Телекомунікації

ITV Interactive перетворює 300 мільйонів рядків клієнтських даних на ефективні ідеї за допомогою Tableau

~ 3 хв

Застосування Tableau дозволило спростити обробку даних і значно поліпшити якість аналізу, що у подальшому дало можливість фахівцям створювати докладні візуалізації даних і формувати звіти за лічені хвилини, а не години. Платформа допомагає розуміти інтереси глядацької аудиторії і на підставі результатів аналізу створювати для неї захоплюючі інтерактивні проекти

itv television-tableau-analytics

ITV – британська мережа комерційного телебачення. Інтерактивний відділ компанії супроводжує і контролює всі заходи, які приносять кошти, що проходять по її каналах, включаючи конкурси для глядачів, голосування, благодійні заходи і багато іншого. У 2016 році департамент запровадив Tableau разом з Amazon Redshift у рамках капітального перегляду своєї ІТ-інфраструктури, замінивши більш 80 розрізнених електронних таблиць і джерел даних єдиним джерелом достовірних даних. Це дозволило спростити обробку даних і значно поліпшити якість аналізу, що у подальшому дало можливість фахівцям створювати докладні візуалізації даних і формувати звіти за лічені хвилини, а не години. Tableau також дозволила вищому керівництву ITV самостійно закрити більшість потреб в аналітиці, створивши нову культуру, орієнтовану на дані, у всій компанії.

Перетворення заплутаною мережі електронних таблиць на єдине джерело достовірних даних

Інтерактивний відділ ITV відповідає за планування і проведення конкурсів для глядачів, голосувань і благодійних заходів, що приносять прибуток, наприклад, популярних шоу типу «X Factor», «Love Island» або «I’m a Celebrity … Get Me Out of here!». Щоб виконати свою роботу ефективно, фахівці збирають і аналізують мільйони точок даних за допомогою пов’язаних додатків ITV, що дає ключове уявлення про кількість/частоту унікальних клієнтів, взаємодіючих з шоу, і про основні чинники, що впливають на їх поведінку.

До появи Tableau команда Interactive використовувала комбінацію електронних таблиць Excel, баз даних Access та Oracle для збору, аналізу, прогнозування і складання звітів. Однак через швидке зростання обсягів даних розрізнена природа цієї системи робила своєчасне розкриття інформації все більш складним завданням. Дані були розподілені по 70-80 різним таблицям і базам даних, що ускладнювало проведення швидкого, точного аналізу або повного розуміння маршруту клієнтів у мережі. Після застосування Tableau процес пішов набагато швидше, а оброблені дані тепер зберігаються у сховищі даних Amazon Redshift, що містить понад 300 мільйонів рядків. Tableau підключається безпосередньо до сховища, створюючи єдине перевірене джерело достовірних даних.

Завдяки Tableau аналітики отримують миттєвий доступ до будь-яких даних у всіх шоу, що транслюються ITV Interactive. Всього за кілька кліків мишкою співробітник проводить глибокий аналіз і формує докладний інтерактивний звіт, для створення якого раніше було потрібно не менше тижня. Особливий інтерес для ITV представляють «унікальні учасники», тобто люди, що вперше брали участь у шоу. До застосування Tableau було практично неможливо відстежити унікальних учасників, оскільки компанія не могла аналізувати все шоу відразу. У даний час можна отримувати дані безпосередньо з Amazon Redshift і візуалізувати їх у єдиній інформаційній панелі Tableau, яку легко зрозуміти і обробити.

Наприклад, стара система ідентифікувала одного і того ж учасника шоу, що спочатку виступив у «X Factor», а через тиждень у «I’m a Celebrity … Get Me Out of here!», як різних людей. У Tableau можна ідентифікувати цю людину як одного унікального учасника, до того ж також можна побачити інші дані (інші шоу, в яких вони брали участь, конкурси і т.д.). Це допомагає скласти більш повну картину аудиторії і сформулювати для неї більш захоплюючі інтерактивні враження у майбутньому.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;