Телекомунікації

Маркетинговий гігант Tinuiti застосовує Tableau для індивідуалізації підходу до клієнтів

~ 3 хв

Після впровадження аналітичної платформи тимчасові витрати на звітність, збір і підготовку даних скоротилися на 60%. Компанія впорядкувала вхідні дані з усіх джерел і отримала робочу модель ефективної і продуктивної аналітики

Компанія

Tinuiti – найбільше незалежне агентство з цифрового маркетингу у Північній Америці. Щорічні витрати на рекламу складають 1 млрд. доларів, у списку клієнтів – понад 500 компаній. Такі бренди, як Tommy Bahama, Eddie Bauer і Brooks Running, покладаються на Tinuiti у об’єднанні аналітики даних і маркетингу з інтегрованою медійної стратегією.

Проблема

Складний ландшафт маркетингових технологій та різноманіття джерел даних змусили Tinuiti шукати способи більш швидкого аналізу інформації, а також способи оптимізувати медіа під індивідуальні потреби клієнтів.

Результат застосування Tableau

Tinuiti почала використовувати Tableau для більш якісної роботи своєї команди. Практично відразу після впровадження аналітичної платформи тимчасові витрати на звітність, збір і підготовку даних скоротилися на 60%. Дані з усіх вхідних джерел були централізовані за допомогою ChannelMix від Alight Analytics. В результаті була створена масштабована, відтворювана, рентабельна і автоматизована інфраструктура звітності, яка відображалася у Tableau. Вона підвищувала ефективність роботи персоналу і аналітичного відділу, а також сприяла більш дружнім відносинам з компаніями-клієнтами.

Завдяки платформі Tableau, в тому числі Tableau Prep, аналітична команда Tinuiti швидко витягує дані зі складного набору цифрових каналів і створює настроювані гнучкі інформаційні панелі для клієнтів, щоб ті могли повною мірою усвідомити і простежити всі етапи розвитку бренду. Tinuiti також складає за допомогою Tableau звіти, на підставі яких маркетингова служба компанії може приймати більш ефективні рішення, що підвищують популярність бренду і залученість клієнтів.

Tableau підключається до розміщених у хмарі маркетингових даних в Amazon Redshift і презентує ефективні і безпечні інформаційні панелі як для клієнтів, так і для команд Tinuiti. Такий модернізований підхід до аналітики дозволяє швидше створювати звіти як для клієнтів, так і для самої компанії. До використання Tableau експертам доводилося перетворювати інформацію і створювати звіти вручну, щорічно на таку діяльність компанія витрачала 156 тисяч годин. Клієнти хотіли отримувати аналітику в режимі реального часу, і Tableau значно прискорив цей процес.

Інструмент Tableau Prep скоротив час, що витрачається Tinuiti на очистку, об’єднання і формування даних, одночасно збільшивши можливості аналітиків. Завдяки API-інтерфейсам, підключеним до Amazon Redshift, які витягують майже 600 ГБ розміщених в хмарі маркетингових даних, Tinuiti налаштувала автоматизований процес підготовки звітів, при якому використовуються чисті (підготовлені) дані з основних маркетингових платформ. Цей спосіб виявився корисним для таких маркетингових функцій, як автоматичні вкладення у електронні листи, соціальні мережі і цифрова реклама.

За допомогою Tableau Prep Conductor команди фахівців Tinuiti планують свої робочі завдання і керують підготовкою даних. Для внутрішніх співробітників була створена гнучка інформаційна панель з налаштованим профілями. У ній кожен співробітник має свій профіль, звіт, тип діаграми, часові рамки і інші параметри для порівняння даних. Команда аналітиків також створила основний звіт, у якому команди каналу стежать за бюджетами на цифрову рекламу для брендів, відстежують щоденні витрати (їх перевищення або недоспоживання).

Завдяки Tableau компанія може відповісти на питання клієнта в форматі «що, якщо?». Наприклад: «Якби у компанії було більше грошей на рекламу, якими були б процеси?» і т.д. Крім того, завдяки минулим даними, відбитим у аналітиці, клієнти і співробітники Tinuiti мають можливість порівнювати фактичні продажі з прогнозованими продажами і коригувати результати, змінюючи темпи зростання бізнесу і очікувані показники відтоку клієнтів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;