Страхування

MA Assist підвищує ефективність бізнесу за допомогою Tableau

~ 3 хв

Діяльність компанії стала на 20% ефективнішою, ніж раніше; терміни виплати страхових відшкодувань були скорочені на 15%, і тепер компанія націлена на отримання 20% економії у річному обчисленні

MA Assist-insurance

MA Assist, британська компанія з надання послуг у сфері нерухомості, яка займається питаннями страхування, ремонту будинків і технічного обслуговування власників нерухомості. Займаючись проектами, сукупний прибуток від яких становить понад 30 мільйонів фунтів стерлінгів на рік, компанія почала використовувати Tableau для оптимізації операцій, відстеження ринкових тенденцій і поліпшення якості обслуговування клієнтів. MA Assist стала на 20% ефективніша, ніж раніше. Терміни виплати страхових відшкодувань були скорочені на 15%, і тепер компанія націлена на отримання 20% економії в річному численні.

Проблема

Однією з уразливих областей роботи компанії була процедура взаємодії з клієнтом або час, необхідний MA Assist для обробки страхового відшкодування – з моменту першої подачі заявки до моменту її остаточного закриття. Без правильних інструментів цей процес може бути повільним і обтяжливим, оскільки сторони, що беруть участь, повинні обмінюватися різною інформацією один з одним. Для створення функціональної платформи обміну даними був необхідний ефективний інструмент обміну даними, яким став Tableau.

Разом з Tableau MA Assist може створювати докладні візуалізації даних і миттєво ділитися ними з усіма учасниками, задіяними у процесі розгляду претензій. Такий підхід гарантує, що всі сторони будуть проінформовані про процес розгляду претензій, при цьому час, що витрачається на кожен випадок, істотно скоротиться. Крім можливостей обміну даними, ідеї, які фахівці отримують за допомогою Tableau, набагато ефективніші і універсальніші, ніж раніше. Це дозволяє MA Assist забезпечувати максимально високий рівень обслуговування клієнтів (що відображено у промоутерській оцінці світового класу, що перевищує 70 балів).

Результат

За допомогою Tableau MA Assist відстежує процеси і складає звіти про продуктивність бізнесу в усіх основних відділах, включаючи операційний, відділ продажів і відділ управління рахунками, а також процеси у сервісній мережі.

Об’єднання ключових джерел даних за допомогою Tableau дозволяє отримувати точні і актуальні звіти про продуктивність, коли це необхідно, і усуває проблеми, пов’язані із затримкою отримання аналітичних відомостей. До Tableau компанія покладалася на електронні таблиці для зіставлення і складання звітів за ключовими показниками бізнесу. Ключові проблеми, незважаючи на велику кількість часу збору і аналізу даних, залишалися непоміченими або були впізнані занадто пізно. В даний час разом з Tableau фахівці у режимі реального часу можуть бачити результати своєї роботи за місяць, за рік або за інший період, використовуючи безліч параметрів візуалізацій на платформі. Витягуючи, зіставляючи, візуалізуючи і аналізуючи дані, отримані з усіх основних систем управління, аналітики відразу бачать, де можна поліпшити процеси.

Ланцюжок поставок значно впливає на доходи MA Assist. Розуміння пропускної здатності ланцюжка поставок у режимі реального часу дозволяє MA Assist визначати, чи є у постачальників проблеми з продуктивністю, і при необхідності перекладати роботу на інших постачальників. Це не тільки підвищує ефективність мережі по ремонту будинків, а й знижує витрати для страхових клієнтів, які безпосередньо отримують вигоду від цієї економії. Tableau дає повне уявлення про кожен етап ланцюжка поставок, від первісного звернення до клієнта до візиту інспектора, збору оцінок, призначення спеціалізованих постачальників і завершення ремонтних робіт.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;