Банки

Charles Schwab Corporation застосовує Tableau для оптимізації аналітики

~ 4 хв

У роздрібних філіях Schwab менеджери використовують Tableau для моніторингу активності клієнтів і виявлення можливостей для охоплення, що призводить до підвищення якості обслуговування

tableau-insurance

Компанія

Charles Schwab Corporation – одна з найбільших публічних компаній з надання фінансових послуг, заснована на активах клієнтів. У Schwab дані мають основоположне значення для підвищення якості обслуговування, підвищення операційної ефективності і зниження ризиків.

На початку 2016 року біля Charles Schwab було більше 6 тисяч осіб, що використовують Tableau, і потенціал використання зростав. У зв’язку із зростанням попиту на ліцензії Tableau у масштабі підприємства, Schwab розширила охоплення Tableau до 12 тисяч співробітників за 18 місяців, і тепер у неї 16 тисяч користувачів – всі вони знаходяться під управлінням Schwab’s IT Center of Excellence. Сьогодні приблизно половина компанії використовує Tableau щодня.

Деякі відомства вже бачать окупність інвестицій. У роздрібних філіях Schwab менеджери використовують Tableau для моніторингу активності клієнтів і виявлення можливостей для охоплення, що призводить до підвищення якості обслуговування клієнтів. Schwab створює спеціальні інформаційні панелі для нових ініціатив, починаючи від служби роботизованих консультацій і закінчуючи поліпшеними цифровими повідомленнями. Зі збільшенням прозорості з боку Центру передового досвіду і підтримкою з боку активної внутрішньої групи користувачів, використання Tableau і попит продовжують рости.

Платформа корпоративної бізнес-аналітики має понад 16 тисяч співробітників

Центр передового досвіду Чарльза Шваба (Charles Schwab) забезпечує управління і продуктивність для 16 тисяч користувачів Tableau у компанії. Команда займається налаштуванням безпечних джерел даних для доступу співробітників, включаючи таблиці Teradata, MySQL, Oracle, Splunk, Hadoop та Excel, щоб відділи могли аналізувати свої власні дані.

На початку 2016 року у Schwab спостерігався підвищений попит на Tableau. Замість використання застарілих інструментів бізнес-аналітики все більше співробітників почали отримувати доступ до даних через Tableau. Інтерес зростав природним чином, оскільки все більше людей хотіли створювати свої власні інформаційні панелі і ділитися інформацією. Модель COE була перетворена, зроблена більш прозорою, а ліцензії Tableau були запропоновані всіх відділах, які хотіли краще розуміти свої дані. Відповідно до цієї моделі, Schwab швидко зросла з 6 тисяч користувачів Tableau до 12+ тисяч за 18 місяців. Експоненціальне зростання Tableau потребувало від компанії переосмислення моделі планування потужностей і підтримки. Був розроблений підхід, при якому підтримувалися як досвідчені аналітики, так і бізнес-користувачі початківці, просуваючи культуру, засновану на даних. Завдяки доступу до візуальної аналітики, COE створив серію інформаційних панелей, щоб співробітники могли відстежувати дані, в тому числі час завантаження, збої і показники використання. Якщо співробітник бачив, що на одній з інформаційних панелей мало переглядів, він консультувався з цільовою аудиторією, щоб переконатися, що панель як і раніше корисна. Щоб ще більше підвищити рівень впровадження, команда створила внутрішню групу користувачів на корпоративному порталі SharePoint. На щомісячні збори підписуються близько 130 співробітників. Теми варіюються від порад по Tableau і демонстраційних панелей до оглядів процесів Schwab. Портал також служить форумом спільноти, де люди можуть задавати питання, давати поради і переглядати записи минулих груп користувачів.

140 менеджерів філій і 1200 фінансових консультантів відстежують ефективність, налаштовують пропозиції для клієнтів

Раніше у керівництва філії була фрагментована звітність на різних платформах бізнес-аналітики, що призводило до неефективності доступу до даних. Сьогодні з Tableau керівництво філій отримує доступ до всієї мережі, щоб зрозуміти показники продуктивності на регіональному і рівні філій і визначити області можливостей. Керуючі філіями загальнонаціональної мережі філій Schwab відстежують прогрес за ключовими показниками продуктивності, таким як чисті нові активи, рекомендовані пропозиції за рішеннями, передача активів, а також оцінки чистого промоутера (клієнтський досвід) за допомогою Tableau.

У кожній філії фінансові консультанти бачать потоки, які виходять від конкурентів Schwab. Філія може використовувати цю звітність для виявлення тенденцій у конкретних фірмах-контрагентах, які використовуються для інформаційних або цільових маркетингових ініціатив. І навпаки, філія може ідентифікувати клієнтів, які привозять активи від конкурента, у якого можуть змінитися інвестиційні потреби. Заглиблюючись у дані, керівництво відстежує рекомендовані рішення по регіонах і демографічних характеристиках, щоб гарантувати впізнаваність продукту. І якщо продуктивність регіону вище або нижче середньої, керівництво може подивитися, яка гілка впливає на продуктивність цього регіону.

Група Schwab Analytics і Business Insight (ABI) є центральним вузлом звітності, яку підтримують понад 100 аналітиків.

Перед групою ABI поставлена ​​задача створювати автоматизовані інформаційні панелі для вищого керівництва і груп, що працюють з клієнтами, з отриманням даних зі сховища даних Schwab. Маючи більше 150 терабайт даних у сховищі, ABI використовує Tableau для аналізу ключових показників ефективності по відношенню до інвестицій, нових продуктів і бізнес-ініціатив.

Згідно з запуском нових продуктів керівництву потрібен комплексний спосіб моніторингу впливу на бізнес у масштабах всієї компанії. Для цього група ABI створила керовану і автоматизовану панель управління інвестиціями для огляду основних показників компанії Schwab, включаючи чисті нові рахунки, а також щотижневі потоки активів і показники доходів. Без Tableau це була б серія величезних електронних таблиць, які заважали б керівництву приймати швидкі, засновані на даних рішення по бізнес-показниках. Також ABI побудувала інформаційну панель для аналізу впливу на бізнес-витрати. За допомогою цієї панелі керівництво відстежує безпаперове впровадження по продуктам як на банківській, так і на брокерській стороні бізнесу.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;