Транспорт та логістика

Jonny Fresh підвищує ефективність логістики та оптимізує маркетингову стратегію за допомогою Tableau

~ 2 хв

Сервіс допоміг компанії створити функціональну систему розрахунку і оцінки часу збору замовлень, а також оптимізувати терміни доставки речей у пральні та хімчистки. Через Tableau виконується оцінка можливостей інфраструктури в кожному районі, де розташовуються пункти прийому речей

Tableau. Jonny Fresh

Компанія

Онлайн-сервіс чистки тканин Jonny Fresh доступний для приватних і корпоративних клієнтів у Німеччині та Австрії. У міру зростання компанії, команди аналітиків більше не могли покладатися на електронні таблиці Excel для аналізу даних з бази даних MySQL. Фахівці потребували оперативного аналізу в реальному часі.

Досвід використання Tableau

Через 4 роки, після заснування компанії у 2013 році, виникла потреба в оновленні IT-архітектури, і в березні 2017 року було вирішено повністю відійти від статичних електронних таблиць Excel до просунутої аналітики. Так компанія почала використовувати Tableau. Цей же сервіс дозволив виконати оновлення архітектури даних і розробку набору інформаційних панелей. Процес, незабаром після запуску, оптимізував ефективність логістичних процесів і вдосконалив маркетингову стратегію компанії. В результаті компанія Jonny Fresh досягла кращого розуміння потреб і побажань клієнтів, підвищила лояльність і прибутковість своєї діяльності.

Jonny Fresh зі штаб-квартирою в Берліні пропонує приватним і діловим клієнтам з Берліна, Гамбурга, Мюнхена, Кельна, Франкфурта, Ганновера та Відня послуги пральні та хімчистки. Клієнти розміщують свої замовлення і запитують терміни доставки через веб-сайт Jonny Fresh, по телефону або через додаток для смартфона. Компанія розробляє оптимізовані графіки поїздок для транспортних засобів, що виконують збір і доставку замовлень.

Для розрахунку і оцінки часу збору замовлень та їх доставки в пральні і хімчистки мережі необхідно було створити план-маршрут для автомобілів, задіяних у перевезеннях. Всі маршрути були оптимізовані так, щоб машина забрала якомога більше замовлень за найкоротший час. Для цього застосували функцію картографування у Tableau.

В даний час Jonny Fresh використовує Tableau для розробки ефективних логістичних стратегій і ефективності додатків. За допомогою Tableau команди співробітників служби доставки мають під рукою докладні карти для поділу регіонів на кілька секторів. Це дозволяє розширювати сферу надання послуг, а також виконувати оцінку можливостей інфраструктури у кожному районі, де розташовуються пункти прийому речей.

Аналітики виконують фільтрацію на замовлення, кількості нових клієнтів, днях тижня або обсягу продажів за певний період. Це дозволяє Jonny Fresh визначити нові можливості, краще зрозуміти клієнтську аудиторію, оптимізувати витрати і масштабувати бізнес. Відділ продажів і маркетингова служба також використовують Tableau для щоденного бізнес-аналізу. За допомогою таблиць служба оцінює онлайн-активність на сайті компанії і в соціальних мережах. Завдяки Tableau маркетингова команда підключається до таких джерел даних, як Google Analytics, AdWords, а також до внутрішніх баз даних з інформацією по замовленнях.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;