Охорона здоров'я

Громадські медичні центри застосовують Tableau для вирішення операційних проблем

~ 3 хв

Використовуючи інформацію з нових інформаційних панелей COVID-19 у Tableau, лікарі Community Medical Centers проводять віртуальні сеанси з пацієнтами для надання допомоги, рекомендацій, втручання і моніторингу як у випадках, пов’язаних з коронавірусом, так і при інших захворюваннях

Community-Medical-Centres-Tableau
Фото: tableau.com

Громадські медичні центри (Community Medical Centers, CMC) – це мережа з 22 районних медичних центрів, що базуються у Стоктоні (Каліфорнія). У 1960-х роках ці центри займалися волонтерською діяльністю з обслуговування сільськогосподарських робітників, однак згодом компанія перетворилася на процвітаючу некомерційну організацію, яка надає життєво важливу допомогу пацієнтам, незалежно від їх платоспроможності. CMC пропонує широкий спектр послуг, включаючи медичне обслуговування, інформаційно-пропагандистську роботу і освіту, послуги з поведінкового здоров’я, стоматологічну допомогу та раннє втручання у зв’язку з ВІЛ. У минулому році CMC обслужили понад 100 тисяч пацієнтів у трьох округах і продовжують рости.

У 2017 році CMC мали обмежені можливості для аналізу даних і надання інформації користувачам, які цього потребували. Розробка рішень на існуючій платформі SQL Server Reporting Services займала занадто багато часу для того, щоб кожен проект досяг реальної цінності, що призводило до накопичення запитів на аналітику і безлічі проблем для своєчасного надання виконавчої звітності. Після пошуку на ринку інструментів візуалізації CMC зупинилася на Tableau, яке мало зручну модель ціноутворення, що відповідало потребам медичного центру.

На сьогоднішній день CMC побудувала понад 70 інформаційних панелей Tableau і провела внутрішні ознайомчі заняття, які допомогли впровадженню Tableau охопити групи лікарів, керівників підрозділів та інший персонал на всіх об’єктах. Початок пандемії COVID-19 зробив доступ до аналітики більш важливим, ніж коли-небудь раніше, почасти через те, що телемедичні сеанси стали більш затребувані. Як громадський центр здоров’я, CMC у значній мірі покладається на особисті відвідування пацієнтів для підтримки свого операційного бюджету. Але криза, пов’язана з коронавірусом, різко скоротила кількість особистих відвідувань CMC, погрожуючи підірвати операційний бюджет. У 2020 році вірус погрожував звести нанівець доходи через ризики, пов’язані з особистим відвідуванням і лікуванням пацієнтів.

У квітні 2020 року Національна асоціація громадських центрів здоров’я прогнозувала на 34 мільйони менше особистих відвідувань у підсекторі громадської охорони здоров’я протягом шести місяців, що призвело до втрати доходів у розмірі 7,6 мільярда доларів і більше 100 тис. втрачених робочих місць. Каліфорнія була штатом США, який, за прогнозами, втратить найбільшу частку доходів, більш ніж у два рази перевищуючи прогнозовані збитки у порівнянні з другим штатом в списку, Нью-Йорком.

До COVID-19 у CMC не пропонувалися телемедичні візити. Але через пандемію, яка загрожує коштам на існування медичного центру, CMC змогла швидко перейти до віртуальної пропозиції більшості відвідувань, щоб захистити як персонал, так і пацієнтів. Команда аналітиків створила інформаційні панелі Tableau, щоб відстежувати прогрес цієї зміни у телемедицині. Використовуючи інформацію з нових інформаційних панелей COVID-19 у Tableau, лікарі CMC проводять віртуальні сеанси пацієнтів для надання допомоги, рекомендацій, втручання і моніторингу як у випадках, пов’язаних з коронавірусом, так і при інших захворюваннях. Аналітика даних підтримує кожен етап процесу, забезпечуючи цілісне уявлення даних про пацієнтів, а також протокол стратифікації ризиків для визначення того, які пацієнти мають пріоритет при відвідуванні установи для подальшого лікування. Можливості телемедицини не лише допомогли компанії фінансово (проведення оплачуваних консультацій протягом суворого карантину), але також оптимізували надання медичної допомоги і зміцнили довіру клієнтів, переконавши пацієнтів у тому, що медичні центри СМС відкриті для найнеобхідніших послуг.

Інші переваги використання візуалізації даних у СМС під час COVID-19:

  • можливість відстежувати результати аналізів і поширення вірусу на основі демографічних даних пацієнта, таких як вік, попередній діагноз і місце розташування;
  • контроль часу обробки результатів, що повертаються з лабораторій;
  • поширення даних і розпоряджень керівництва, наприклад, лабораторних кодів, які слід застосовувати для процедур, пов’язаних з COVID.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;