Телекомунікації

Компанія Elsevier формує культуру управління даними разом з Tableau

~ 3 хв

В даний час більше 1300 співробітників використовують Tableau для прийняття рішень, надання швидкої та точної звітності, а також для забезпечення більш активного підходу до ключових бізнес-функцій, включаючи маркетинг і продажі

data management Elsevier Tableau

Elsevier – це інформаційно-аналітична компанія і один з найбільших світових постачальників наукових, технічних і медичних даних. Щорічно компанія публікує понад 470 тисяч статей у 2500 журналах, а річний оборот перевищує 2,5 мільярди фунтів стерлінгів (станом на 2018 рік). Elsevier почала використовувати Tableau у якості основної платформи візуалізації і аналітики у 2017 році, щоб створити єдине джерело даних для всього бізнесу і усунути непотрібні витрати на ліцензування для безлічі інших інструментів.

З моменту впровадження кількість співробітників, що використовують Tableau, значно зросла, і тепер 20 відділів щодня самостійно закривають свої потреби в аналітиці даних. В даний час більше 1300 співробітників використовують Tableau у Elsevier для інформування про прийняття рішень, надання швидкої та точної звітності, а також для забезпечення більш активного підходу до ключових бізнес-функцій, включаючи маркетинг та продажі. Це забезпечує розуміння і ефективність, які допомагають командам фахівців краще обслуговувати клієнтів.

Централізований підхід до даних скорочує витрати на ліцензування та покращує узгодженість

У міру зростання компанії внутрішні джерела даних і інструменти ставали все більш фрагментованими, що згубно позначалося на узгодженості даних і ефективності бізнесу. У 2017 році був проведений серйозний аналіз для того, щоб зрозуміти, які інструменти краще всього підходять для розвитку організації. У кінцевому підсумку Elsevier змогла централізувати свої дані через одну платформу, створивши єдине джерело достовірних даних і поліпшивши їх узгодженість у всій компанії. У Elsevier існує безліч застарілих реляційних сховищ даних, таких як Oracle і Postgres, а також більш сучасне озеро даних у Amazon S3. Використовуючи Tableau, фахівці можуть переглядати і аналізувати дані з усіх цих джерел, усуваючи внутрішню розрізненість і гарантувати, що співробітники всіх рівнів у організації завжди працюють з одними і тими ж даними.

Elsevier також вдалося усунути безліч непотрібних витрат на ліцензування, пов’язаних з численними інструментами звітності та аналітики, які раніше використовувалися в компанії. Централізувавши дані за допомогою Tableau, компанія створила більш послідовний підхід до звітності та аналітиці у масштабах всієї компанії, а також запровадила ідеї, які допомагають ефективніше обслуговувати клієнтів.

«Вірусне» впровадження Tableau створює культуру управління даними у всій компанії

З початку розгортання використання Tableau у Elsevier зростало експоненціально.

За 6-9 місяців компанія перейшла від декількох користувачів Tableau Desktop до 200. Зараз Tableau використовують у відділі продажів і у відділі маркетингу для сегментації клієнтів. Також було розгорнуто кілька інформаційних панелей для фінансових директорів та для HR-фахівців.

Вбудована аналітика Tableau у Salesforce забезпечує більш активний підхід до продажів

Один з відділів, який отримує максимум вигоди від впровадження Tableau у Elsevier – це відділ продажів. Панелі управління Tableau, вбудовані безпосередньо у Salesforce, показують співробітникам актуальні дані про розвиток бізнесу в будь-який час, це означає, що вони можуть негайно вжити корегуючих дій у разі відхилень. Такий підхід скорочує кількість звітності, яка формується вручну, і в цілому призводить до більш якісної взаємодії з клієнтами.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;