Страхування

Intelligent Voice застосовує графічні процесори NVIDIA для стабільної роботи свого ПЗ

~ 3 хв

Технічні можливості процесорів NVIDIA забезпечують гнучкість і продуктивність як з боку програмування, так і з боку підтримки глибокого навчання в системах компанії

Intelligent Voice- NVIDIA

Випадки страхового шахрайства щорічно обходяться Великобританії у мільярди фунтів стерлінгів. В середньому за одну шахрайську операцію втрачається більше 10 тисяч фунтів стерлінгів, і в результаті споживачам страхових послуг доводиться оплачувати додатково 50 фунтів стерлінгів за поліс. Щоб зменшити ці цифри, компанія Intelligent Voice, Strenuus та Університет Східного Лондона створили систему ШІ і технологію розпізнавання голосу, які допомагають виявляти шахрайські заяви.

Вирішення глобальних проблем

Страхові компанії у даний час стикаються з двома серйозними проблемами. По-перше, вони отримують велику кількість дзвінків з приводу шахрайства. По-друге – це адаптація до недавнього закону GDPR, який забороняє так звані політики чорного ящика. Замість цього страхові компанії повинні мати можливість пояснювати своїм клієнтам, а також регулюючим органам, як були прийняті страхові рішення.

У відповідь на це лондонська компанія Intelligent Voice приступила до розробки набору алгоритмів машинного навчання, які можуть визначати шахрайську поведінку в режимі реального часу. Мета полягала у тому, щоб зробити процеси більш ефективними і результативними, а також зменшити стомлюваність операторів, що обробляють виклики.

Компанія Intelligent Voice поєднала власні навички машинного навчання і розпізнавання мови зі знаннями поведінкової аналітики фірми Strenuus, що також базується у Лондоні, а фахівці Університету Східного Лондона працювали над додаванням у технологію функції пояснюваності, яка визначає, як і коли було прийняте рішення у кожному конкретному випадку. Ці дії є частиною роботи Next Generation Services Industrial Strategy Challenge Fund. Проект був розпочатий державою у 2019 році і розрахований на два з половиною роки.

Алгоритми машинного навчання Intelligent Voice навчаються з використанням сотень тисяч телефонних звернень, які вже перевірені вручну. Для прискорення цього навчання застосовується набір графічних процесорів NVIDIA, а програмне забезпечення компанії працює на графічних процесорах NVIDIA Tensor Core V100. Технічний директор Intelligent Voice підкреслив, що з технологічної точки зору компанія не знайшла нічого кращого, ніж графічні процесори NVIDIA. Вони забезпечують гнучкість і продуктивність як з боку програмування, так і з боку підтримки глибокого навчання.

Виявлення шахрайства до виплати

Під час дзвінків страховикам система вловлює сигнали про можливий обман. Вони можуть відображатися у певних словах або фразах, а також у тоні голосу. Мережа довготривалої короткостроковій пам’яті (LSTM) була навчена розпізнавати сигнали в реальному часі, тому агенти, які відповідають на виклик, можуть відреагувати на сигнали тривоги негайно і, відповідно, змінити свої відповіді. У результаті такої роботи продуктивність співробітників підвищується, тому що дзвінки, помічені технологією, представлені у вигляді списку з потенційно шахрайськими маркерами. Агенти відразу переходять до зазначених розділів для перевірки.

LSTM є рекурентною нейронною мережею, спеціально розробленою для запобігання загасанню або вибуху вихідних даних нейронної мережі для заданих вхідних даних при проходженні циклів зворотного зв’язку. Петлі зворотного зв’язку дозволяють рекурентним мережам краще розпізнавати образи, ніж іншим нейронним мережам. Пам’ять минулих вхідних даних має вирішальне значення для вирішення завдань навчання послідовності, і мережі з довготривалою короткостроковою пам’яттю забезпечують кращу продуктивність у порівнянні з іншими архітектурами RNN, полегшуючи так звану проблему зникаючого градієнта.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;