Телекомунікації

Claro Colombia організовує віддалену роботу і підвищує прозорість операцій за допомогою рішень Microsoft

~ 4 хв

Компанія використала хмарні інструменти – Microsoft 365, Project Online і Power BI – для переведення співробітників на віддалену роботу і підвищення прозорості операцій на 35%

Claro Colombia Microsoft

Телекомунікаційна компанія Claro Colombia використовувала хмарні інструменти – Microsoft 365, Project Online і Power BI – для переведення співробітників на віддалену роботу за три дні, переключившись на Microsoft Teams у якості основного каналу віддаленого зв’язку, і збільшивши кількість щоденних онлайн-зустрічей з 500 до 10 500. Використовуючи Project Online, компанія своєчасно формує звіти для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень. Claro Colombia також використовує Power BI для створення звітів про продажі, які покращують прозорість операцій на 35%.

Бренд Claro є частиною América Móvil, багатонаціональної мексиканської корпорації, що надає телекомунікаційні послуги у значній частині Латинської Америки і Східної Європи. У Колумбії Claro пропонує телебачення, телефон і широкосмуговий доступ 32 мільйонам користувачів, що робить компанію одним з провідних операторів у країні.

В рамках своєї мети щодо заохочення інновацій і переосмислення бізнес-процесів Claro Colombia впровадила Microsoft 365 для прискорення цифрової трансформації. У 2019 компанія почала свою трансформацію, зосередивши увагу на чотирьох основних цілях оцифровки:

  • досягнення 100-відсоткового віддаленого управління портфелем стратегічних проектів;
  • розширення прав і можливостей своїх команд для освоєння нових методів роботи;
  • надання всім, від інтелектуальних працівників до членів правління, найбільш останньої інформації для прийняття оптимальних рішень;
  • підтримка онлайн-зустрічей у режимі реального часу.

Нова культура роботи і краще використання даних

Claro Colombia використовує Project Online для управління внутрішніми стратегіями проектів і програм, а також їх моніторингу за допомогою розподілу робочого навантаження і розподілу доступних ресурсів. Компанія також перенесла кілька локальних бізнес-процесів в хмару і створила систему централізованого адміністрування для оцінки та вибору проектів на основі їх відповідності бізнес-стратегій.

В результаті команди можуть більш ефективно розставляти пріоритети і досягати цілей у заздалегідь визначені терміни. Використовуючи Project Online з іншими інструментами Microsoft, такими як Power BI і Microsoft 365, Claro Colombia забезпечує безперервність бізнесу і впровадження інновацій. Керівники компаній використовують Power BI для збору аналітичної інформації про виконання проектів і створення інтерактивних звітів з поліпшеною візуалізацією, що дозволяють приймати більш обґрунтовані рішення. Інтегрований доступ до цих інструментів, а також можливість швидко створювати звіти і керувати ними в режимі реального часу, дозволяють контролювати діяльність компанії, підвищуючи прозорість операцій на 35%.

Компанія генерує показники продажів і звіти за допомогою Power BI, тому користувачі можуть переглядати свою продуктивність і аналізувати, на яких галузях їм потрібно зосередитися, щоб поліпшити виконання як індивідуальних, так і колективних цілей. Шляхом оцифровування і оптимізації бізнес-процесів за допомогою хмарних рішень Microsoft компанія підвищила ймовірність успіху для співробітників, забезпечуючи при цьому незалежність всередині організації. Наприклад, співробітники можуть створювати звіти, не володіючи передовими технологіями та знаннями програмування.

Онлайн-спілкування і співробітництво

У 2020 році, у зв’язку з необхідністю соціального дистанціювання після появи COVID-19 в Колумбії, тисячі компаній перейшли на віддалену роботу, і Claro Colombia не стала винятком. За підтримки Microsoft компанія зробила вражаючий і швидкий перехід до віддаленої роботи. За три дні вона змогла перейти від традиційної офісної середовища до віддаленої спільної роботи з використанням Microsoft 365, зберігши при цьому цілісність взаємодії співробітників. В результаті у всіх підрозділах компанії збільшилася кількість зустрічей Microsoft Teams: в середньому з 500 на день до 10 500.

Персонал використовує чат Teams у якості основного засобу зв’язку в реальному часі, забезпечуючи більш швидкий час відповіді, ніж електронна пошта та телефонні дзвінки. Комунікаційні можливості Teams об’єднують людей, бесіди та файли, щоб співробітники могли легко співпрацювати один з одним для досягнення кращих результатів. Співробітники Claro Colombia використовують Teams для підвищення ефективності спільної роботи і віддаленої роботи, проводячи онлайн-зустрічі з десятками або навіть сотнями учасників, не залишаючи знайоме середовище Microsoft 365. Після спільного створення документів у Teams співробітники зберігають ці файли за допомогою інструментів SharePoint і OneDrive, які забезпечують доступ до файлів з будь-якої точки.

Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;