Телекомунікації

CTTI підвищує якість послуг підрозділів Generalitat de Catalunya за допомогою Microsoft Dynamics 365

~ 3 хв

Компанія ефективно управляє інформацією, що відноситься до профілів клієнтів, а також забезпечує персоналізований підхід і багатоканальне обслуговування. Крім того, цей інструмент дає можливість управляти сукупним попитом: від запиту на послугу до рішення користувача про покупку і його оцінки наданої послуги

Ctti-Image

Про компанію

Центр телекомунікацій та інформаційних технологій (CTTI), публічна компанія, що об’єднує комп’ютерні та телекомунікаційні служби Generalitat de Catalunya, покладається на Microsoft Dynamics 365, щоб надати своїм співробітникам гнучке, інтелектуальне і масштабоване рішення, яке об’єднує всі взаємодії користувачів і тягне за собою підвищення якості послуг , що надаються підрозділами Generalitat de Catalunya.

Служби Microsoft супроводжували CTTI у впровадженні платформи Microsoft Dynamics 365, за допомогою якої компанія тепер керує всією інформацією, що відноситься до профілів клієнтів, а також забезпечує персоналізований підхід і багатоканальне обслуговування. Крім того, цей інструмент дає можливість управляти сукупним попитом: від запиту до рішення користувача про покупку і його оцінки наданої послуги.

Щоб вирішити, який продукт найбільше підходить для задоволення потреб компанії державного сектора, такий як CTTI, був проведений порівняльний аналіз різних ринкових рішень, включаючи оцінку варіанту індивідуальної розробки. В даний час CTTI використовує Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 for Marketing, Dynamics 365 Customer Voice, Power BI і Power Apps – рішення, інтегровані в одну платформу Microsoft 365, що дозволяє отримувати узгоджену інформацію про декілька процесів. Дані більш швидко і ефективно завантажуються і оновлюються в рамках співпраці з клієнтами та постачальниками, отже, компанія отримує більше прибутку.

Вигоди від використання продукту

Функціональні можливості Dynamics 365 як платформи відповідають моделі взаємовідносин з клієнтами, якої дотримується CTTI. Завдяки цьому з’явилася можливість популяризувати модель ICT Generalitat de Catalunya, наблизити CTTI до клієнтів і поліпшити їхнє сприйняття послуг, що надаються. Сьогодні інтеграція Microsoft 365 з Dynamics 365, Microsoft 365 і пакетом, в який входять Teams, Outlook і PowerBI, як інструмент бізнес-аналітики, який надає надійну інформацію в реальному часі для рішень, заснованих на даних, відкривають для провайдера широкий спектр можливостей і дозволяють забезпечувати потреби клієнтів.

Використання Dynamics 365 дозволило CTTI отримати цілісне уявлення про те, яким послугам надають перевагу різні групи клієнтів. Завдяки впровадженню Dynamics 365 і реалізації дев’яти сценаріїв використання, які ідеально адаптовані до бізнес-реальності CTTI, стало можливим поліпшити контакт компанії з клієнтами. Доказом цього є значне поліпшення рейтингів якості обстеження: у 2014 році ІКТ-послуги CTTI отримали оцінку 5,20 в опитуваннях задоволеності клієнтів, а після плану підвищення продуктивності послуг, керованого через Dynamics 365, рейтинг перевищує позначку 8. В даний час управління даними і використання нових інструментів, таких як Power Apps або Power Platform, віщують багатообіцяюче майбутнє з можливістю запропонувати клієнту набір інноваційних послуг.

Everest впроваджує системи бізнес-аналізу (Business Intelligence, BI) на підприємстві з нуля: від проведення аудиту та побудови готової аналітичної системи до візуалізації даних і створення звітів.
Для детальної консультації звертайтесь до наших спеціалістів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;