Страхування

Alteryx як інструмент прогнозування і мінімізації ризиків після стихійних лих

~ 3 хв

Багато компаній опиняються у скрутному становищі, не маючи моментального доступу до страхування, ліків і медичного обладнання після стихійних явищ. Аналітики створили продукт даних, який повідомляє про події і гарантує своєчасне отримання допомоги від страхових компаній

Alteryx як інструмент прогнозування і мінімізації ризиків після стихійних лих

У сфері страхування важливе значення мають наслідки стихійних лих. Як і компанії, що надають послуги охорони здоров’я, страхові компанії повинні своєчасно реагувати на подібні інциденти. В даному прикладі розглянута роботи платформи Alteryx в якості бази для створення системи екстреного сповіщення і реагування, яка могла б надавати точні дані після стихійних лих. Для прикладу взято робота аналітика компанії з Північної Америки (назва не уточнюється). Використовуючи дані Національної метеорологічної служби, урядових установ і дані про людей, фахівці з аналізу можуть детально зрозуміти, який вплив матимуть стихійні лиха на конкретний регіон і компанію.

Завдання

З 1980 року у США відбулося 246 погодних явищ, які були визнані руйнівними, кожне з них завдало шкоди, яка оцінюється більш, ніж в 1 млрд. доларів. За минулі роки сума збитку від погодних явищ склала, в цілому, 846 млрд. доларів (при цьому загинуло 5500 осіб). Багато компаній опиняються у скрутному становищі, не маючи моментального доступу до страхування, ліків і медичного обладнання після таких інцидентів. Аналітики знайшли спосіб створити продукт даних, який надсилає повідомлення про події та гарантує підтримку від страхових компаній постраждалій стороні. Це стало можливим завдяки Alteryx.

Робоче рішення

Alteryx був використаний для створення трьох різних робочих процесів, заснованих на звичайному порядку погодних явищ. Перший робочий процес фокусувався на періоді «До події», в ньому враховувався прогноз погоди і прогноз стихійних лих. Другий процес фіксував дані періоду «Під час події», об’єднуючи всі сповіщення з активними даними про погоду, щоб забезпечити цільовий зв’язок. Третій робочий процес полягав у розумінні наслідків стихійного лиха і можливості своєчасно поділитися інформацією з керівництвом компанії, співробітник якої постраждав. Як тільки аналітикам вдалося об’єднати ці три процеси (у тому числі дані про приналежність до компанії, співробітника, пацієнта та інші), робочі процеси перетворилися на універсальний механізм проактивного реагування на інцидент.

Аналітики налаштували API таким чином, щоб отримувати дані про погоду. В процесі виявилося, що багато джерел даних були статичними, тому була проведена робота по налаштуванню для отримання даних у різний час (щоб забезпечити більш високу точність) в файлах різного типу: JSON, GeoJSON, KML, KMZ, а також текстові файли.

Таким чином, за допомогою Alteryx аналітики компаній-клієнтів отримали можливість аналізувати і розпаковувати файли будь-яких типів, з будь-яких джерел і в будь-яких форматах. Ніяке інше програмне забезпечення не володіло такими можливостями, як Alteryx. Далі, після форматування даних, були сформовані звіти по кожному типу подій, які потім виводилися у інформаційні панелі Tableau для визначення тенденцій або аналітичних даних у реальному часі. Все це дозволило керівництву компаній вжити дієвих заходів щодо зниження ризиків для бізнесу. В результаті створені робочі процеси виявилися корисними і поза стихійними лихами – багато компаній використовують їх для оцінки реагування на суворі погодні явища.

Компанія Everest – офіційний партнер Alteryx в Україні. Для більш детальної інформації та впровадження рішень Alteryx в своїй компанії звертайтеся до наших менеджерів.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;