Банки

Кредитна компанія Earnest використовує Segment для збільшення кількості оформлених кредитів

~ 3 хв

Після застосування Segment у комплексі з аналітичною платформою Looker для збору та управління даними філій компанії, кредитний гігант збільшив обсяг кредитування більш ніж у 10 разів і заощадив своїм позичальникам більше 100 мільйонів доларів

Компанія

Earnest є провідним онлайн-кредитором галузі Fintech, який пропонує клієнтам персональні кредити і рефінансування студентських кредитів. Компанія, заснована у Сан-Франциско в 2014 році, допомогла понад 105 тисячам студентів рефінансувати 8,6 млрд. доларів у вигляді кредитів, зберігши при цьому більше 1 млрд. доларів у вигляді процентних платежів.

Earnest пропонує три основних кредитних продукти онлайн: рефінансування студентських кредитів, приватні студентські кредити і особисті кредити. Щоб забезпечити найкращі можливі програми кредитування, компанія застосовує науку про дані, оптимізований дизайн і винятковий рівень обслуговування клієнтів, щоб надати людям швидкий, недорогий і персоналізований фінансовий досвід.

Після використання Segment і аналітичної платформи Looker для збору та управління даними про філії компанії, Earnest збільшила обсяг кредитування більш ніж у 10 разів і заощадив своїм позичальникам більше 100 мільйонів доларів. Партнерський маркетинг став найбільшим каналом доходу Earnest.

Проблема

Мета Earnest полягала у тому, щоб надати своїм партнерам кращі стимули для просування та продажу своєї продукції. Партнери отримували прибуток за рахунок поєднання моделей атрибуції ціни за клік (CPC) і ціни за дію (CPA), що ускладнювало відстеження та оцінку успіху кожної угоди. Ні філії, ні Earnest не могли бачити, які кампанії працювали, а які – ні.

Коли аналітична команда працювала над реалізацією нової моделі атрибуції, фахівці швидко зрозуміли, що у них немає необхідної інфраструктури даних для її підтримки. Відсутність інфраструктури ускладнювала перехід партнерів від їх поточної моделі атрибуції до більш нової і більш вигідної. У будь-якій партнерській програмі успіх залежить від сукупного успіху компаній-партнерів. В кінцевому рахунку, Earnest хотіла не тільки відслідковувати продуктивність, але і підтримувати залученість партнерів у програму.

У старій моделі Earnest відстежувала такі важливі показники, як:

  • трафік від філій;
  • вартість послуг залучених клієнтів;
  • відсоток активних філій;
  • додатковий дохід від філій;
  • маржу.

Компанія зіткнулася з такими проблемами:

  • велика різниця у витратах в залежності від партнера і, отже, незнання, яким саме чином розподілити свої витрати;
  • у компаній-партнерів не було видно воронки продажів, тому вони не знали, які рекламні кампанії були найефективнішими.

Результат застосування Segment

Відразу після початку використання Segment був створений внутрішній інструмент, який допоміг масштабувати партнерські кампанії. За допомогою аналітичної платформи були створені партнерські цільові сторінки, дані з яких перенаправлялись у Segment. Так команда аналітиків змогла почати створювати і відстежувати партнерські програми без допомоги технічних фахівців.

В даний час Earnest збирає різні типи даних з будь-яких видів пристроїв, що використовуються клієнтами. Аналітики бачать кожну точку скидання у послідовності, швидко знаходячи і обробляючи дані, а звіти створюються автоматично і відповідають політиці партнерів. Відпала необхідність у електронних таблицях, що заповнюються вручну.

За допомогою Segment and Looker компанія Earnest поліпшила атрибуцію та звітність для своїх партнерів. Були зафіксовані наступні показники:

  • 10-кратне зростання обсягу оформлених кредитів через партнерські канали;
  • понад 100 мільйонів доларів заощаджень для позичальників;
  • економія часу завдяки автоматичним виплатам відповідно до політики партнерської угоди;
  • надійний обмін даними за допомогою Looker.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;