Транспорт та логістика

Маркетингова служба Virgin Atlantic застосовує Alteryx для складання звітності та автоматизації процесів

~ 2 хв

Alteryx Scheduler став для Virgin Atlantic ідеальним рішенням, щоб скласти зручний графік звітності. За допомогою просунутої аналітики компанія проаналізувала ефективність партнерських кампаній і збільшила конверсію на 20%

Virgin

Компанія

Virgin Atlantic – британська авіакомпанія, що обслуговує 33 напрямки. Її відділ маркетингу використовує Alteryx для більш глибокого розуміння потреб клієнтів і проведення цільових кампаній по електронній пошті, які призвели до збільшення відгуку на 10%. У 2017 році відділ маркетингу прийняв рішення відійти від моделі агентства з повним спектром послуг і привернути увагу до діяльності по маркетингу CRM. Це рішення було засноване на економічному обґрунтуванні, яке обіцяло значний прибуток для бізнесу з точки зору додаткової виручки, чистої економії, швидкості виведення на ринок і взаємодії з клієнтами. В основі цього лежав маркетинг, побудований на даних.

Робоче рішення

Відділ маркетингу використовував статистику, засновану на даних з Alteryx, внаслідок чого було вирішено тестувати ефективність платформи протягом 1 року. Основне завдання полягало у тому, щоб закрити прогалину в ефективності роботи за рахунок автоматизації робочих процесів, вивільнивши час для більш просунутої аналітики.

Для складання звітності були взяті дані про ефективність розсилок по електронній пошті. Дані показали, що обсяг електронних листів, відправлених клієнтам, не вплинув на кількість кліків. Далі були протестовані два дизайни електронних листів, один з яких мав менше інформації і закликав перейти за посиланням. Такий тип листів збільшив кількість кліків на 50%, а кількість конверсій – на 15%. Використовуючи дані клієнта і поштовий індекс аеропорту, маркетологи визначили найбільш підходящий аеропорт для включення пропозиції у розсилку.

Для поновлення даних було запущено 14 процесів, які неможливо було запускати щодня, але звітність за якими потрібно було надавати кожен день. Alteryx Scheduler став для Virgin Atlantic ідеальним рішенням, щоб скласти зручний графік звітності. Кожен робочий процес (workflow) виконувався через планувальник як «одноразовий», щоб визначити час, необхідний для виконання.

Наступним кроком було розширення можливостей до прогнозної аналітики, але спочатку необхідно було довести ефективність наявних моделей. Була побудована модель, щоб знайти людей, які могли б використовувати послуги одного з партнерів Flying Club. Щоб протестувати модель, маркетологи поспілкувалися з клієнтами, у яких була висока схильність до використання послуг партнера, і зв’язалися з 20% клієнтів, які не мали схильності до конверсії. Змодельована аудиторія мала у три рази більше шансів на конверсію, а загальний коефіцієнт конверсії був на 20% вищий, ніж в попередній партнерській кампанії.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;