Рітейл та eCommerce

Cloud Dataprep від Trifacta – інструмент для оптимізації ціноутворення

~ 4 хв

Повністю керований сервіс використовує технологію Trifacta на основі машинного навчання. Він дозволяє отримувати доступ, стандартизувати і уніфікувати необхідні джерела даних, і прискорює процес підготовки даних на 90%

Cloud-Dataprep-ot-Trifacta

Згідно з дослідженням Bain & Company, 85% компаній, що працюють у сегменті B2B мають значні можливості для поліпшення ціноутворення. Harvard Business Review продемонстрував, що підвищення ціни всього на 1% призводить до збільшення прибутку на 7-11%, і з тих пір дослідження багаторазово тиражувалося.

Ключ до оптимізації ціноутворення – це дані. Традиційно компанії закріплювали свою стратегію ціноутворення, обираючи кілька відповідних потоків даних для створення фіксованої ціни. Однак сучасні організації все частіше включають все більше і більше елементів у модель ціноутворення, яка є динамічною, а не фіксованою. Оскільки ціноутворення стає центральним важелем диференціації, організаціям необхідно мати можливість реагувати на ринкові зміни швидше, ніж будь-коли, що означає оптимізацію для безперервного прийняття рішень (таких як прейскурантна ціна або рекламні акції) у залежності від контексту (наприклад, локалізація або особливий випадок) для виконання декількох бізнес-завдань (таких як зростання чистої виручки або перехресні продажі).

Разом з партнером TheTopLineLab компанія Trifacta склала технічний документ про те, як створити надійні методи обробки даних для оптимізації ціноутворення. Модель динамічного ціноутворення може істотно змінити чистий прибуток організацій. Але вона також може випробувати на міцність їх архітектуру даних і методи управління даними. При використанні великої кількості потоків даних організації стикаються з повторюваними проблемами «довіри» через недостатню якість даних, погане управління ними у різних географічних регіонах або бізнес-підрозділах, а також надзвичайно довге і неефективне розгортання.

Одним з перших кроків до вирішення цих проблем є розробка моделі загальних даних (CDM). Наявність централізованої моделі для всіх необхідних даних важлива для забезпечення того, щоб у користувачів було єдине джерело достовірної інформації. CDM визначає стандарти для ключових компонентів, що впливають на оптимізацію ціноутворення, включаючи транзакції, продукти, ціни та клієнтів. Звідти стандарти впроваджуються через змішаний потік даних і обслуговують нижчерозташовані системи для використання даних про ціни (бізнес-додатки, інформаційні панелі, мікросервіси і т. д.) з однією однорідною моделлю даних. CDM також пропонує послідовний спосіб для різних команд, що беруть участь в ініціативі, для кращої співпраці, використовуючи спільну мову. Звичайно, CDM повинна працювати у поєднанні з сучасним середовищем даних, таким як Google Cloud. Зокрема, Google Cloud надає основні переваги для оптимізації ціноутворення, включаючи комплексну аналітику, гнучкість і масштабованість, а також самоврядне самообслуговування.

Cloud Dataprep від Trifacta для оптимізації цін

Наявність загальної моделі даних і сучасного середовища даних є важливими основними компонентами. Але справжня перевірка ефективності оптимізації ціноутворення буде вимірюватися в тому, як швидко користувачі зможуть зробити будь-які дії з цими даними. Іншими словами, наскільки легко користувачі можуть підготувати дані, що є першим і найбільш важливим кроком у аналізі даних?

Підготовка даних, які можуть включати в себе все: від адресації нульових значень до стандартизації невідповідних даних до поділу або об’єднання стовпців – це трудомісткий процес, що вимагає великої уваги до деталей і, найчастіше, великої кількості технічних навичок. Це може зайняти до 80% всього процесу аналітики. Але в цілому це коштує витраченого додаткового часу – правильно підготовлені дані можуть мати значення між помилковим і точним остаточним аналізом.

Відповіддю Google Cloud на проблему підготовки даних є Cloud Dataprep від Trifacta, повністю керований сервіс, який використовує технологію Trifacta і дозволяє користувачам отримувати доступ, стандартизувати і уніфікувати необхідні джерела даних. Його движок, керований машинним навчанням, і візуальний інтерфейс прискорюють загальний процес підготовки даних на 90%.

Деякі з найважливіших кроків, необхідних для використання Cloud Dataprep від Trifacta:

  1. Оцінка джерел даних: після отримання даних, необхідних для оптимізації ціноутворення, необхідно оцінити їх вміст. У кожній вихідній системі буде свій спосіб опису і зберігання даних. Кожна вихідна система також матиме різний рівень точності. На цьому першому етапі створення реєстру має важливе значення, щоб отримати чітке уявлення про якість кожного джерела, яке пізніше буде інформувати про те, як їх слід очищати і стандартизувати.
  1. Стандартизація даних: після визначення вихідних систем і оцінки якості їх даних наступним кроком буде фактичне рішення проблем з якістю даних для досягнення точності, цілісності, узгодженості та повноти. В результаті дані будуть нормалізовані і зіставлені з відповідним класом даних CDM.
  1. Об’єднання в єдину структуру: об’єднання цих даних в єдину структуру складається з об’єднання всіх окремих класів даних CDM з атрибутами з кожного окремого класу на найтоншому рівні деталізації. Це важливий крок, тому що він створює одне джерело надійних даних для всієї роботи по оптимізації ціноутворення.
  1. Надання аналітики і машинного навчання/штучного інтелекту: як тільки дані будуть чистими і готовими до аналізу, аналітики можуть приступити до виконання сценаріїв використання і сценаріїв, які досліджують вплив змін цін. Саме на цьому етапі організація почне бачити кардинальні зміни у своєму прибутку.
Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;