Рітейл та eCommerce

Цифрова трансформація від Dell для KFC – створення розгорнутого клієнтського сервісу і поліпшення умов праці

~ 3 хв

Рішення роблять ІТ-інфраструктуру компанії безпечною, а також гнучкою для реалізації нових впроваджень, забезпечуючи комплексну модернізацію та швидке масштабування

Цифрова трансформація від Dell для KFC

Суть проблеми

Сінгапурський Kentucky Fried Chicken (KFC) обслуговує понад 1 млн. клієнтів щомісячно, маючи більше 80 точок продажу й окрему службу доставки. Для обробки й реалізації величезної кількості замовлень і збереження привабливості продукції для клієнтів назріла необхідність в ефективній реорганізації ІТ-інфраструктури, оптимізації ресурсів і збільшення продуктивності та функціоналу діючих програм. Крім того, компанії не вистачало масштабованості для простого запуску нових сервісів, а відсутність аварійного відновлення піддавав ризику дані.

Фактично у KFC Singapore хотіли здійснити цифрову трансформацію бізнесу й модернізувати підходи до реалізації ключових цілей і завдань, отримавши при цьому підвищення гнучкості ІТ-операцій, новий рівень ефективності та безпеки необхідних ІТ-інструментів, а також можливість автоматизувати ряд бізнес-процесів. Для реалізації поставлених задач вибір був зроблений на користь рішень Dell EMC VxRail і Dell EMC Data Domain. 

Що пропонує Dell?

Dell – одна з найбільших і прогресивних технологічних корпорацій, яка, крім виробництва та реалізації комп’ютерної техніки, надає широкий спектр інноваційних програмних рішень, цифрових інструментів і послуг, забезпечуючи їх комплексне впровадження та підтримку. Розроблене програмне забезпечення допомагає ефективно та швидко здійснити цифрову трансформацію всередині компанії або організації незалежно від галузі та напрямку діяльності: підвищити продуктивність ІТ-інфраструктури, оптимізувати ресурси, адаптувати необхідні технології до конкретних бізнес-цілей, убезпечити дані та ІКТ-процеси. 

Як KFC Singapore використовує Dell?

ІТ-фахівці KFC Singapore відзначають, що придбані послуги Dell найбільш адаптивні, оптимальні та безпечні, а також мають кращий рівень віддаленого обслуговування. Вбудовані рішення дозволяють службі підтримки клієнтів Dell здійснювати автоматичні перевірки працездатності та безперервний моніторинг системи. 

Dell EMC Data Domain для резервного копіювання та архівування даних дає можливість створювати дедуплікаціі резервних копій, скорочує час на відновлення даних у разі збою і в цілому робить ІТ-інфраструктуру гнучкою для реалізації нових рішень. KFC Singapore нарешті змогла вийти за рамки просто надання звичного ряду послуг у точках продажу, розширивши інформаційні технології, збільшивши продуктивність ІТ-відділу й автоматизувавши частину завдань, виконання яких гальмувало здійснення інших важливих бізнес-процесів.

ІТ-команда KFC Singapore також збільшила на 58% швидкість звітності та забезпечила кращий рівень обслуговування для співробітників, що мають необхідність у постійному доступі до даних – вони зберігаються у базі як частина програми, що працює в інфраструктурі Dell EMC (складається з кластера п’яти пристроїв Dell VxRail серії  G).  Крім того, завдяки рішенню Dell EMC VxRail була знижена загальна площа центру обробки даних на 80-90%, а масштабування інформаційного середовища займає хвилини, так як ІТ-інфраструктура майже повністю заснована на програмному забезпеченні.

Комбінація кластеризації та Dell EMC Data Domain, в свою чергу, забезпечує постійний захист даних. Завдяки функціям дедуплікаціі та стиснення даних в Dell EMC Data Domain вдалося скоротити обсяг дискового простору, необхідного для ІКТ-безпеки, а також модернізувати самі дані, щоб використовувати нові цифрові можливості.

Dell є лідером в наданні інноваційної та хмарної інфраструктури, систем зберігання, серверів, надійних рішень, робочих станцій та рішень безпеки для клієнтів у різних галузях промисловості. Компанія Everest – офіційний партнер Dell зі статусом Gold в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Dell, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Дмитро Пантюхін
Account Executive
;