Охорона здоров'я

Дитяча лікарня Піттсбурга стандартизує процеси надання допомоги разом з Qlik

~ 2 хв

Лікарня інтегрувала сотні мільйонів рядків даних за допомогою Qlik для створення простих, візуально привабливих і правильно керованих інформаційних панелей. Час, що ефективно використовується, з Qlik скоротився з 24 годин до 5 хвилин

dytyacha-likarnya

Дитяча лікарня Піттсбурга (CHP UPMC) входить у список десяти кращих дитячих лікарень США за версією US News & World Report. Нюанс, з яким установа стикається регулярно – величезна кількість даних пацієнтів, що обробляється кожен день.

Проблема

Щорічно при наданні допомоги десяткам тисяч пацієнтів накопичується великий обсяг інформації: дані про госпіталізацію, ідентифікатори пацієнтів, позначки часу, графіки операцій, індивідуальні медичні записи, електронне листування і багато іншого – все це повинно бути надійно захищене, щоб запобігти витоку даних. Забезпечення безпеки має першорядне значення для дотримання Цивільного та Господарського кодексів і захисту інформації пацієнтів.

Перш ніж почати використовувати продукт QlikView у 2014 році, CHP покладалася на консультантів Cerner, які допомогли проаналізувати наявну модель даних. На Cerner Millennium звіти оновлювалися кожні 24 години, але звіти не встигали за темпами прийняття рішень у лікарні. Крім того, складність даних не дозволяла легко обробляти їх комусь, хто спочатку не був знайомий з системою. В системі медичних карт Cerner Millennium містилося понад 5000 таблиць. Цей тип відображення не підтримує швидкі рішення у режимі реального часу і, звичайно ж, незручний для великого штату співробітників, які виграють від можливості переглядати дані і взаємодіяти з ними. У Cerner Millennium тільки адміністратори могли переглядати дані, їм доводилося переміщатися складними моделями даних для пошуку потрібної інформації. Аналітики CHP знали, що їм потрібні серйозні зрушення. Вони інтегрували сотні мільйонів рядків даних за допомогою Qlik для створення простих, візуально привабливих і правильно керованих інформаційних панелей. Час, що ефективно використовується, з Qlik скоротився з 24 годин до 5 хвилин. І мова йде не про кілька тисяч точок даних, а про сотні мільйонів рядків даних одночасно!

Протягом року була отримана значна економія коштів за рахунок зниження попередньої неефективності. Були виявлені і виправлені помилки даних, такі як повторювані записи, а також відсутні або неправильні позначки часу. Повторний допуск був скорочений завдяки кращому управлінню медичними записами, а загальний робочий процес реєстрації був поліпшений за рахунок стандартизації скасованих або дублюючих реєстрацій.

В даний час госпіталь використовує додатки Qlik, що забезпечують аналітику більш, ніж 500 співробітникам (лікарям, адміністраторам) у CHP. Ці додатки орієнтовані в першу чергу на відділення невідкладної допомоги, хірургічний аналіз і моніторинг дотримання та впливу клінічних процесів при гострому апендициті, ізольованій гіпербілірубінемії (жовтяниця у новонароджених), простому абсцесі і бронхіоліті. В кінцевому підсумку команда CHP планує створити додаткові інформаційні панелі по догляду за пацієнтами, щоб відкрити для себе більше можливостей для зниження витрат і підвищення якості догляду за хворими.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;