Після впровадження аналітичної платформи тимчасові витрати на звітність, збір і підготовку даних скоротилися на 60%. Компанія впорядкувала вхідні дані з усіх джерел і отримала робочу модель ефективної і продуктивної аналітики
Tinuiti – найбільше незалежне агентство з цифрового маркетингу у Північній Америці. Щорічні витрати на рекламу складають 1 млрд. доларів, у списку клієнтів – понад 500 компаній. Такі бренди, як Tommy Bahama, Eddie Bauer і Brooks Running, покладаються на Tinuiti у об’єднанні аналітики даних і маркетингу з інтегрованою медійної стратегією.
Складний ландшафт маркетингових технологій та різноманіття джерел даних змусили Tinuiti шукати способи більш швидкого аналізу інформації, а також способи оптимізувати медіа під індивідуальні потреби клієнтів.
Tinuiti почала використовувати Tableau для більш якісної роботи своєї команди. Практично відразу після впровадження аналітичної платформи тимчасові витрати на звітність, збір і підготовку даних скоротилися на 60%. Дані з усіх вхідних джерел були централізовані за допомогою ChannelMix від Alight Analytics. В результаті була створена масштабована, відтворювана, рентабельна і автоматизована інфраструктура звітності, яка відображалася у Tableau. Вона підвищувала ефективність роботи персоналу і аналітичного відділу, а також сприяла більш дружнім відносинам з компаніями-клієнтами.
Завдяки платформі Tableau, в тому числі Tableau Prep, аналітична команда Tinuiti швидко витягує дані зі складного набору цифрових каналів і створює настроювані гнучкі інформаційні панелі для клієнтів, щоб ті могли повною мірою усвідомити і простежити всі етапи розвитку бренду. Tinuiti також складає за допомогою Tableau звіти, на підставі яких маркетингова служба компанії може приймати більш ефективні рішення, що підвищують популярність бренду і залученість клієнтів.
Tableau підключається до розміщених у хмарі маркетингових даних в Amazon Redshift і презентує ефективні і безпечні інформаційні панелі як для клієнтів, так і для команд Tinuiti. Такий модернізований підхід до аналітики дозволяє швидше створювати звіти як для клієнтів, так і для самої компанії. До використання Tableau експертам доводилося перетворювати інформацію і створювати звіти вручну, щорічно на таку діяльність компанія витрачала 156 тисяч годин. Клієнти хотіли отримувати аналітику в режимі реального часу, і Tableau значно прискорив цей процес.
Інструмент Tableau Prep скоротив час, що витрачається Tinuiti на очистку, об’єднання і формування даних, одночасно збільшивши можливості аналітиків. Завдяки API-інтерфейсам, підключеним до Amazon Redshift, які витягують майже 600 ГБ розміщених в хмарі маркетингових даних, Tinuiti налаштувала автоматизований процес підготовки звітів, при якому використовуються чисті (підготовлені) дані з основних маркетингових платформ. Цей спосіб виявився корисним для таких маркетингових функцій, як автоматичні вкладення у електронні листи, соціальні мережі і цифрова реклама.
За допомогою Tableau Prep Conductor команди фахівців Tinuiti планують свої робочі завдання і керують підготовкою даних. Для внутрішніх співробітників була створена гнучка інформаційна панель з налаштованим профілями. У ній кожен співробітник має свій профіль, звіт, тип діаграми, часові рамки і інші параметри для порівняння даних. Команда аналітиків також створила основний звіт, у якому команди каналу стежать за бюджетами на цифрову рекламу для брендів, відстежують щоденні витрати (їх перевищення або недоспоживання).
Завдяки Tableau компанія може відповісти на питання клієнта в форматі «що, якщо?». Наприклад: «Якби у компанії було більше грошей на рекламу, якими були б процеси?» і т.д. Крім того, завдяки минулим даними, відбитим у аналітиці, клієнти і співробітники Tinuiti мають можливість порівнювати фактичні продажі з прогнозованими продажами і коригувати результати, змінюючи темпи зростання бізнесу і очікувані показники відтоку клієнтів.