Державний сектор

Infosys приєднується до The Climate Pledge, щоб виконати Паризьку угоду на 10 років раніше

~ 3 хв

Компанія зобов’язується відмовитися від викидів вуглецю і буде забезпечувати свої операції на 100% відновлювальною енергією до настання 2040 року, щоб захистити планету

infosys

Про компанію

Infosys – світовий лідер в області цифрових послуг і консалтингу нового покоління. Компанія працює з клієнтами з 46 країн і допомагає їм орієнтуватися у цифровій трансформації. Infosys надає підприємствам ядро ​​на базі штучного інтелекту, яке допомагає розставити пріоритети при внесенні змін. Вона також розширює можливості бізнесу за допомогою масштабованих гнучких цифрових технологій, щоб забезпечити високий рівень продуктивності і задоволення потреб клієнтів.

Діяльність компанії в рамках Climate Pledge

Infosys приєднується до кліматичної обіцянки Climate Pledge разом з Amazon і Global Optimism. Компанія зобов’язується відмовитися від викидів вуглецю і буде забезпечувати свої операції на 100% відновлювальною енергією до настання 2040 року, щоб захистити планету.

Infosys та інші компанії, які підписали Climate Pledge, погоджуються:

  • регулярно вимірювати рівень парникових газів і повідомляти про викиди;
  • здійснювати стратегію декарбонізації відповідно до Паризької угоди за допомогою реальних змін у бізнесі та інновацій, включаючи підвищення ефективності, використання поновлюваних джерел енергії, скорочення матеріалів та інші стратегії усунення викидів вуглецю;
  • нейтралізувати будь-які викиди, що залишилися, за допомогою додаткових, реальних, постійних і соціально вигідних компенсацій, що піддаються додатковій оцінці, щоб до 2040 року досягти чистих нульових річних викидів вуглецю.

У Infosys визнали зміну клімату серйозною загрозою для планети і усвідомили відповідальність як корпоративної установи щодо пом’якшення його впливу шляхом прийняття конкретних заходів. Компанія вважає, що те, як глобальні організації відреагували на кризу, зіграє велику роль у визначенні того, як решта світу буде підходити до проблеми. Infosys взяла на себе зобов’язання по боротьбі зі зміною клімату більш десяти років тому, і з тих пір вплив на клімат і навколишнє середовище став важливим фактором при прийнятті рішень всередині організації.

Паризька хартія є єдиною дорожньою картою для всіх країн і всіх людей з подолання кліматичної кризи шляхом прийняття відповідних заходів. Взявши на себе зобов’язання досягти до 2040 року чистих нульових викидів, Infosys не просто заявляє про свою прихильність справі майбутнього, але і зобов’язується вживати важливих дій та інвестицій, які створять робочі місця, будуть стимулювати інновації, відновлювати навколишнє середовище і допомагати споживачам робити більш усвідомлені покупки.

В даний час Infosys повністю готова до нейтралізації викидів вуглецю. Компанія взяла на себе добровільне зобов’язання у 2011 році, задовго до Паризької угоди, стати вуглецево-нейтральною та знаходитися на шляху до досягнення цього (до 2040 року). Infosys є першою стороною, що підписала RE100 (ініціатива про відновлювану енергію та ресурси) і прагне повністю перейти на відновлювані джерела енергії для задоволення своїх потреб у електроенергії.

Компанія вже інвестувала 60 МВт власних сонячних фотоелектричних потужностей, і майже 45% її електроенергії надходить з поновлюваних джерел. Infosys була однією з перших компаній, які встановили внутрішню ціну на вуглець. У компанії також є вельми успішна програма підвищення енергоефективності, яка допомогла знизити споживання електроенергії на душу населення на 55% з 2008 року. В рамках свого шляху до кліматичної нейтральності були вкладені значні кошти у портфель проектів зі скорочення викидів на рівні спільнот для досягнення нульового викиду вуглецю. 

Ці проекти не тільки спрямовані на зміну клімату, а й сьогодні приносять користь понад 100 тисячам сімей, вносячи свій внесок у соціально-економічний розвиток сільських районів Індії. Приєднуючись до Climate Pledge і погоджуючись на декарбонізацію в більш короткі терміни, Infosys буде грати вирішальну роль у стимулюванні інвестицій в розробку низьковуглецевих продуктів і послуг, які будуть потрібні компаніям для виконання обіцянки. Amazon раніше оголосила про замовлення 100 тисяч електромобілів у Rivian, і це замовлення було найбільшим в історії на подібні авто. Ці машини почнуть доставляти посилки клієнтам у 2021 році. Також Amazon планує запустити 10 тисяч нових електромобілів в роботу вже у 2022 році, і всі ці транспортні засоби до 2030 року будуть економити мільйони метричних тонн вуглецю на рік.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;