Телекомунікації

Централізація даних і аналіз обслуговування в DNA через Tableau

~ 3 хв

Використовуючи таблиці, будь-який співробітник компанії отримує простий і наочний доступ до даних. Сервіс дозволяє швидко складати звіти, приділяючи більше часу терміновим завданням, важливим для зростання бізнесу. Крім того, завдяки Tableau обслуговування клієнтів, які звернулися в контакт-центр, відбувається з максимальним рівнем якості

аналіз обслуговування в DNA через Tableau

Компанія

DNA – фінський провайдер телекомунікацій, який надає послуги стільникового зв’язку, наземного та кабельного телебачення на території Фінляндії. Компанія була заснована у 2000 році, в даний час в ній працює 1683 співробітника, а річний прибуток становить 850 мільйонів євро.

Переваги використання Tableau

DNA використовує Tableau для об’єднання широкого спектра онлайн і офлайн джерел даних в єдине джерело, що дозволяє отримати цілісне уявлення про шлях середньостатистичного клієнта. Сервіс Tableau також допоміг скоротити час, що витрачається аналітиками на створення звітів, одночасно надаючи співробітникам в рамках всієї організації можливість самостійно аналізувати аналітичні дані і приймати більш обґрунтовані та ефективні рішення.

Консолідовані джерела даних відображають повний шлях клієнта. У тому числі відвідування інтернет-магазину компанії, звернення у службу підтримки або візити в офлайнові магазини. За допомогою Tableau аналітики об’єднують дані з Інтернету з даними, зібраними з інших джерел, таким чином отримуючи цілісну картину шляху кожного клієнта. Збір цієї інформації в один масив за допомогою Tableau дозволив телекомунікаційній компанії отримати набагато більш глибоке розуміння потреб клієнтів і адаптувати свої послуги.

Використовуючи Tableau, аналітики DNA щодня об’єднують, візуалізують і аналізують дані клієнтської аудиторії. Всі процеси здійснюються в режимі реального часу, а це означає, що якщо клієнт зв’язується з колл-центром, оператор моментально отримує доступ до всієї інформації по цьому клієнту. Незалежно від каналу, по якому користувач «прийшов» в службу підтримки, оператор відповідає на питання максимально швидко і точно.

За допомогою Tableau фахівці об’єднують дані з мережі з даними, зібраними офлайн. Цей спосіб дозволяє створити повну картину клієнтського шляху. Аналітика самообслуговування (наскільки якісно клієнт може сам знайти відповіді на свої питання) дозволяє зосередитися на стратегічних завданнях, а не на звітності.

На додаток до підтримки бізнес-операцій DNA, Tableau також допомогла компанії досягти своїх цілей в тому, щоб стати компанією, керованою даними. Наприклад, роль IT-команди змістилася від традиційної «фабрики звітів» до підготовки високоякісних джерел інформації і надання висококласної технічної підтримки і навчання. До застосування Tableau значна частина часу аналітиків йшла на створення і ведення бізнес-звітів, які, хоча і важливі для компанії, все ж не допомагають бізнесу просуватися вперед і рости. Тепер співробітники самостійно справляються з підготовкою звітів та аналітикою за допомогою Tableau, а значить, у них звільняється час для виконання більш широкого спектру стратегічних завдань бізнесу.

Перехід до аналітики самообслуговування знизив вплив факторів, що стримують зростання компанії. Раніше так було тому, що одна команда аналітиків створювала звіти для іншої частини бізнесу, допомагаючи підвищити загальну ефективність роботи і якість розуміння даних. Тепер для цих цілей використовується Tableau. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і візуальні параметри Tableau спрощують освоєння таблиць. Практично кожен співробітник може бути експертом за даними. В даний час в компанії більше 1 тисячі постійних користувачів Tableau. DNA виділила час на навчання персоналу, після чого практично всі співробітники змогли приступити до роботи у таблицях.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;