Телекомунікації

GCA Telecom централізує робоче середовище за допомогою рішення від NAKIVO

~ 3 хв

Постачальник телекомунікаційних послуг з Сальвадора зменшив кількість використовуваних фізичних серверів і зміг домогтися економії однієї години на день на адмініструванні резервного копіювання за допомогою Backup & Replication, встановленого на Synology NAS

GCA Telecom NAKIVO

Компанія

GCA Telecom працює на ринку телекомунікацій з 1998 року, надаючи послуги як локального, так і міжміського телефонного зв’язку. Компанія була однією з перших приватних організацій, яка почала роботу у Сальвадорі в кінці 90-х років. В останні п’ять років, з урахуванням зміни технологій, телеком-провайдер почав надавати інші послуги, в тому числі послуги передачі даних через оптоволокно GPON і послуги VOIP.

GCA Telecom має чотири філії у Сальвадорі. В даний час у компанії є три фізичні сервери, розташовані на основному майданчику. Віртуальні машини зберігають дані для внутрішнього використання і для послуг, що надаються клієнтам. Система бухгалтерського обліку і білінг – це два основних джерела даних, які повинні бути доступні в будь-який час для виконання базових операцій компанії.

Клієнти повинні мати доступ до послуг VOIP, передплаченого телефонного зв’язку, веб-хостингу та електронної пошти – і все це без збоїв або простоїв. Наприклад, якщо з поштовим сервером щось станеться, GCA Telecom зможе негайно відновити цей сервер з мінімальною втратою даних. Однак, якщо інформація (наприклад, електронні листи клієнтів) все ж буде загублена, компанія ризикує втратити і своїх клієнтів. Більш того, згідно з правилами, історичні дані повинні зберігатися на серверах не менше одного року. Як постачальник послуг, GCA Telecom не може дозволити собі втратити дані, тому резервне копіювання і відновлення критично важливі.

До віртуалізації середовища у GCA Telecom було десять фізичних серверів, і кожен сервер мав конфігурацію RAID і зовнішній резервний диск. З минулою конфігурацією IT-відділу доводилося щодня адмініструвати десять фізичних серверів і перевіряти, чи успішно завершилося резервне копіювання. Іноді невдале резервне копіювання ставало проблемою, оскільки сервери вже були зайняті виконанням інших завдань. Вся процедура не була централізованою, і у кожного сервера були свої особливості та проблеми. Багато часу витрачалося на відстеження резервних копій. Основна мета GCA Telecom полягала у тому, щоб зменшити кількість використовуваних фізичних серверів і розгорнути просте і централізоване рішення для резервного копіювання, яке можна було б встановити на сервер для зберігання даних на файловому рівні – Synology NAS.

Рішення

Оскільки компанія GCA Telecom хотіла, щоб рішення для резервного копіювання віртуальних машин було сумісне з існуючим сервером Synology NAS, продукт NAKIVO Backup & Replication став ідеальним вибором для компанії. Установка була простою і не займала багато часу. В ході налаштування фахівці компанії зверталися до команди підтримки, і отримали відповіді на всі питання, що їх цікавили. Зараз NAKIVO Backup & Replication успішно встановлений на Synology NAS і працює. Оскільки компанія і раніше використовувала цей сервер для резервного копіювання в мережі, GCA Telecom не довелося вкладати кошти у інше обладнання.

За допомогою нового рішення для резервного копіювання GCA Telecom захищає свої віртуальні сервери і дані методом безперервного інкрементного копіювання, і може зберігати точки щотижневого, щомісячного і щорічного відновлення. Більш того, тепер виконати процес створення резервних копій можна у будь-який час. NAKIVO Backup & Replication надзвичайно просте у використанні, і співробітникові компанії не потрібно бути експертом в області резервного копіювання та відновлення даних, щоб запустити процес. Рішення централізує всі процеси компанії при мінімальному контролі з боку IT-фахівців і скорочує кількість серверів з десяти до трьох. У разі аварії можливе відновлення віртуальних серверів всього за кілька кліків мишею. NAKIVO Backup & Replication зняло з IT-відділу задачу контролю десяти фізичних серверів, заощадивши мінімум 1 годину щодня.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;