Банки

Banco Ficohsa за підтримки Microsoft розгорнув 700 віртуальних робочих столів за час пандемії COVID-19

~ 3 хв

Використовуючи віртуальний робочий стіл Microsoft Azure, Banco Ficohsa (Banco Financiera Comercial Hondureña, Гондураський комерційний фінансовий банк) зберіг в штаті понад 700 співробітників завдяки віддаленій роботі та збільшив збори на 70%

Banco-Ficohsa
Фото: ficohsa.com

Про компанію

Banco Ficohsa веде діяльність з 1994 року і має філії у Нікарагуа, Гватемалі і Панамі. Фінансова установа, у якій працює більше 2800 співробітників, перетворила свої операції та кількісно поліпшила операції з обслуговування клієнтів після впровадження рішень на основі Microsoft Azure. Завдяки послугам Microsoft більше 700 операторів колл-центрів Ficohsa змогли продовжити і оптимізувати свою роботу, пропонуючи філіям банку більш якісне обслуговування.

COVID-19 призупинив багато операцій банку, що призвело до проблем з доходами і обслуговуванням клієнтів. Зіткнувшись з необхідністю підтримувати безперервність бізнесу, Ficohsa у співпраці з партнером Sega перейшов на хмарну платформу Microsoft Azure. Ця міграція торкнулася даних, додатків та інфраструктури. Процес був завершений за 12 днів.

Оптимізація і продуктивність з віртуальним робочим столом Azure

За допомогою Azure Virtual Desktop, служби віртуалізації настільних комп’ютерів і додатків, банку вдалося подолати операційні проблеми, викликані COVID-19, шляхом віддаленої роботи у різних країнах, де Ficohsa здійснює свою діяльність. Завдяки цьому проекту Ficohsa стала піонером в розгортанні віртуального робочого столу Azure у Гондурасі і позиціонується як один з найбільш швидко зростаючих клієнтських облікових записів Azure у Центральній Америці.

Розгортання проекту було складним завданням через необхідність забезпечення безперервності бізнесу. Терміновість розгортання (12 днів) була пов’язана з дуже низькими рівнями зборів, банк був у мінусі. Телефонне обслуговування клієнтів було таким саме. Процес почався з пробного використання 100 примірників віртуального робочого столу Azure, а потім був розширений до 500 робочих столів, які протягом 12 місяців працювали у Windows 10 Enterprise і були пов’язані з VMware Horizon Cloud, службою VMware, яка розширює віртуальний робочий стіл Azure для спрощення використання додатків і віртуальних робочих столів у Azure.

Використовуючи рішення Azure, команда Ficohsa і Sega досягли повної віртуалізації настільних комп’ютерів, допомагаючи забезпечити безперервність операцій банку. Віртуальний робочий стіл Azure підтримує віддалену роботу, що допомагає захистити персонал від потенційного зараження вірусом. Крім того, банк може заощадити на операційних витратах, пов’язаних з лізинговою інфраструктурою.

Віртуальний робочий стіл Azure – інструмент, що відкриває нові можливості

Використовуючи віртуальний робочий стіл Azure, фінансова установа може встановлювати додатки, необхідні співробітникам для роботи з дому з віддаленим підключенням, і управляти ними. В цілому 75 програм були перенесені в Azure і налаштовані таким чином, щоб будь-який з департаментів банку міг працювати спільно з різними агентствами у Центральній Америці.

Додаток для колл-центру був першим перенесений у хмару. Процес тривав три дні і дозволив 700 співробітникам зберегти свої робочі місця. Розмістивши віртуальні робочі столи у Azure, Ficohsa збільшила обсяг відновлення кредитних рахунків на 15% і підвищила рівні зборів на 70%. Використовуючи технології Microsoft, банк надає клієнтам просту і зрозумілу платформу, на якій користувачі отримують негайну допомогу. Ficohsa планує другий проект з Azure, впроваджуючи сховище даних – структуру, яку банк може використовувати для зберігання великих обсягів інформації з метою адміністрування, аналізу та управління даними з високим ступенем безпеки. Банківська організація, зробивши перший крок до цифровізації, прагне максимізувати свій вплив. Разом з Microsoft вона має намір зробити роботу більш комфортною для співробітників і зручною для клієнтів.

Everest допомагає компаніям організувати правильне використання хмарних сервісів, орієнтує у виборі та підбирає оптимальне рішення для кожного клієнта. Звертайтесь до наших спеціалістів для консультації та впровадження рішення.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Департамент корпоративних рішень

    ;