Банки

Bank Negara Indonesia об’єднує дані всіх регіональних офісів за допомогою Tableau

~ 3 хв

За останні п’ять років BNI пройшов шлях від традиційної аналітики до сучасної за допомогою Tableau у якості інструмента візуальної звітності і аналітики. Платформа допомогла головному офісу BNI консолідувати єдине джерело інформації і отримати огляд всіх офісів і філій з можливістю деталізувати і аналізувати дані на різних рівнях бізнесу

Bank-Negara-Indonesia-Tableau

Bank Negara Indonesia (BNI) – державний корпоративний банк, що надає комерційні та споживчі банківські послуги. Представництва банку розташовані у Сінгапурі, Токіо, Лондоні, Нью-Йорку та інших країнах. Tableau грає важливу роль в аналітиці, профілювання і отриманні інформації. Головний офіс використовує Tableau для поширення інформації та звітів у 16 регіональних офісах, 200 філіях і 1000 додаткових офісів по всій Індонезії.

Помічник віце-президента BNI’s Information Delivery Group, Фірман Тауфік (Firman Taufik), розповів, як BNI використовує Tableau для моніторингу фінансових показників на регіональному рівні та рівні філій, а також для дій клієнтів, таких як відкриття і закриття рахунків, або використання ними інтернет-послуг і послуг мобільного банкінгу. Відстежуючи ці дії і профілюючи клієнтів за допомогою Tableau, BNI може планувати більш цілеспрямовані рекламні акції для поліпшення залучення і утримання клієнтів.

Єдине джерело інформації підвищує точність і глибину даних

За останні п’ять років BNI пройшов шлях від традиційної аналітики до сучасної за допомогою Tableau у якості інструменту візуальної звітності і аналітики, збільшивши число користувачів Tableau більш, ніж у десять разів. Технологічна консалтингова компанія Cybertrend стала партнером BNI і надала якісну підтримку на початкових етапах планування та впровадження Tableau.

Маючи 40 тисяч співробітників, які обслуговують мільйони клієнтів по всьому світу, BNI працювала з великими даними об’ємом 30 терабайт і постійно зростала, не маючи центрального сховища, до якого могло б звертатися керівництво на всіх рівнях. До Tableau менеджерам доводилося покладатися на звіти, що випускаються головним офісом, які представляли собою тільки зведені дані, і в яких були відсутні деталі. Наприклад, дані про відкриття рахунків не включали імена та демографічну інформацію про клієнтів, тому було дуже складно відслідковувати прогрес і цілі або приймати стратегічні рішення на основі даних.

Tableau допомогла головному офісу BNI консолідувати єдине джерело інформації і отримати огляд всіх офісів та філій з можливістю деталізувати і аналізувати дані на різних рівнях бізнесу. У Tableau було створено до 250 робочих книг і 750 подань, які щодня використовуються менеджерами по всій країні для моніторингу продуктивності філій і мотивації співробітників для досягнення цілей. Завдяки більшій прозорості та доступу до точної і всебічної аналітичної інформації стало простіше ефективно виконувати управлінські рішення і стратегію на місцях.

Tableau підвищила продуктивність компанії, збільшивши швидкість отримання інформації з одного тижня до одного дня у порівнянні з більш раннім періодом, коли звіти складалися з використанням Excel та SQL, що вимагало досвіду програмування і займало до одного тижня, Tableau дозволив не технічним користувачам виконувати аналіз інтуїтивно за допомогою функцій перетягування. Директори та менеджери філій оцінили зручність доступу до інформаційних панелей Tableau через мобільний телефон, це дозволяє їм отримувати питання і відповідати на них швидше, ніж раніше.

У майбутньому BNI планує забезпечити можливості самообслуговування для аналітики на підприємстві, навчаючи «чемпіонів Tableau» у різних підрозділах, у кінцевому підсумку розширивши можливості дослідження даних Tableau на всі регіональні відділення та менеджерів, щоб підвищити якість і ефективність роботи BNI.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;