Компанія зобов’язується відмовитися від викидів вуглецю і буде забезпечувати свої операції на 100% відновлювальною енергією до настання 2040 року, щоб захистити планету
Infosys – світовий лідер в області цифрових послуг і консалтингу нового покоління. Компанія працює з клієнтами з 46 країн і допомагає їм орієнтуватися у цифровій трансформації. Infosys надає підприємствам ядро на базі штучного інтелекту, яке допомагає розставити пріоритети при внесенні змін. Вона також розширює можливості бізнесу за допомогою масштабованих гнучких цифрових технологій, щоб забезпечити високий рівень продуктивності і задоволення потреб клієнтів.
Infosys приєднується до кліматичної обіцянки Climate Pledge разом з Amazon і Global Optimism. Компанія зобов’язується відмовитися від викидів вуглецю і буде забезпечувати свої операції на 100% відновлювальною енергією до настання 2040 року, щоб захистити планету.
Infosys та інші компанії, які підписали Climate Pledge, погоджуються:
У Infosys визнали зміну клімату серйозною загрозою для планети і усвідомили відповідальність як корпоративної установи щодо пом’якшення його впливу шляхом прийняття конкретних заходів. Компанія вважає, що те, як глобальні організації відреагували на кризу, зіграє велику роль у визначенні того, як решта світу буде підходити до проблеми. Infosys взяла на себе зобов’язання по боротьбі зі зміною клімату більш десяти років тому, і з тих пір вплив на клімат і навколишнє середовище став важливим фактором при прийнятті рішень всередині організації.
Паризька хартія є єдиною дорожньою картою для всіх країн і всіх людей з подолання кліматичної кризи шляхом прийняття відповідних заходів. Взявши на себе зобов’язання досягти до 2040 року чистих нульових викидів, Infosys не просто заявляє про свою прихильність справі майбутнього, але і зобов’язується вживати важливих дій та інвестицій, які створять робочі місця, будуть стимулювати інновації, відновлювати навколишнє середовище і допомагати споживачам робити більш усвідомлені покупки.
В даний час Infosys повністю готова до нейтралізації викидів вуглецю. Компанія взяла на себе добровільне зобов’язання у 2011 році, задовго до Паризької угоди, стати вуглецево-нейтральною та знаходитися на шляху до досягнення цього (до 2040 року). Infosys є першою стороною, що підписала RE100 (ініціатива про відновлювану енергію та ресурси) і прагне повністю перейти на відновлювані джерела енергії для задоволення своїх потреб у електроенергії.
Компанія вже інвестувала 60 МВт власних сонячних фотоелектричних потужностей, і майже 45% її електроенергії надходить з поновлюваних джерел. Infosys була однією з перших компаній, які встановили внутрішню ціну на вуглець. У компанії також є вельми успішна програма підвищення енергоефективності, яка допомогла знизити споживання електроенергії на душу населення на 55% з 2008 року. В рамках свого шляху до кліматичної нейтральності були вкладені значні кошти у портфель проектів зі скорочення викидів на рівні спільнот для досягнення нульового викиду вуглецю.
Ці проекти не тільки спрямовані на зміну клімату, а й сьогодні приносять користь понад 100 тисячам сімей, вносячи свій внесок у соціально-економічний розвиток сільських районів Індії. Приєднуючись до Climate Pledge і погоджуючись на декарбонізацію в більш короткі терміни, Infosys буде грати вирішальну роль у стимулюванні інвестицій в розробку низьковуглецевих продуктів і послуг, які будуть потрібні компаніям для виконання обіцянки. Amazon раніше оголосила про замовлення 100 тисяч електромобілів у Rivian, і це замовлення було найбільшим в історії на подібні авто. Ці машини почнуть доставляти посилки клієнтам у 2021 році. Також Amazon планує запустити 10 тисяч нових електромобілів в роботу вже у 2022 році, і всі ці транспортні засоби до 2030 року будуть економити мільйони метричних тонн вуглецю на рік.