Банки

Credit Karma застосовує Anodot для інцидент-менеджменту

~ 3 хв

Платформа ідентифікує порушення, а потім надає всю необхідну інформацію для визначення першопричини збою. Таким чином, негативний фактор усувається ще до того, як він завдасть бізнесу непоправної шкоди або великі збитки

Компанія

Credit Karma – американська кредитна компанія, що надає своїм клієнтам кредитні картки і страхові контракти на основі специфічного кредитного профілю кожного клієнта. Це значно спрощує для людини отримання кредиту. Діяльність Credit Karma почалася зі створення безкоштовних кредитних рейтингів з метою формування фінансового поля не навколо банків, а навколо людей. В даний час компанія продовжує поширювати свої пропозиції, в тому числі симулятор кредитних балів, кредитний моніторинг і персоналізовані дані з метою допомоги кожному клієнту у його фінансових можливостях. Чисельність клієнтів компанії складає 50 млн. людей.

Проблема

Фахівці Credit Karma витрачали багато часу на отримання даних зі свого веб-сайту та мобільних додатків, щоб гарантувати своїм користувачам максимальну вигоду від використання рішення. В цілому Credit Karma має сотні тисяч ділових і технічних показників для моніторингу та забезпечення безперебійної роботи бізнесу, а для проведення такої діяльності використовуються різні інструменти, як розроблені командою компанії, так і залучені. Однак, незважаючи на стабільність діяльності, існувала 24-годинна затримка у визначенні важливих бізнес-інцидентів, а у деяких випадках на їх виявлення потрібно 2-3 дні. В одному випадку, описаному старшим менеджером по продуктам Credit Karma, дохід від конкретної сторінки знизився на 50% за три дні, перш ніж фахівці змогли визначити проблему. Додатковий час знадобився ще й на визначення причини змін. Як виявилося, зниження прибутку відбулося через технічне оновлення зовнішнього інтерфейсу системи.

Якби недоступним виявився весь сервіс, проблему визначили б набагато раніше, але через помилку, яка зачіпає конкретну сторінку, браузер, платформу або функцію на усунення проблеми потрібно більше часу, оскільки вона не відразу стає помітною. Така ситуація безпосередньо вплинула на прибуток компанії і задоволеність клієнтів, і було прийнято рішення використовувати платформу управління бізнес-інцидентами (Incident Management) Anodot.

Ця платформа швидко ідентифікувала порушення, а потім надавала всю необхідну інформацію для визначення першопричини збою. Таким чином, негативний фактор усувається ще до того, як він завдасть бізнесу непоправної шкоди або великі збитки. Після тестування декількох рішень і розгляду внутрішніх розробок, Credit Karma обрала Anodot для виявлення бізнес-інцидентів. Щоб протестувати Anodot, було задіяно підмножина історичних даних компанії за піврічний період. Експерти хотіли встановити, чи знайде Anodot ті ж аномалії, які були виявлені вручну, і це сталося. Дуже швидко стало ясно, що Anodot представляє велику цінність для бізнесу і команд технічних фахівців. Credit Karma також розглянула питання про подальшу розробку власного рішення для усунення затримки у виявленні бізнес-інцидентів, але у підсумку компанія прийшла до висновку, що використовувати Anodot, що працює на AWS, більш доцільно, оскільки рішення відрізняється зручним інтерфейсом і дає можливість фахівцям компанії займатися їх безпосередніми обов’язками, а не пошуком інцидентів.

Інші рішення вимагали ручної настройки порогів для виявлення бізнес-інцидентів, а також не підходили для такої компанії, як Credit Karma через те, що вона працює зі складними метриками у великій кількості. Anodot автоматично визначає аномалії, а його користувальницький інтерфейс інтуїтивний і простіший у використанні, ніж інші рішення.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;