Страхування

Alteryx у медичному страхуванні на прикладі Medicare

~ 2 хв

Застосування Alteryx Designer для обробки даних дозволило американському страховому гігантові знайти оптимальний спосіб збору і виведення інформації для проведення успішних маркетингових кампаній, залучення нових клієнтів і збереження вже наявної клієнтської бази

Проблема

Відділ маркетингу Medicare не мав чинного рішення для збору і виведення даних для маркетингових кампаній. Зокрема, для створення якісної і корисної розсилки по електронній пошті існуючим клієнтам Medicare. У 2015 році розглядалося питання про впровадження Adobe Campaign Engine, однак після зважування всіх “за” і “проти” вибір був зроблений на користь Alteryx Designer.

Першоджерелом проблеми стала відсутність інструменту CRM і бази даних CRM. Проблема ускладнювалася тим, що страхова компанія мала кілька джерел даних, і отримати доступ до всіх з них було непросто. А об’єднати для створення маркетингової кампанії – ще складніше. Для впорядкування інформації використовувалися MS Access і Excel, а також таблиці на SQL-сервері.

Маркетингові зусилля Medicare були в основному зосереджені на намаганнях отримання нових клієнтів, а не на утриманні старих. Електронні комунікації розглядалися як засіб зниження витрат на рекламу. Мета полягала в тому, щоб створити базу адрес електронної пошти і використовувати переваги користувачів для майбутніх розсилок. Як тільки база була створена, маркетологи почали вибудовувати вихідні комунікації.

Робоче рішення

Alteryx Designer застосували для добування інформації, її очищення і виведення в зручній формі. Після цього їх можна було використовувати для створення звітності та істотного прискорення робочих процесів усередині страхової служби. Всі робочі процеси маркетингової кампанії будувалися на таблицях Excel і текстових файлах, а потім вносилися до Alteryx. Також була організована щоденна перевірка файлів з даними про нових клієнтів, а оброблена інформація виводилася у інформаційні панелі Tableau.

Що компанія отримала, застосувавши Alteryx

Завдяки багаторазовому підвищенню швидкості обробки даних за рік Medicare перейшла від 4 кампаній до 11-ти (з 2015 по 2016), а до 2018 року була розгорнута 31 клієнтська кампанія. В рамках даних проектів з клієнтами велася інформаційна робота, фіксувалися відгуки про роботу страхової компанії. Кожен наступний проект економив Medicare від 25 до 65 тисяч доларів. В даний час компанія працює над підвищенням коефіцієнта утримання давніх клієнтів і залученням нових.

Якщо ви бажаєте дізнатись детальну інформацію або впровадити рішення Alteryx Designer, звертайтесь до нас, офіційного партнера Alteryx в Україні.

Звертайтеся до нас, щоб впровадити таке рішення в своїй компанії
Артем Голоскевич
директор по Data&AI стратегії
;