Рітейл та eCommerce

IKEA розширює можливості бізнесу та своїх співробітників за допомогою Microsoft Teams

~ 2 хв

Рішення допомагає ефективно оптимізувати робочий час і створити нові цифрові канали комунікації для персоналу

ikea-microsoft

Запит

IKEA відома своїм дбайливим і продуманим ставленням як до покупців, так і безпосередньо до працівників магазинів, а ще – славиться високою внутрішньою корпоративною культурою, орієнтованою на інноваційні методи взаємодії. В умовах кризи перед меблевим гігантом постали нові виклики до трансформації ряду бізнес-процесів, для чого була потрібна компактна, але гнучка й багатофункціональна технологія.

Рішення і результат

Маючи широко розподілену робочу силу, IKEA раніше використовувала підхід до ІТ з локальними рішеннями, до яких співробітники могли отримувати доступ тільки на корпоративних настільних комп’ютерах або ноутбуках. У магазинах менеджерам доводилося покладатися на паперові процеси, щоб обмінюватися інформацією. З метою усунути вже застарілий підхід до комунікації, компанія розгорнула Microsoft 365 й підключила до роботи в системі співробітників всієї мережі. Програмне забезпечення дуже адаптивне й легко інтегрується до будь-якої ІТ-інфраструктури, а тому було впроваджене для внутрішньої та зовнішньої спільної роботи на рітейлі й в офісах у максимально стислі терміни. Мобільний додаток Teams допоміг компанії підтримати зусилля в галузі сталого розвитку за рахунок скорочення паперових операцій і заміни фізичних логістичних операцій на цифрову співпрацю.

IKEA також звернулася до Microsoft за хмарним рішенням, яке допоможе компанії вивести всі комунікації, партнерство та продажі в мережу на платформі з високим рівнем безпеки, що не вимагає великого ІТ-управління та оновлень. Microsoft 365 має у своєму розпорядженні таке комплексне інтелектуальне рішення – його можливості із забезпечення безпеки даних і операцій вже сьогодні дозволяють співробітникам меблевої компанії взаємодіяти без ризиків незалежно від кількості підключених користувачів (понад 100 тис.).

В цілому, за рахунок впровадження рішення, IKEA не лише вдосконалила та розширила свої корпоративні можливості, а й уже істотно заощадила на автоматизації ряду бізнес-процесів, переході на віртуальне спілкування (Microsoft Teams Rooms) й цифровізації даних.

Microsoft – світовий лідер в області інформаційних технологій, що поставляє широкий діапазон пристроїв і сервісів, програмного забезпечення та ІТ-послуг. Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;