Державний сектор

CQC забезпечує високоякісну медичну і соціальну допомогу завдяки Dynamics 365

~ 4 хв

CQC використовувала Microsoft Dynamics 365 Customer Voice і Dynamics 365 Customer Service Enterprise для розробки системи екстреної підтримки у відповідь на COVID-19 у країні. Система дозволила відслідковувати якість надаваних послуг і прискорити тестування медпрацівників на COVID-19, знижуючи ризик зараження пацієнтів

CQC- Dynamics 365

Комісія за якістю обслуговування (Care Quality Commission, CQC) відповідає за моніторинг якості медичних послуг на території Великобританії. В процесі перетворення своєї моделі забезпечення медичного обслуговування, заснованій на даних та аналізі, CQC використовувала Microsoft Dynamics 365 Customer Voice і Dynamics 365 Customer Service Enterprise для розробки системи екстреної підтримки у відповідь на COVID-19 у країні. Таким чином, CQC заклала основу для нової нормативної платформи і поліпшення охорони здоров’я і соціальної допомоги населенню країни.

Захист благополуччя 55 мільйонів людей

Комісія за якістю обслуговування (CQC) грає життєво важливу роль у захисті здоров’я і благополуччя громадян. Її робота полягає у забезпеченні того, щоб 50 тисяч постачальників медичних послуг у країні – від лікарень до будинків престарілих – надавали своїм пацієнтам відповідні стандарти догляду. Це непросте завдання, оскільки кожному постачальнику таких послуг потрібна особлива форма регулювання, а застарілі ІТ-системи, що з’явилися майже десять років тому, зробили цей процес досить трудомістким.

Care Quality Commission зрозуміла, що їй необхідно перейти від використання ретроспективного методу до моделі забезпечення якості, заснованій на даних, тому вона сформувала сучасну платформу забезпечення якості обслуговування за допомогою Microsoft Dynamics 365.

Модель, керована даними

Основною рушійною силою CQC був перехід від моделі перевірок, заснованій на частоті, при якій постачальники медичних послуг відвідувалися перевіряючими заздалегідь визначеним графіком, до нової регулюючої платформи, заснованій на даних, яка забезпечувала б своєчасне розуміння того, куди краще направляти ресурси CQC. Першим кроком CQC було скасування паперових процесів (інспектори заповнювали форми під час відвідування об’єктів і вручну вводили інформацію, щоб надати звіт у офіс). Після такого звіту часто надходила додаткова інформація у вигляді електронних листів, телефонних дзвінків і навіть факсів. Все це ускладнювало отримання глобальної картини роботи постачальників послуг.

CQC приступила до створення нової нормативної платформи з використанням Dynamics 365 Customer Service Enterprise, щоб допомогти збирати дані з багатьох джерел, включаючи нові потоки даних, такі як соціальні мережі. Комісія також використовувала Microsoft Power Apps для створення додатка для інспекторів, які використовували його під час відвідин об’єктів, щоб швидко заповнювати звіти на місці без використання паперових форм. Комбінація Dynamics 365 і Power Apps дозволила CQC модернізувати весь процес, від етапу планування і підготовки до перевірок і публікації звітів.

Пандемія – каталізатор змін

Після поширення вірусу COVID-19 по всьому світу, CQC необхідно було діяти швидко, щоб допомогти Національній службі охорони здоров’я (NHS) і іншим постачальникам медичних і соціальних послуг впоратися з кризою, знизити навантаження на служби і убезпечити пацієнтів при зверненні за допомогою і лікуванням.

CQC звернулася за допомогою до команди Microsoft Catalyst, щоб швидко створити своє середовище екстреної підтримки (ESF) для вирішення кризи, що насувається у галузі охорони здоров’я. Всього за тиждень команда Catalyst створила робочий прототип ESF, щоб зрозуміти рівень навантаження, з якою стикаються постачальники медичних і соціальних послуг Великобританії, включаючи NHS, при реакції на COVID-19. За допомогою KPMG, члена партнерської мережі Microsoft, CQC реалізувала цей прототип у вигляді діючої служби. Використовуючи Dynamics 365 Customer Voice, комісія провела опитування понад 10 тисяч постачальників послуг з догляду на дому та опрацювала дані за допомогою Dynamics 365. Так компанія отримала бачення основних проблем надання медичної допомоги та догляду на дому при COVID-19. Потім CQC надала результати відповідним агентствам, щоб скоординувати їхні відповіді і переконатися, що кожен постачальник медичних послуг отримує необхідну підтримку.

CQC також використовувала Dynamics 365 для створення системи запису на прийом, яка дала приблизно 1,6 мільйонам соціальних працівників можливість отримати доступ до наскрізного тестування на COVID-19 буквально на наступний день після звернення. Це означало, що тисячі медичних працівників могли продовжувати працювати, знижуючи ризик інфікування пацієнтів.

Microsoft – світовий лідер в області інформаційних технологій, що поставляє широкий діапазон пристроїв і сервісів, програмного забезпечення та ІТ-послуг. Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;