Компанія використала хмарні інструменти – Microsoft 365, Project Online і Power BI – для переведення співробітників на віддалену роботу і підвищення прозорості операцій на 35%
Телекомунікаційна компанія Claro Colombia використовувала хмарні інструменти – Microsoft 365, Project Online і Power BI – для переведення співробітників на віддалену роботу за три дні, переключившись на Microsoft Teams у якості основного каналу віддаленого зв’язку, і збільшивши кількість щоденних онлайн-зустрічей з 500 до 10 500. Використовуючи Project Online, компанія своєчасно формує звіти для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень. Claro Colombia також використовує Power BI для створення звітів про продажі, які покращують прозорість операцій на 35%.
Бренд Claro є частиною América Móvil, багатонаціональної мексиканської корпорації, що надає телекомунікаційні послуги у значній частині Латинської Америки і Східної Європи. У Колумбії Claro пропонує телебачення, телефон і широкосмуговий доступ 32 мільйонам користувачів, що робить компанію одним з провідних операторів у країні.
В рамках своєї мети щодо заохочення інновацій і переосмислення бізнес-процесів Claro Colombia впровадила Microsoft 365 для прискорення цифрової трансформації. У 2019 компанія почала свою трансформацію, зосередивши увагу на чотирьох основних цілях оцифровки:
Claro Colombia використовує Project Online для управління внутрішніми стратегіями проектів і програм, а також їх моніторингу за допомогою розподілу робочого навантаження і розподілу доступних ресурсів. Компанія також перенесла кілька локальних бізнес-процесів в хмару і створила систему централізованого адміністрування для оцінки та вибору проектів на основі їх відповідності бізнес-стратегій.
В результаті команди можуть більш ефективно розставляти пріоритети і досягати цілей у заздалегідь визначені терміни. Використовуючи Project Online з іншими інструментами Microsoft, такими як Power BI і Microsoft 365, Claro Colombia забезпечує безперервність бізнесу і впровадження інновацій. Керівники компаній використовують Power BI для збору аналітичної інформації про виконання проектів і створення інтерактивних звітів з поліпшеною візуалізацією, що дозволяють приймати більш обґрунтовані рішення. Інтегрований доступ до цих інструментів, а також можливість швидко створювати звіти і керувати ними в режимі реального часу, дозволяють контролювати діяльність компанії, підвищуючи прозорість операцій на 35%.
Компанія генерує показники продажів і звіти за допомогою Power BI, тому користувачі можуть переглядати свою продуктивність і аналізувати, на яких галузях їм потрібно зосередитися, щоб поліпшити виконання як індивідуальних, так і колективних цілей. Шляхом оцифровування і оптимізації бізнес-процесів за допомогою хмарних рішень Microsoft компанія підвищила ймовірність успіху для співробітників, забезпечуючи при цьому незалежність всередині організації. Наприклад, співробітники можуть створювати звіти, не володіючи передовими технологіями та знаннями програмування.
У 2020 році, у зв’язку з необхідністю соціального дистанціювання після появи COVID-19 в Колумбії, тисячі компаній перейшли на віддалену роботу, і Claro Colombia не стала винятком. За підтримки Microsoft компанія зробила вражаючий і швидкий перехід до віддаленої роботи. За три дні вона змогла перейти від традиційної офісної середовища до віддаленої спільної роботи з використанням Microsoft 365, зберігши при цьому цілісність взаємодії співробітників. В результаті у всіх підрозділах компанії збільшилася кількість зустрічей Microsoft Teams: в середньому з 500 на день до 10 500.
Персонал використовує чат Teams у якості основного засобу зв’язку в реальному часі, забезпечуючи більш швидкий час відповіді, ніж електронна пошта та телефонні дзвінки. Комунікаційні можливості Teams об’єднують людей, бесіди та файли, щоб співробітники могли легко співпрацювати один з одним для досягнення кращих результатів. Співробітники Claro Colombia використовують Teams для підвищення ефективності спільної роботи і віддаленої роботи, проводячи онлайн-зустрічі з десятками або навіть сотнями учасників, не залишаючи знайоме середовище Microsoft 365. Після спільного створення документів у Teams співробітники зберігають ці файли за допомогою інструментів SharePoint і OneDrive, які забезпечують доступ до файлів з будь-якої точки.
Компанія Everest – офіційний партнер Microsoft в Україні. Якщо ви хочете дізнатися докладну інформацію або вартість рішень Microsoft, звертайтеся до наших фахівців.