Після застосування Segment у комплексі з аналітичною платформою Looker для збору та управління даними філій компанії, кредитний гігант збільшив обсяг кредитування більш ніж у 10 разів і заощадив своїм позичальникам більше 100 мільйонів доларів
Earnest є провідним онлайн-кредитором галузі Fintech, який пропонує клієнтам персональні кредити і рефінансування студентських кредитів. Компанія, заснована у Сан-Франциско в 2014 році, допомогла понад 105 тисячам студентів рефінансувати 8,6 млрд. доларів у вигляді кредитів, зберігши при цьому більше 1 млрд. доларів у вигляді процентних платежів.
Earnest пропонує три основних кредитних продукти онлайн: рефінансування студентських кредитів, приватні студентські кредити і особисті кредити. Щоб забезпечити найкращі можливі програми кредитування, компанія застосовує науку про дані, оптимізований дизайн і винятковий рівень обслуговування клієнтів, щоб надати людям швидкий, недорогий і персоналізований фінансовий досвід.
Після використання Segment і аналітичної платформи Looker для збору та управління даними про філії компанії, Earnest збільшила обсяг кредитування більш ніж у 10 разів і заощадив своїм позичальникам більше 100 мільйонів доларів. Партнерський маркетинг став найбільшим каналом доходу Earnest.
Мета Earnest полягала у тому, щоб надати своїм партнерам кращі стимули для просування та продажу своєї продукції. Партнери отримували прибуток за рахунок поєднання моделей атрибуції ціни за клік (CPC) і ціни за дію (CPA), що ускладнювало відстеження та оцінку успіху кожної угоди. Ні філії, ні Earnest не могли бачити, які кампанії працювали, а які – ні.
Коли аналітична команда працювала над реалізацією нової моделі атрибуції, фахівці швидко зрозуміли, що у них немає необхідної інфраструктури даних для її підтримки. Відсутність інфраструктури ускладнювала перехід партнерів від їх поточної моделі атрибуції до більш нової і більш вигідної. У будь-якій партнерській програмі успіх залежить від сукупного успіху компаній-партнерів. В кінцевому рахунку, Earnest хотіла не тільки відслідковувати продуктивність, але і підтримувати залученість партнерів у програму.
У старій моделі Earnest відстежувала такі важливі показники, як:
Компанія зіткнулася з такими проблемами:
Відразу після початку використання Segment був створений внутрішній інструмент, який допоміг масштабувати партнерські кампанії. За допомогою аналітичної платформи були створені партнерські цільові сторінки, дані з яких перенаправлялись у Segment. Так команда аналітиків змогла почати створювати і відстежувати партнерські програми без допомоги технічних фахівців.
В даний час Earnest збирає різні типи даних з будь-яких видів пристроїв, що використовуються клієнтами. Аналітики бачать кожну точку скидання у послідовності, швидко знаходячи і обробляючи дані, а звіти створюються автоматично і відповідають політиці партнерів. Відпала необхідність у електронних таблицях, що заповнюються вручну.
За допомогою Segment and Looker компанія Earnest поліпшила атрибуцію та звітність для своїх партнерів. Були зафіксовані наступні показники: