Рітейл та eCommerce

Giant Eagle переосмислює комунікації, підтримуючи гібридну модель роботи з Microsoft Teams

~ 4 хв

Рітейлер інвестує у невеликі офісні приміщення з робочими просторами і переговорними кімнатами, які співробітники можуть використовувати для професійних потреб. Зали для нарад у цих приміщеннях обладнані кімнатами Microsoft Teams, які використовують Logitech Rally Bars для аудіо та відео і управляються експертами Teams Rooms

Giant-Eagle

У розпал пандемії COVID-19, коли корпоративні співробітники працювали з дому, а співробітники магазинів були зайняті впровадженням нових процедур безпеки, ритейлер Giant Eagle усвідомив, що необхідно боротися з соціальними заворушеннями, що поширюються по всій країні. Почавши використовувати Microsoft Teams, компанія впровадила прямі трансляції Teams і колективні заходи для співробітників.

Giant Eagle запросив усіх співробітників на захід, який транслювався з двох магазинів. Корпоративні співробітники могли дивитися трансляцію на своїх пристроях, а співробітники і керівники магазинів – на загальних пристроях у магазинах. Близько 17 тисяч членів команди використовували прямі трансляції Teams для перегляду спікерів в двох магазинах. Використовуючи прямі трансляції Teams, компанія застосовувала існуючу інфраструктуру і персонал для проведення заходів, які ніколи раніше не проводилися.

Перехід до віддаленої роботи

До кінця 2019 року всі корпоративні співробітники Giant Eagle мали доступ до Teams, тому перехід персоналу до віддаленої роботи пройшов без проблем навіть для організації, яка раніше у значній мірі покладалася на особисті зустрічі. Співробітники швидко адаптувалися до відеодзвінків Teams, щоб залишатися на зв’язку. Коли відділи перейшли на віддалену роботу, керівництво департаментів звернулося до співробітників з проханням вмикати камеру на зборах Teams, щоб швидше адаптуватися до змін. Giant Eagle також впровадила інші корисні методи зустрічей, наприклад, початок зустрічей Teams за п’ять хвилин до запланованого часу, щоб дати колегам можливість поспілкуватися.

Завдяки Teams у компанії існує потужна культура віддаленої роботи. Наприклад, спеціальні похвальні значки, які відповідають семи основним цінностям компанії, щоб відзначати співробітників, які працюють з максимальною ефективністю. IT-фахівці також створили офіційні фони для зустрічей в компанії, які швидко завоювали популярність. Співробітники компанії довели, що можуть використовувати Teams в якості платформи для віддаленої роботи. HR-департамент пом’якшив вимоги про переведення нових корпоративних співробітників, що значно розширило кадровий резерв Giant Eagle. Можливість наймати кваліфікованих кандидатів з інших штатів дає шанс залучити кращих фахівців, від яких не потрібно переїзд.

Трансформація існуючого бізнесу

Ритейлер модернізує свій портфель нерухомості відповідно до нової парадигми віддаленої роботи, інвестуючи у невеликі офісні приміщення із загальними робочими просторами і переговорними кімнатами, які співробітники можуть використовувати для професійних потреб. Зали для нарад у цих приміщеннях обладнані кімнатами Microsoft Teams, які використовують Logitech Rally Bars для аудіо та відео і управляються експертами Teams Rooms.

Giant Eagle цінує свободу, яку дає Microsoft в управлінні системами і периферійними пристроями. Teams Rooms були обрані за простоту використання і надійність, вони забезпечують необхідне з’єднання з віддаленими учасниками без впровадження нових технологій для навчання. У міру того, як все більша кількість співробітників повертається до гібридного робочого середовища, Teams Rooms стають атрибутом кожних зборів. Giant Eagle також інвестував у Microsoft Surface Hub 2S, які можна переносити по офісу, щоб створювати ділові зустрічі з будь-якої точки робочого простору.

Підключення співробітників магазину

Керівники магазинів використовують Teams для спілкування один з одним і з корпоративним персоналом, і вони більше не мають потреби в організації особистих зустрічей, щоб отримати статистику по відділах. Компанія представила Teams для співробітників, що працюють у 470 торгових точках (супермаркети і дрібні магазини). Співробітники магазину використовують новинний додаток Giant Eagle, вбудований у SharePoint, щоб стежити за корпоративними новинами. Компанія розробила платформу управління завданнями з використанням Power Apps з серверною частиною SharePoint. Додаток створює завдання у Планувальнику в Teams, щоб всі члени команди могли відслідковувати прогрес, не переходячи на окремий портал. Giant Eagle використовує публікацію завдань для передачі завдань від корпоративних команд окремим командам у магазинах для загальнокорпоративних ініціатив. Співробітники магазину отримують чіткі і докладні інструкції від керівництва безпосередньо у додатку Teams. А виконання завдань можна відстежувати централізовано за допомогою даних у реальному часі, доступних по окремих магазинах або регіонах.

Підтримка більш безпечної віддаленої роботи з будь-якої точки

Всі співробітники Giant Eagle входять у корпоративні додатки через Azure Active Directory, яка забезпечує багатофакторну аутентифікацію і політики умовного доступу. Віртуальний робочий стіл Windows дозволяє співробітникам залишатися продуктивними. Надалі Giant Eagle має намір зберегти ефективні методи ведення бізнесу, розроблені за допомогою Teams, і продовжити проведення зборів за допомогою Teams Rooms та Surface Hub.

Фахівці Everest впроваджують системи комунікацій, які дозволять бізнесу стати більш функціональним, масштабованим та безпечним. Для детальної консультації звертайтесь до наших спеціалістів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;