Державний сектор

HHNK використовує Zero Sign-On і MobileIron Threat Defense для підтримки безпечної віддаленої роботи

~ 4 хв

ZSO допомагає HHNK підтримувати безперервність бізнесу і продуктивність поза офісом, усуваючи необхідність у паролі для доступу до Microsoft Teams і Microsoft Office 365, на корпоративних пристроях iOS або Android, а MobileIron Threat Defense відправляє моментальні повідомлення про погрози

Фото: architectuur.bouwformatie.nl

Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) – це водне відомство зі штаб-квартирою у Херхуговарді (Нідерланди). HHNK забезпечує чистоту міської води і безпеку водних магістралей для більше мільйона чоловік, а також виконує очистку стічних вод, обслуговування доріг і мостів, здійснює управління водними кризами. HHNK також допомагає муніципалітетам у районах, розташованих поблизу моря, знизити ризики сезонного підвищення рівня води і зміни погодних умов. Контролюючи більше 1400 кілометрів дамб та дюн уздовж берегової лінії і озер, HHNK допомагає запобігти повеням у цих районах.

Щоб підвищити продуктивність та ефективність співробітників, HHNK вперше почала використовувати мобільні пристрої у 2013 році. Спочатку офісний персонал і польові працівники отримали безпечний доступ до електронної пошти, календарю та контактів на iPad і смартфонах Android що належать компанії. Для цієї первісної мобільної реалізації HHNK вибрала уніфіковане управління кінцевими точками (UEM) MobileIron для віддаленого налаштування всіх цих пристроїв і захисту доступу до мобільних бізнес-додатків і даних.

Згодом HHNK потрібно було розширити свої мобільні можливості, щоб забезпечити безпечну продуктивність, особливо після початку пандемії COVID-19. Після поширення коронавирусу компанії довелося швидко додати пристрої у мобільну інфраструктуру, щоб співробітники могли продуктивно працювати віддалено. MobileIron дозволяє HHNK швидко впроваджувати нові пристрої на Android та iOS, дає можливість співробітникам віддалено працювати. Разом з MobileIron фахівці з технічної підтримки можуть налаштовувати всі необхідні пристрої через одну консоль замість використання різних рішень. MobileIron допомагає компанії залишатися більш гнучкою, щоб швидко адаптуватися до постійно мінливого середовища.

У січні 2020 року уряд Нідерландів випустив оновлення системи дотримання вимог інформаційної безпеки. Ця постанова, відома як BIO, забезпечує базовий рівень інформаційної безпеки на всіх рівнях державного сектора, включаючи центральний уряд, муніципалітети, провінції та поради з водних ресурсів, такі як HHNK. Кінцева мета оновленої структури – створити безпечний цифровий уряд за рахунок зниження ризиків безпеки.

На щастя, коли були введені нові правила, HHNK вже знаходився у процесі мінімізації аутентифікації на основі пароля – основна причина витоку даних – шляхом розгортання MobileIron Zero Sign-On (ZSO).

ZSO допомагає HHNK підтримувати безперервність бізнесу і продуктивність поза офісом, усуваючи необхідність у паролі для доступу до хмарних сервісів, таких як Microsoft Teams і Microsoft Office 365, на корпоративних пристроях iOS або Android. HHNK також застосувала ZSO для ноутбуків з Windows, що належать співробітникам. Це дозволяє віддаленим користувачам безперешкодно отримувати доступ до хмарних служб спільної роботи, таких як Microsoft Teams.

Хоча корпоративні пристрої некеровані, Access дозволяє користувачам відкривати команди шляхом сканування QR-коду, виданого їх корпоративним мобільним пристроєм iOS або Android, який підтверджує їх особу. Відмовившись від пароля, HHNK знизила ризик фішингових атак і інших загроз, що виникають в результаті злому або крадіжки облікових даних користувача. В умовах пандемії COVID-19 як ніколи важливо забезпечити безпечне робоче середовище, яке підвищує продуктивність мобільних і настільних комп’ютерів, щоб співробітники могли працювати віддалено.

Щоб захистити пристрої, мережі та додатки від загроз, агентство розгорнуло MobileIron Threat Defense (MTD) на 1200 корпоративних пристроях. Оскільки MTD вбудований безпосередньо у клієнт MobileIron UEM, користувачам не потрібно встановлювати або активувати будь-яке програмне забезпечення, щоб миттєво отримувати повідомлення про потенційні загрози або вразливості. Крім усунення ризику використання паролів і захисту критично важливих додатків і даних від мобільних погроз, HHNK трансформувала свою діяльність за допомогою інноваційних мобільних додатків і послуг.

Компанія розгортає додатки через MobileIron Apps @ Work і захищає їх за допомогою MobileIron Tunnel. За допомогою цих додатків співробітники HHNK можуть відправляти і оновлювати запити на обслуговування інфраструктури. Співробітники можуть сфотографувати конкретну проблему, наприклад вибоїну на дорозі, і відправити запит на роботу безпосередньо бригаді технічного обслуговування. Використовуючи інноваційні додатки для обслуговування, HHNK спрощує роботу на місцях, дозволяючи співробітникам отримувати доступ і оновлювати поточні файли і завдання для ведення справ і інспекцій водопостачання по всьому регіону.

Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;