Страхування

Manulife впроваджує інновації за допомогою хмарних рішень Microsoft

~ 4 хв

Завдяки платформі Microsoft Azure компанія виконала ефективний і швидкий перехід в хмару, ввела регулярне навчання співробітників у рамках програми Manulife University і переформувала систему актуарної оцінки

Manulife insurance Microsoft

Компанія Manulife надає страхові рішення, а також продукти для управління активами 28 млн. клієнтам з Канади, США та Азії. Manulife фокусується на потребах клієнтів, використовуючи передові технології як засіб досягнення своєї мети.

Коли Manulife вперше замислювалася про перехід у хмару, компанія враховувала економічну ефективність, яку забезпечують хмарні обчислення, а також переваги, які виходять за рамки стандартних функцій. Перехід у хмару звільнив Manulife від проблем, пов’язаних з традиційною інфраструктурою. Коли компанія оцінювала хмарні платформи, Azure виділялася із загальної маси. Microsoft був обраний в якості постачальника хмарних послуг через глобальний масштаб і цінності, які пропагує компанія щодо обслуговування клієнтів та постійного поліпшення якості своєї роботи. Оскільки Azure безперервно розвивається, вона допомагає впроваджувати інновації та забезпечувати високий рівень обслуговування для клієнтів Manulife.

Саме з описаних вище причин постачальник послуг телекомунікацій вибрав Microsoft Azure в якості однієї зі своїх хмарних платформ, переносячи і модернізуючи свої критично важливі для бізнесу додатки для підвищення гнучкості, масштабованості, управління ризиками та рентабельності, а також для прискорення підтримки нових бізнес-моделей. В даний час компанія розумно використовує хмарні можливості, такі як Azure і Microsoft Teams, для створення цифрового досвіду і допомагає своїм співробітникам і клієнтам працювати разом, залишаючись на зв’язку в будь-який момент з будь-якої точки. Ця можливість виявилася важливою частиною оперативного реагування організації на пандемію COVID-19.

У Manulife висока якість обслуговування клієнтів забезпечується за допомогою цифрових технологій. Вони гарантують прозорість даних і можливість вибору, а також задовольняють потреби клієнтів у отриманні необхідної інформації.

Важливою частиною ініціативи Manulife з оцифрування стало активне впровадження хмари. Фактично, компанія є одним з найбільших у світі споживачів хмарних сервісів Microsoft Azure у всіх галузях.

Перехід компанії у хмару містив міграцію деяких критично важливих для бізнесу додатків у Azure і розкриття можливостей, які були неможливі при локальному розгортанні. Він також сприяв розширенню співробітництва всередині компанії і допоміг Manulife знайти нові, більш ефективні способи виконання ролі цифрового лідера, орієнтованого на клієнта.

Хмарна платформа, що відповідає цілям компанії

Безперервне навчання і вдосконалення важливі для технологічної стратегії компанії. В рамках програми Manulife University співробітники можуть пройти курси практичного навчання інструментам і навичкам, необхідним для швидкого, ефективного та гнучкого обслуговування клієнтів Manulife. На даний момент 700 інженерів пройшли курси, які допомагають їм максимально ефективно використовувати служби Azure і хмарні продукти. Інженери, які пройшли навчання по хмарним технологіям, виконали ряд завдань, таких як розробка нових каналів взаємодії з клієнтами і перенесення, а у деяких випадках і оновлення існуючих локальних систем, щоб скористатися можливостями Azure.

Віртуальний агент

Відомі хмарні проекти включають розгортання можливостей віртуальних зустрічей для страхових агентів і клієнтів, а також перетворення глобальної системи оцінки компанії. Включення віртуальних можливостей у взаємодію з агентами допомагає Manulife швидше обслуговувати клієнтів. Компанія успішно використовує Microsoft Teams як інструмент для спільної роботи і віддаленої роботи, а також для взаємодії з віртуальним агентом. Цей формат був представлений у всіх офісах в Гонконзі, в майбутньому планується його поширення на інші офіси.

Оскільки консультації проводяться у віртуальному форматі, агентам зручно звертатися до великої кількості людей, зберігаючи при цьому такий саме рівень уваги, який досягається при особистому спілкуванні у реальному часі.

Перетворення системи актуарної оцінки

Компаніям, що надають фінансові послуги, необхідна надійна комплексна система оцінки, яка може розрахувати вартість активів компанії для інвестиційного аналізу, складання бюджету та фінансової звітності. У Manulife завжди був першокласний процес звітності, але компанія повинна адаптуватися до поточних нормативних змін, які варіюються від країни до країни, цей процес досить складний.

Тому Manulife приступила до проекту трансформації системи оцінки (VST), прагнучи отримати більш швидке, ефективне і гнучке рішення, яке могло б впоратися з майбутніми нормативними змінами і значно знизити загальну вартість оцінки. Ключовим аспектом нової архітектури, побудованої на Azure, є те, що вона може справлятися з різкими сплесками потреби в обчисленнях у звітні періоди.

Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;