів.
Для виявлення шахрайства у банківській сфері Marlette Funding використовує машинне навчання (ML) для революційного перетворення бізнес-процесів у організації. В результаті застосування аналітики від Dataiku компанії вдалося створити кращу у своєму класі модель виявлення шахрайства і кращі проекти даних в цілому, при роботі з іншими бізнес-завданнями.
У процесі роботи було виконано наступне:
У більшості бізнес-підрозділів Marlette Funding є аналітики, які вивчають дані і шукають можливості для більш поглибленого аналізу. Звідти вони можуть звернутися до центральної групи даних для спільної роботи над проектами.
Плюси такої стратегії:
Мінуси: