Охорона здоров'я

Front Health застосовує Tableau для всебічної аналітики даних

~ 2 хв

Медична компанія впровадила аналітичну платформу для формування звітності та підвищення якості лікування пацієнтів при зниженні вартості послуг. В цілому було охоплено 500 тисяч пацієнтів в 45 лікарнях і 1900 медичних пунктах, а також 17 тисяч постачальників медичних послуг

Проблема

Front Health – американська компанія, що є частиною консорціуму системи охорони здоров’я Midwest Health Collaborative (MHC), розташована в Огайо (США). Перед компанією стояло завдання створення якісних даних і обміну аналітикою, які допомогли б знизити загальну вартість обслуговування клієнтів без шкоди рівню сервісу. В даний час Front Health використовує автоматизовану аналітику Tableau для контролю 45 лікарень, 1900 медпунктів і 17 тисяч постачальників послуг охорони здоров’я в США, і в цілому надає послуги 500 тисячам пацієнтів.

Рішення

Front Health почала використовувати Tableau в якості вбудованої аналітичної платформи. Організація об’єднала клінічну експертизу з інформацією, заснованою на даних пацієнтів, щоб створити максимальну цінність своїх звітів для користувачів (фінансові директори, клінічні фахівці, постачальники медичного обладнання, лікарі і менеджери з медичного обслуговування). Завдяки Tableau компанія заощадила понад 1 мільйон доларів внаслідок автоматизації ручних операцій. Використовуючи платформу, Front Health розширила взаємодію з постачальниками в рамках ряду ініціатив охорони здоров’я. Отримуючи інформацію, засновану на якісно оброблених даних, постачальники медичних послуг приймають рішення, які підвищують ефективність обслуговування, зменшують витрати на одного пацієнта в місяць і поліпшують якість послуг в цілому.

Результат

Орієнтований на користувача дизайн збільшив кількість учасників платформи, які отримали доступ до аналітичних даних. Раніше консультантам Front Health доводилося вносити всю інформацію про пацієнтів і претензії вручну, використовуючи таблиці Excel і виводячи результати у презентаціях, створених у PowerPoint.

Крім того, за допомогою Tableau було досягнуто наступне:

  • впорядкована інформація про соціальні опитуваннях, профілі лікарів у LinkedIn, а також про вакансії і резюме для розуміння актуальних тенденцій у системі охорони здоров’я;
  • перегляд загальної статистики і візуалізацій, включених у попередні звіти;
  • проведення інтерв’ю з медичними фахівцями, створення бібліотеки здобувачів;
  • розробка карти прийняття рішень для бачення того, яка інформація використовувалася постачальниками медичних послуг при прийнятті рішень;
  • збір відгуків внутрішніх користувачів платформи перед остаточним варіантом дизайну робочої панелі.

Tableau аналізує інформацію з різних джерел і адаптує її для різних користувачів, будь то лікар або досвідчений аналітик.

Компанія Front Health отримала:

  • підвищення продуктивності (керівники бачать можливості і швидко виробляють стратегію для медичної допомоги в областях з високими витратами, бачать витрати на кожного пацієнта на місяць);
  • коригування якості обслуговування і ризиків (керівники фінансових і клінічних установ можуть порівняти свої показники з даними інших контрактів, а тому в змозі максимально поліпшити якість лікування);
  • управління медичним обслуговуванням (керівники приймають рішення про розширення програм обслуговування населення, використовуючи комбінацію прогнозної аналітики і статистичного моделювання в порівнянні з показниками ефективності).
;