Охорона здоров'я

Curis Healthcare визначає кращі локації для будівництва медичних центрів

~ 2 хв

За допомогою Alteryx аналітики з’ясували, які лікарі будуть найбільш затребувані в кожній окремій лікарні з урахуванням об’єктів інфраструктури, розташованих поруч. Експерти оцінили актуальність фахівців у 17 напрямках медицини в декількох великих містах

Curis-Healthcare

Компанія

Curis Healthcare – індійська компанія, що надає спектр профільних медичних послуг в різних округах і штатах. Вона просуває медичні технології, використовуючи новітні напрацювання в сфері медичного маркетингу. Напрямок діяльності – оптимізація роботи лікарень, максимальне охоплення клієнтської аудиторії.

Проблема

Curis Healthcare знадобилася аналітична потужність Alteryx для швидкого визначення кращих місць для розміщення медичних центрів. Для цього були залучені фахівці з Altab Solutions, консалтингової компанії-партнера Alteryx, яка займається оптимізацією бізнес-процесів у різних секторах економіки, в тому числі в охороні здоров’я.

Застосування Alteryx

Використовуючи Alteryx Designer і Curis Healthcare, Altab Solutions створила додаток Gallery, щоб допомогти клієнтам вибрати місця для нових медичних установ і зрозуміти, які лікарі будуть найбільш затребувані в кожній окремій лікарні. Завдяки Alteryx Designer аналітики оцінили приблизну кількість візитів до лікарів із зони охоплення кожного медичного центру.

Для проекту були використані такі складові: Alteryx Server, Gallery, Spatial tools, Map Input та Guzzler Drivetime Methodology. Фахівці компанії створили додатки самообслуговування у галереї Alteryx, які дозволяли користувачам з різних відділів створювати необхідні звіти. Всі звіти експортувалися у вигляді стандартних вихідних даних в галереї (PDF, Excel, HTML, Word), щоб їх було зручно переглядати всім користувачам.

Спочатку Curis Healthcare збиралася проаналізувати затребуваність лікарів двох спеціальностей: алерголога і ортопеда (в одному великому місті), але незабаром компанія захотіла провести аналіз лікарів усіх спеціальностей (в цілому 17 напрямів медицини) у декількох великих містах.

За допомогою простого інтерфейсу Gallery користувач вводить адресу або розміщує на мапі мітку для визначення місця розташування дослідження. На невеликих ринках з меншою конкуренцією користувач визначає окрему торгову зону, в залежності від того, які підприємства і компанії розташовані поруч з клінікою. Після введення даних додаток генерує звіт, який показує кількість відвідувань кабінету лікаря (будь-якої спеціальності). У документі також видно всі існуючі медичні центри, тому користувач відразу може оцінити конкурентоспроможність послуги.

Крім того, у Alteryx зіставляються очікувані відвідування лікарських кабінетів одним клієнтом в залежності від штату і округу, так визначаються «гарячі точки», в яких попит вищий, ніж в інших. Для ілюстрації цих процесів на платформі створюються тематичні карти, за якими аналітики розуміють, звідки клієнт прийшов або приїхав у клініку.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Більш детальну інформацію по платформі Alteryx і вартість впровадження рішень дізнавайтеся у наших менеджерів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;