Телекомунікації

Consensus попереджає шахрайські покупки засобів комунікації за допомогою Trifacta

~ 3 хв

Аналітична платформа дозволяє швидко виявити підозрілого покупця і сповіщає продавців про клієнтів з високим рівнем ризику до того, як вони куплять дорогий смартфон або телевізор

buying a smartphone online

Компанія

Корпорація Consensus спрощує складний процес продажу пристроїв комунікації, таких як мобільні телефони, об’єднуючи роздрібних продавців, виробників і мережевих операторів на одній платформі. Consensus радикально спрощує непростий транзакційний процес продажу підключених пристроїв від точки продажу до активації і за її межами. Consensus – це дочірня компанія Target Corporation зі штаб-квартирою в Сан-Франциско.

Однією з основних послуг є використання машинного навчання для більш швидкого і точного запобігання шахрайству та сповіщення роздрібних продавців про клієнтів з високим рівнем ризику до того, як ті придбають дорогі пристрої.

Щоб виявити потенційне шахрайство, Consensus створила вдосконалену модель даних для машинного навчання, яка використовує величезні обсяги даних і регулярно оновлюється. Компанія шукала більш ефективні засоби для підготовки даних для своєї моделі ML, щоб підвищити точність і оперативність виявлення шахрайства.

Проблеми

  • Підготовка даних для машинного навчання займала багато часу. Через кропіткий процес реінжинірингу SQL-скриптів Consensus знадобилося три-чотири тижні, щоб оновити свою модель виявлення шахрайства;
  • Неточності даних потенційно загрожували компанії мільйонами шахрайських покупок. З кожним випадком виявлення шахрайства компанії втрачають приблизно 1 млн. доларів;
  • Команда BI компанії Consensus не змогла якісно підготувати дані самостійно. Без глибоких знань SQL для підготовки даних була потрібна допомога IT-команди.

Ефективний продаж приносить компаніям більше, ніж просто задоволених клієнтів. Коли мова йде про продаж дорогих пристроїв комунікації, таких як смартфони або телевізори, то для погашення збитків від продажу по викраденій кредитній картці потрібно продати п’ять одиниць товару. Корпорація Consensus створила модель виявлення шахрайства у рамках своєї Хмари доходів на платформі Connected Commerce ™, щоб попередити роздрібних продавців про можливе шахрайство, перш ніж воно відбудеться. Якщо підозрілий покупець замовляє новий смартфон, продавець отримує відповідне сповіщення від служби підтримки. Продавець перенаправляє клієнта на службу підтримки, де того просять завантажити селфі або документ, що засвідчує особу. Також продаюча сторона має право відмовити у здійсненні угоди підозрілому покупцю, наприклад, в тому випадку, якщо адреса електронної пошти покупця знаходиться у «чорному списку».

Співпраця з Trifacta

  • Розгортаючи Trifacta Wrangler Pro на торговому майданчику Amazon Web Services, Consensus використовувала тісну інтеграцію аналітичної платформи з платформою машинного навчання DataRobot, щоб скоротити час обробки даних і розробки моделей з чотирьох тижнів до декількох днів;
  • Завдяки можливості швидшого вдосконалення моделі виявлення шахрайства Consensus заощадила клієнтам мільйони доларів, попередивши втрату коштів внаслідок шахрайства;
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс обробки даних Trifacta дозволив продуктам Consensus, групам машинного навчання і бізнес-аналітикам працювати безпосередньо з необробленими даними, обмежуючи навантаження на IT-відділ.

Завдяки інтерфейсу Trifacta, який показує користувачам найкращі пропозиції по перетворенню даних і дає миттєвий візуальний зворотний зв’язок, корпорація Consensus надала можливості розширеної обробки даних фахівцям BI без постійного звернення до розробників.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень
;